Beantwoord

Inloggen forum werkt niet (meer)

• 23 september 2016
  • 58 reacties
  • 33629 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Expert
  • 1228 reacties
Op dit moment sta ik nog ingelogd op mijn laptop, waardoor ik dit topic kan plaatsen. Ik probeerde zojuist in te loggen op mijn telefoon, en opeens geeft hij de melding: "De gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Probeer het nogmaals". Vreemd, aangezien mijn gebruikersnaam en wachtwoord op onthouden staan op mijn telefoon, en ik niets gewijzigd heb.

Voor de zekerheid heb ik de stappen gevolgd van "ik weet mijn wachtwoord niet", en een nieuw wachtwoord aangemaakt. Vervolgens probeerde ik opnieuw in te loggen met het nieuwe wachtwoord, maar dit werkt nog steeds niet. Doe ik iets verkeerd, of gaat er weer iets mis bij het inloggen op het forum?

Ps. ik ga zo van huis zonder mijn laptop. Ik zal dus straks niet meer kunnen reageren op dit topic, maar lees uiteraard wel mee.

EDIT: inloggen op MijnKPN werkt wel gewoon via de site en app. Het is alleen het forum die niet meer werkt.
icon

Beste antwoord door Paul_ 23 september 2016, 21:30

Dank hrh! Opgepakt en uitgezet bij Insided. Zodra ik meer weet zal ik het melden 🙂
Bekijk origineel

58 reacties

Reputatie 7
Zojuist ingelogd op de foon, no problemo.
Reputatie 7
Badge +12
Vreemd Dreekuh, ik krijg het echt niet voor elkaar. Ik log zo wel even uit op de laptop, om te kijken of het dan wil. Risico is wel dat ik er dan helemaal niet meer in kom :8
Reputatie 7
Badge +12
Zojuist ingelogd op de foon, no problemo.
Logde je in via Facebook of via de "gewone" login Dreekuh?
Reputatie 7
De GEWONE geen feestbook. 🆒
Chrome
Reputatie 7
Badge +12
Net Chrome geïnstalleerd op mijn iPhone, en gek genoeg werkt het op Chrome wel. Safari wil helaas echt niet meewerken. Ook niet na verwijderen van geschiedenis en websitedata. Iemand enig idee?
Reputatie 7
InSided is de bouwer van het forum. Mijn ervaring is dat Chrome met die bob de bouwertjes het beste werkt op fora uit hun handen.
Reputatie 6
Badge +13
Ik kan mijn facturen en die van mijn moeder niet inzien, ook niet op Chrome. Kan wel inloggen op KPNID, maar dat is het ook wel. En de MIJNKPN app werkt ook nog steeds niet goed.
Reputatie 6
Badge +13
En het heeft niks met mijn veiligheid en privacy te maken he? Die gegevens zijn toch wel veilig?
Reputatie 7
Badge +12
Inloggen via Safari werkt nog steeds niet, helaas. Ik hoop dat iemand van Webcare dit even door kan geven na behandeling van dit topic.
Reputatie 7
Badge +23
Dank hrh! Opgepakt en uitgezet bij Insided. Zodra ik meer weet zal ik het melden 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Inloggen via Safari werkt sinds vandaag weer. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +23
Echt? Dat ging sneller dan ik had verwacht 😛 Dikke prima natuurlijk! Nogmaals dank voor het signaal 🙂
Bij het Forum-inlogscherm staat: MijnKPN gebruikersnaam (dit is niet je forum naam, waarmee je op het forum bekend staat)

Klopt die melding wel??? Inloggen met MijnKPN-gebruikersnaam lukt namelijk niet. Met forumnaam lukt het wel!
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @schnall-e, het verschilt... Bij sommigen is het wel daadwerkelijk je forumnaam, maar niet per definitie. We gaan over op KPN ID(net zoals MijnKPN) en dan is dat probleem ook opgelost. Wanneer exact is nog niet bekend trouwens.
Reputatie 6
Badge +13
Hoe kan het dat ik niet kan inloggen via de applicatie van KPNVEILIG, en via Safari wel? Ik internet met IOS.
Reputatie 7
Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op een pc. Gelukkig wel nog op m'n telefoon. Op beiden gebruik ik Edge en heb ik de nieuwste versie van Windows 10 (1607).
Reputatie 7
Badge +12
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem weer. Safari werkt niet, ook niet inPrivate. Chrome werkt nu wel, maar deed het vanochtend ook niet.
Reputatie 7
IE doet 't bij mij ook niet. Aan Chrome, Firefox ed. waag ik me niet eens. Hoe minder programma's er op mijn pc staan hoe liever het mij is.
Reputatie 7
Badge +23
Wat vreemd. Elke keer andere browsers. Ik heb de signalen doorgezet, bedankt iedereen!
Reputatie 7
Badge +23
Beste mensen, er wordt gevraagd om zo veel mogelijk info. Willen jullie screenshots plaatsen? Foutmelding? Hebben jullie de gebruikersnaam en wachtwoord automatisch ingevuld? Wil je de gegevens eens handmatig invoeren?
Reputatie 6
Badge +13
Ik vul deze beide handmatig in.
Reputatie 6
Badge +13
En het is het goede wachtwoord, via KPNVEILIG lukt het niet om in te loggen, met Safari wel.
Reputatie 7
Badge +12
Beste mensen, er wordt gevraagd om zo veel mogelijk info. Willen jullie screenshots plaatsen? Foutmelding? Hebben jullie de gebruikersnaam en wachtwoord automatisch ingevuld? Wil je de gegevens eens handmatig invoeren?
Exact dezelfde melding als Fame. Eerste keer vulde mijn browser de gegevens automatisch in. Daarna handmatig geprobeerd in te vullen. Vervolgens inPrivate geprobeerd. Daarna browser switches. Er is verder geen pijl op te trekken. Ene keer werkt Safari niet, en Chrome wel. De volgende keer is het net weer andersom.
Reputatie 7
Badge +23
Dank jullie! Incident is aangemaakt. Nu moeten we even afwachten.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb het nooit automatisch laten invullen.

Reageer