Beantwoord

Inloggen forum werkt niet (meer)

• 23 september 2016
  • 58 reacties
  • 33629 keer bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Voor mij is het wel erg vervelend, dat ik alleen met mijn gsm op het forum kan komen, omdat ik in een aantal pilots zit.

Edge en Chrome kan ik nu niet gebruiken.
Reputatie 7
Badge +17
Voor mij is het wel erg vervelend, dat ik alleen met mijn gsm op het forum kan komen, omdat ik in een aantal pilots zit.

Ik gebruik Chrome, en dat werkt gewoon. Heb je Mozilla Firefox al eens geprobeerd? Gewoon om te kijken of het dan werkt. 😳
Reputatie 7
Wat ik niet helemaal begrijp is dat er wel problemen zijn met handmatig inlog maar niet met FB. Je zou denken, allebei een inlog.
Reputatie 7
Badge +27

Probeer in de browser van je voorkeur op het inlogscherm eens control+F5 in te drukken en daarna opnieuw in te loggen. Het kan een paar keer duren voor je op de goede server uitkomt. Als dit toch niet lukt, geef ons dan nog even de tijd. We weten waar het zit en verwachten op korte termijn een oplossing.

Wat ik niet helemaal begrijp is dat er wel problemen zijn met handmatig inlog maar niet met FB. Je zou denken, allebei een inlog.

De storing zit in de MijnKPN koppeling naar Insided. Eigenlijk heeft Insided een eigen inlogsysteem, maar daar maken wij geen gebruik van. We hebben MijnKPN en Facebook aan het forum gekoppeld om in te loggen. Door Facebook te gebruiken omzeil je het MijnKPN-stukje waar het probleem zit.
Reputatie 5
Badge +7
Ik log altijd handmatig in via mijn FB account en heb nooit problemen, ik zou niet eens meer weten hoe ik 'gewoon' moet inloggen :?
Reputatie 6
Badge +13
Het lukt nu weer via mijn telefoon via KPNVEILIG, en via mijn IPAD ook. En op Safari lukt het ook op beide.
Reputatie 7
Ik ondervind ook geen problemen meer ...
Reputatie 2
Badge +1
Vandaag werkt het inloggen weer.

Probleem heeft zichzelf opgelost.

Reageer