Beantwoord

Inloggen op forum mislukt

• 2 augustus 2018
  • 40 reacties
  • 1835 keer bekeken

Reputatie 7
Sinds gisteren lukt het me niet meer om met mijn OnePlus 5T in te loggen op het forum.
Ik krijgen telkens de onderstaande melding.

Dit is zowel met Edge als met Chrome als browser.
Ik ga nu uitloggen op mijn tablet waarmee ik dit bericht nu plaats.
Mocht ik niet meer reageren, dan weten jullie alvast waarom 😉
icon

Beste antwoord door wjb 3 augustus 2018, 10:58

Na 27 uur terug van weggeweest. 😉
Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ah, ik ben dus niet de enige
Heb webcare via de iPad al bericht, daar was ik nog ingelogd,
Op de Mac heb ik hetzelfde probleem als jij hebt.
Reputatie 7
Heb ik gisteren ook een stuk of 20 keer gehad,..
vervolgens een uurtje laten rusten, en sindsdien niet meer.

Met zowel de iPad als de macbook heb ik het gehad.
Reputatie 7
Badge +24
Gisteren hadden wij dit probleem ook maar nu ervaar ik het niet meer. Ik heb de signalen doorgestuurd naar mensen die hier wat aan kunnen doen.
Reputatie 6
Badge +8
Vandaar! 🙂 dacht al dat het aan mij lag.
Reputatie 7
Hier kan ik ook alleen met Firefox op 't forum om de "simpele" reden dat ik daarin (vrijwel) permanent ingelogd ben (anders zou ik dit niet eens kunnen typen). Met Edge, die ik ook gebruik, kan ik op dit moment niet inloggen op 't forum (nu 13:08; 2 aug.) Ook die boze rode balk.
Reputatie 7
Badge +24
Ik hoop dat het snel is opgelost. Ik heb helaas nog geen update gekregen..
Reputatie 7
Bij deze dan dat het inderdaad nog niet is opgelost. Het is dat ik in Firefox ingelogd blijf zelfs al zet ik de pc uit, maar anders . . .
Reputatie 7
Badge +18
Nee het werkt nog steeds niet, ik heb de Mac maar uitgezet, morgen een nieuwe dag, misschien dat het dan werkt, alhoewel..... de webdesigners zullen wel niet ‘s nachts werken 🙂
Reputatie 7
Nee het werkt nog steeds niet, ik heb de Mac maar uitgezet, morgen een nieuwe dag, misschien dat het dan werkt, alhoewel..... de webdesigners zullen wel niet ‘s nachts werken :)Helaas is alleen een Like beschikbaar en die is nu niet toepasselijk, vandaar: 😭 😱
Reputatie 7
Badge +18
Heb een berichtje via de iPad geschreven, maar dat is geen doen, dus hopelijk kunnen we snel weer inloggen.
Reputatie 7
Badge +24
Nog steeds niet? Ik ga mensen wederom lastig vallen want het schiet niet echt op zo. Sorry!
Reputatie 7
Ik heb hier helemaal geen last meer met Safari,...

Kan gewoon weer doodnormaal inloggen.
Reputatie 7
Badge +18
Lukt hier nog steeds niet met geen enkele browser
Reputatie 7
Na 27 uur terug van weggeweest. 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ja het werkt weer wjb.
de tijd heb ik niet bijgehouden, maar dat zou best eens kunnen kloppen.
Reputatie 7
Hier ook weer in Edge.
Reputatie 7
Badge +24
Halleluja! Ik begon jullie al te missen.
Reputatie 7
Badge +18
Trakteer je nu ook @Paul_? 😎 🤣 😂
Reputatie 7
Badge +24
Nee, dan moet je toch echt bij Insided zijn. 😛 Zij maken dingen stuk, zij lossen het weer op, zij mogen trakteren. 🙂
Reputatie 3
Badge +3
De storing begon bij mij al op woensdagavond, maar blijkt nu dus opgelost. De kwestie bracht mij wel tot 2 vragen:

1. Hoe kom je als je niet kunt inloggen in contact met het forum en de KPN'ers daarachter? Met geen enkel apparaat (laptop, tablet, telefoon) lukte het mij. Is er een e-mailadres? Uiteindelijk heb ik de helpdesk van KPN gebeld. Een langdurig contact waar ik overigens keurig behandeld werd, maar waar men niet bekend was met het probleem en de oplossing. Men zou het doorzetten naar een deskundige. Vanochtend werd ik teruggebeld met de mededeling, dat het een algemene storing was, die hopelijk voor het weekend zou worden opgelost. Blijkt nu dus gelukt.
Mijn vraag: is in zo'n situatie de helpdesk de enige toegang.?

2. Omdat je wel gewoon het forum kunt lezen, lijkt het me een goede zaak als vanuit KPN op het forum een dergelijke storing gemeld wordt. Dan weet je waar je aan toe bent en hoef je verder geen actie te ondernemen.
Reputatie 7
Badge +18
Dat wij nog konden inloggen @r_k komt omdat in mijn geval de iPad ingelogd blijft.
De iMac doet dat niet, daarop moet ik elke dag weer inloggen, dus ik was nog ingelogd op de iPad, zodoende kon ik nog een berichtje sturen via de iPad, iets wat natuurlijk niet zo lekker gaat als via de iMac.
Er is geen emailadres, dus inderdaad is de telefoon of de chat dan verder de enige mogelijkheid.
Reputatie 7
de tijd heb ik niet bijgehouden, maar dat zou best eens kunnen kloppen.Het tijdstip waarop ik er tegenaan liep was 8:03, zoals je kunt zien rechtsboven in het screenshot in het openingsbericht. 😉
Reputatie 7
Badge +18
de tijd heb ik niet bijgehouden, maar dat zou best eens kunnen kloppen.Het tijdstip waarop ik er tegenaan liep was 8:03, zoals je kunt zien rechtsboven in het screenshot in het openingsbericht. 😉
Oh ja, ik had het al veel vroeger geprobeerd, om 05:30 uur
Ben altijd erg vroeg, vooral met dit warme weer....
Zie mijn bericht op webcare
Reputatie 7
@r_k

Een groep forummers heeft een kort lijntje; ook telefonisch. Via Firefox blijf ik hier ingelogd dus met zo'n storing kan ik het via het forum melden (als ik het al merk, maar soms wil ik via Edge waar ik wel moet inloggen). Vaak hebben de moderators er zelf ook last van (voor hen was het deze keer ook het snelst opgelost, maar toen bleek het toch nog voor velen wel storing te zijn. En ook waren er die gewoon op 't forum konden. Willekeurig)
De storing wordt dus altijd wel gemeld gelukkig.
Ook vermeld ik het op mijn site. Als de mods / insided daar dan ook af en toe kijken . . . 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hij doet het weer ik kan weer op het forum kommen ??

Reageer