Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Inloggen op het forum

Reputatie 3
Badge
Ik heb vanmorgen telkens geprobeerd in te loggen hier maar kreeg telkens deze melding.

Authenticatie mislukt, probeer het later nogmaals ,kan iemand mij vertellen wat dit is.
icon

Beste antwoord door Paul_ 14 september 2017, 16:10

Inmiddels is het opgelost volgens mij. 🙂 Tenminste bij ons wel. Willen jullie misschien even checken?

@Fame, als je dit nog steeds ziet, wil je dan een screenshot maken? 🙂

Bekijk origineel

27 Reacties

Reputatie 6
Badge +11
ook ik heb er last van als ik via KPN id wil inloggen krijg ik ook de melding
Authenticatie mislukt, probeer het later nogmaals ,kan iemand mij vertellen wat dit is.
via Facebook lukt het wel om in te loggen
Reputatie 3
Badge
Is er nu echt niemand die dit weet.
Reputatie 6
Badge +11
waarschijnlijk heeft dit te maken met een storing van kpn.com
het is bij KPN bekent dat er ook een storing is op de form met betreft het inloggen via kpn id
Reputatie 6
Badge +19
Hoi! Dit is een storing inderdaad. De technische mensen zijn er mee bezig! Ik kan ook niet inloggen. 😞
Reputatie 3
Badge
Misschien ben jij wel geblokt Paul 😀
Reputatie 6
Badge +19
Haha, dan wil ik een klacht indienen!
Reputatie 3
Badge
Achter aan sluiten dan maar 😉
Reputatie 6
Badge +19
Touché. 😛
Reputatie 4
Badge +4
Goedemiddag ik kon net inloggen via ld ik ben er erst er uit gegaan en toen weer inloggen via id. volgens mij doet hij het weer. of heb ik geluk 😊
Reputatie 6
Badge +19
Jij hebt geluk denk ik. 😉 Bij mij werkt ie nog niet in ieder geval.
Reputatie 6
Badge +11
bij mij werkt het ook weer 😉 @Paul_ ik denk dat jij in de peg zone zit 😉
Reputatie 6
Badge +19
Ja, en dat is nog steeds het geval. Ik kan nog niet inloggen. Maar volgens mij hebben we er hier meer last van via het bedrijfsnetwerk dan jullie, dus dat scheelt weer voor jullie. 😉 Voor ons zijn er andere manieren om toch alles te kunnen zien.
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb hier soms ook last van, de ene keer gaat het in 1 keer goed, en de andere keer moet ik het 3 keer doen om te kunnen inloggen.
Reputatie 6
Badge +19
Inmiddels is het opgelost volgens mij. 🙂 Tenminste bij ons wel. Willen jullie misschien even checken?

@Fame, als je dit nog steeds ziet, wil je dan een screenshot maken? 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Goeemiddag Paul bij werkte gisteren al ha ha. 😀grapje het werkt prima nu.👍
Reputatie 3
Badge
Ook hier werkt het weer,al doet de site wel af en toe raar als je bent ingelogd.
Reputatie 6
Badge +19
In welk opzicht doet ie raar? Als je screenshots kan maken dan zie ik het graag. Ik zet mensen graag aan het werk namelijk. 😉
Reputatie 3
Badge
Soms krijg ik ineens een zwart kader er om heen.

Ps Ohh mooi te weten dat je mensen graag aan het werk zet,ik weet nog wel iets voor je 😉
Reputatie 6
Badge +19
Als het is waar ik denk dat je het over hebt, die mensen zijn echt wel hard aan het werk (ook al merk je dat niet direct). 😉 Maar laten we die discussie/problemen lekker in dat andere topic laten.
Reputatie 5
Badge +11
Paul_ schreef:

@Fame, als je dit nog steeds ziet, wil je dan een screenshot maken? :)

Ja dat zal ik doen!
Reputatie 5
Badge +11

Reputatie 5
Badge +11
Hoop dat het zo duidelijk is voor jullie.☺ Zouden jullie dit bericht samen willen voegen met mijn vorige bericht? Die twee horen bij elkaar.
Reputatie 6
Badge +19
Die foutmelding krijg je nog steeds? Ook als je alle tabbladen even afsluit en opnieuw probeert?

Ben je nu via een ander apparaat ingelogd zodat je dit plaatje kan uploaden?
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb het af en toe op mijn telefoon, daar log ik eigenlijk altijd mee in op het forum. En soms gaat het in 1 keer goed. Dat wat jij zei zal ik eens proberen.
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb gedaan wat jij zei, en nu deed ie het in 1 keer goed. Ik zal het zeker in de gaten blijven houden. Deze foto heb ik met mijn telefoon gemaakt, een IPhone 6s Plus. En dat ging ook goed.

Reageer