Beantwoord

Inloggen met Firefox werkt niet

Reputatie 7
Inloggen op het forum met Firefox werkt niet. Je komt steeds weer uit op het begin met de knop "inloggen".

Ik heb 2 x Ctrl F5 gedaan op forum.kpn.com
Ik heb 1 x Ctrl F5 gedaan op de inlogpagina

het helpt allemaal niet.
Gaarne reparatie.

Ben nu via Edge, waar ik gisteren op ingelogd had. Voor 't geval dat het daar ook niet werkt log ik maar effe niet uit...

11:12 u.
En nu ben ik in Int.Expl. waar inloggen gelukkig wel werkt. Omdat m'n virusscanner Edge nog niet ondersteund. Maar in Firefox laden de sites wel sneller, dus... En in I.E. ben ik de scrollbalk steeds kwijt. Irri.
icon

Beste antwoord door peterr-01 12 juli 2016, 21:24

@PeterG
Vandaag in de loop van de dag is inloggen via Firefox weer mogelijk (voor mij iedergeval)!
M.vr.gr.
Peter
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +7
En inloggen bij FF met je FB account?
Reputatie 7
Dank voor je meedenken, Johanna.

Ik heb geen Facebook (bewust).
En dat levert ook een ander account op. Dan zou ik een nieuw account krijgen en niet PeterG. Dit account is gekoppeld aan MijnKPN (met de "oude" mobiele gegevens).
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb juist bewust een FB account o.a. hiervoor aangemaakt :$
Verder gebruik ik FB ook niet
Inloggen met Firefox werkt enige dagen niet meer, via Internet Explorer lukt het wel maar kan dan niet in privé berichten komen anders dan de link van een reactie die ik via mail heb gekregen, via het menu zelf is het niet mogelijk.

M.vr.gr. Peter
Reputatie 7
Oh, al enige dagen? Niets van gezien op het forum qua meldingen. Ik merkte het dus vandaag pas, want was nu na 2 weken (!) pas weer (automatisch?) uitgelogd.
Ik hoop dat dit toch spoedig weer werkt. Want I.E. laadt wel trager. En is op andere fronten ook trager. Zoals het moment tijdens laden dat je kunt gaan scrollen. En dan nog de scrollbalk die steeds verdwijnt.
PeterG

Dat er geen meldingen zijn zegt niet dat er geen problemen zijn, juist nu niet. Je kunt namelijk niet inloggen waardoor je het niet kan melden via het forum dat je een probleem hebt met inloggen als je alleen Firefox gebruikt! :)

Ook inloggen via IE gaat moeizaam.

Meldingen ter verbetering :)

Succes!

Peter
Reputatie 7
Ik hoop écht dat het spoedig gerepareerd wordt. Want wat is I.E. draaamaaatisch (vooral traag). Ik zal daardoor ook wel minder hier te vinden zijn, denk ik zo.
@PeterG
Vandaag in de loop van de dag is inloggen via Firefox weer mogelijk (voor mij iedergeval)!
M.vr.gr.
Peter
Reputatie 7
Hier werkt inloggen met Firefox ook weer! Ondanks dat Edge, wat ik gisteren heb gebruikt, supersnel is nu toch weer in Firefox dus.
Reputatie 7
Badge +23
Koen is een aantal dagen vrij, gelukkig werkt het inderdaad weer 🙂.

Reageer