Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Inloggen op forum mislukt

Toon eerste bericht

40 Reacties

Reputatie 3
cornelis48 schreef:

Hij doet het weer ik kan weer op het forum kommen 😎😀

Hallo, ik kan op mijn pc nog steeds niet inloggen met IE 11. Heb het met firefox geprobeerd en dan lukt het wel.
Groet puimbak🤓
Reputatie 7
Daar noem je een ook wel verouderde browser. I.E. 11 krijgt al jaren geen software updates meer. Alleen nog beveiligings updates. De "helft" v.h. forum doet het niet in I.E. 11. W.o. alle persoonlijke pagina's. Ook het pull-down menu (de 3 streepjes bovenin) werkt niet in I.E.

In I.E. 11 werkt de hele inlogbutton niet. Dat is niks nieuws, hier althans.

Met deze link kun je inloggen in I.E. op 't forum. Even plakken i.d. adresbalk van I.E.
https://forum.kpn.com/member/login
Reputatie 7
Hoe kom je er bij dat IE 11 al jaren geen updates meer krijgt?
IE 11 is naast Edge gewoon een reguliere browser in Windows 10 die gewoon nog gesupport wordt.
Reputatie 7
wjb schreef:

IE 11 is naast Edge gewoon een reguliere browser in Windows 10 die gewoon nog gesupport wordt.

Er werkt zoveel niet meer in I.E. 11. Die wordt door veel websitemakers écht niet meer ondersteund.

O.a. het forum werkt slecht daarin. Het navigatiemenu komt niet. Evenals je pers. pagina's. De pull downs doen het niet.

Sinds jan 2016 krijgt IE 11 geen softwareupdates meer. Alleen nog bev. updates.
https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer_11
Reputatie 7
PeterG schreef:

wjb schreef:

Er werkt zoveel niet meer in I.E. 11. Die wordt door veel websitemakers écht niet meer ondersteund.

O.a. het forum werkt slecht daarin. Het navigatiemenu komt niet. Evenals je pers. pagina's. De pull downs doen het niet.

Sinds jan 2016 krijgt IE 11 geen softwareupdates meer. Alleen nog bev. updates.
https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer_11

Precies, IE 11 is dus gewoon nog een reguliere browser die gewoon nog door Microsoft van updates voorzien wordt, maar waarvan het gebruik zo laag is dat het voor veel partijen niet interessant meer is om hun websites deze browser te laten ondersteunen.
Reputatie 7
En hij krijgt van Microsoft ook geen software-updates meer sinds 2 jaar. Dus zo regulier nou ook weer niet. Wel m'n bronnen lezen hoor. 😉 😁
Reputatie 7
PeterG schreef:

En hij krijgt van Microsoft ook geen software-updates meer sinds 2 jaar. Dus zo regulier nou ook weer niet. Wel m'n bronnen lezen hoor. 😉 😁

Dat is ook niet waar wat jouw bron vermeldt en dat had je ook kunnen zien als je het draadje wat verder door leest.
IE 11 krijgt gewoon nog updates, de laatste is van 10 juli 2018.
IE 11 is zelfs de enige browser van Microsoft op het nieuwste operationele Windows Server platform (Windows Server 2016).
Reputatie 3
PeterG schreef:

Daar noem je een ook wel verouderde browser. I.E. 11 krijgt al jaren geen software updates meer. Alleen nog beveiligings updates. De "helft" v.h. forum doet het niet in I.E. 11. W.o. alle persoonlijke pagina's. Ook het pull-down menu (de 3 streepjes bovenin) werkt niet in I.E.

In I.E. 11 werkt de hele inlogbutton niet. Dat is niks nieuws, hier althans.

Met deze link kun je inloggen in I.E. op 't forum. Even plakken i.d. adresbalk van I.E.
https://forum.kpn.com/member/login

Hallo, bedankt voor de info en link.
puimbak
Reputatie 2
Ik had het probleem ook, en belde met KPN. Had daar helaas alleen de eerste slechte ervaring in de 2,5 jaar dat ik bij KPN zit. Ik legde mijn probleem uit aan de medewerker, en hij vroeg me 'komt U er van buitenaf wel in?' Ik zal maar niet zeggen welk niveau de rest van het gesprek was, maar het is er niet beter op geworden 😛 Maar goed ik kan er weer in, nu hopen dat we eens goed nieuws over vPlus krijgen, sta nog niet in de planning :S @Joran al wat daadwerkelijke planning bekend?
Reputatie 7
Badge +21
Niet iedereen is even bekend met het forum. We zijn een relatief klein team als je kijkt naar 'de klantenservice'. Wat Vplus betreft kan je beter een ander topic voor aanmaken. Maar hier is verder geen extra info over bekend (je kan het beste Fourstack in de gaten houden).
Reputatie 7
Het is weer zover, opnieuw lijkt inloggen op het forum niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +21
Dit keer is het de schuld van (Mijn)KPN. Er is een storing in een achterliggend systeem (waar inmiddels ook aan gewerkt wordt). 2 verschillende storingen met hetzelfde resultaat: inloggen op het forum lukt niet. Heeft een hoge prio aangezien meerdere systemen hierdoor problemen hebben. Ik hoop dat het snel is opgelost.
Reputatie 7
Ik zie het. 😉

Reputatie 3
Badge
hoop ik ook want je komt ook niet in mijn kpn gedeelte en daar door werkt de app ook niet
Reputatie 7
Badge +21
Nee klopt inderdaad. Voor de zekerheid een apart topic aangemaakt: https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/storing-mijnkpn-13-08-2018-456859

Gaat dus nog wat verder dan alleen het forum. 😉

Reageer