Vraag

Inloggen Forum/MijnKPN

• 7 juli 2016
  • 16 reacties
  • 173424 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +8
Sinds gistermiddag, probeerde ik op mijn telefoon op het forum in te loggen, na 4/5 pogingen schoot ik door (iOS binnen Safari).

Echter, zonet op me werkcomputer (WIN7) binnen IExplorer kon ik eveneens niet inloggen, dit na 10 pogingen, schoot ik elke keer weer terug naar de home-pagina van het forum.

Noodgedwongen Mozilla gedownload, en als ik daar op de forum-link klikt, krijg ik een foutmelding te zien

Op dit moment maak ik deze constanteringen in Google Chrome, hierbij de bijlages wat ik constanteer:

Misschien is het niets, en weet ook niet of er meerdere mensen hier last hebben binnen iOS/IExplorer en Mozilla Firefox.

Mvg.

Johnny

Ps.: vanzelfsprekend heb ik natuurlijk eerst de totale browsergeschiedenis/cookies en de cache verwijdert van Mozilla en IExplorer voordat ik opnieuw de constatatie heb gemaakt

16 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hey Johnny, bedankt voor je duidelijke melding!

We hebben dit probleem in onderzoek, toevallig had ik er vanmiddag ook last van. Vreemd is dat dit zich niet bij iedereen voordoet. Bij mij was de oplossing om control-F5 op het inlogscherm te doen (dus niet op het forum zelf). Dit was in Firefox. Als jij met twee verschillende browsers problemen hebt verwacht ik niet dat dit het oplost. Ik zet je voorbeeld door in de storingsmelding. We gaan dit met hoge prioriteit oplossen. Nogmaals dank!
Reputatie 5
Badge +8
Hey @Joran

Na 5 dagen ben ik weer ingelogd binnen de IExplorer, heeft de beheerder iets kunnen vinden??

Groet,

Johnny
Hallo Johnny,
Zie de topics : "Pop ups over de links in forum" en "Inloggen met Firefox werkt niet"
Er zijn wat opmerkingen hierover, waarschijnlijk doordat er niet kan worden ingelogd door de gebruikers wordt er ook niet of minder gemeld (ik had het ook even afgewacht)!
Op dit moment zijn deze opmerkingen nog steeds van kracht.
M.vr.gr.
Peter
Reputatie 5
Badge +8
@peterr-01

Of ik begrijp je niet, of jij begrijp me niet: Maar ik kan juist WEL inloggen vanaf vandaag na 5 dgn. na me constatatie, binnen IExplorer, ik was juist benieuwd naar de oplossing
Hallo @Johnny_c,
Inloggen was nog mogelijk met IE de afgelopen dagen maar o.a. het menu gaf problemen (pop ups), inloggen met Firefox was niet mogelijk.
In de loop van vandaag is inloggen met Firefox ook weer mogelijk (iedergeval voor mij).
M.vr.gr.
Peter
Reputatie 5
Badge +8
Hallo @peterr-01,

Gelukkig lag het niet aan mij, jij begreep me kennelijk niet, graag me bevindingen goed lezen. Let op de datums en me reacties daarna.....
Hallo @peterr-01,

Gelukkig lag het niet aan mij, jij begreep me kennelijk niet, graag me bevindingen goed lezen. Let op de datums en me reacties daarna.....

Hallo @johnny_c,

Als je mijn reactie en verwijzingen goed gelezen zou hebben dan had je begrepen dat inloggen toen o.a. alleen met IE nog mogelijk was (lees ook de reactie van PeterG goed!). Inloggen met Firefox was niet mogelijk, uitwijken naar IE gaf pop ups en is zeer traag maar inloggen was wel mogelijk maar moeizaam.

Wij hopen dat deze problemen snel opgelost kunnen worden.

Succes!

M.vr.gr.

Peter
Reputatie 2
Ook ik heb de afgelopen dagen diverse het probleem gehad dat het inlogscherm heel lang op zich laat wachten( heel vaag weergegeven) alvorens de reeds ingestelde naam+ww verschijnen en inlogcommando geklikt kan worden.
13 juli 2016
Reputatie 7
Ook ik heb de afgelopen dagen diverse het probleem gehad dat het inlogscherm heel lang op zich laat wachten( heel vaag weergegeven) alvorens de reeds ingestelde naam+ww verschijnen en inlogcommando geklikt kan worden.
13 juli 2016
Karel, je geeft niet aan met welke browser of browsers je dit ervaart. Ik heb dit soms met Firefox en ook met I.E. In Edge verschijnt het inlogscherm supersnel en niet vaag weergegeven. Chrome gebruik ik heel weinig.
Reputatie 5
Badge +8
Admin: bericht bewerkt op verzoek
Reputatie 7
Johnny_c. Het is niet nodig om op de man te spelen. Er waren inlogproblemen die met o.a. I.E. en Firefox speelden (bij mij is het weer okee nml).
In I.E. waren soms meerdere pogingen nodig, niet altijd. In Firefox werkte inloggen de laatste dagen helemaal niet.
Jullie hebben dus allebei gelijk. Het woord leugenaar lijkt me in dezen dus wat onnodig, aangezien het niet bij iedereen hetzelfde was met de problemen.
Reputatie 5
Badge +8
@Peterr_01: Excuses, aan de hand van reactie van PeterG, werd ik te persoonlijk, laten we proberen de topic zo algemeen mogelijk te houden, er lezen meerdere mensen, wat goed is, zelfde probleem-oorzaken, met verschillende constateringen, iedereen heeft gelijk in zijn/haar bevindingen.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb het bericht bewerkt. De storing is nog niet opgelost. Zo kan ik vandaag ook niet met Firefox inloggen, behalve in een nieuw incognito-schermpje (dus geen bestaande cookies). Het lijkt af en toe spontaan wel weer te werken. Al met al werkt het nog niet zoals het hoort, we blijven dit verder uitzoeken tot het is opgelost.
Reputatie 5
Badge +8
Dankjewel Joran
Reputatie 2
13 juli 2016
Karel, je geeft niet aan met welke browser of browsers je dit ervaart. Ik heb dit soms met Firefox en ook met I.E. In Edge verschijnt het inlogscherm supersnel en niet vaag weergegeven. Chrome gebruik ik heel weinig.

Ik gebruik Chrome Versie 49.0.2623.112 m met Win Vista. Met IE niet geprobeerd.
Reputatie 7
I.E. onder Vista is wel zwaar verouderd. Nog versie 9. Komen geen updates meer voor onder Vista. Sowieso voor Vista al enkele jaren geen systeemupdates, alleen veiligheidsupdates.
In Windows 7, 8.1 en 10 is het I.E. 11 of, in "10" en nog nieuwer van Microsoft, de nieuwe Edge browser.
Chrome 49 is een recente versie. Ze werken bij KPN ook met Chrome. (maar dan weer niet onder Vista 😉 )

Mss W 7 op je PC zetten?

Reageer