Inloggen op het KPN forum in het vervolg met KPN ID

• 27 juli 2017
  • 72 reacties
  • 19114 keer bekeken

Toon eerste bericht

72 reacties

Reputatie 3
Badge
Met Safari op m'n Mac lukt het niet meer (anders altijd) om in te loggen, allemaal vreemde tekens en wordt ID en wachtwoord niet geaccepteerd. Nu via Chrome lukt het wel.
Ligt dat aan mij of wordt Safari even niet ondersteund?
Reputatie 7
Badge +18
Ik gebruik Safari op de iMac en er zijn geen problemen hier
Reputatie 3
Badge
Ik gebruik Safari op de iMac en er zijn geen problemen hier

Dank, ik heb nu de geschiedenis gewist in Safari en nou doet hij het weer!
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag ik vind dat een hele verbetering via je kpn-id dank aan allart ?super ???
Reputatie 7
Voor mij (ons) als bestaande forummers maakt het niets uit. Maar nu kunnen álle klanten makkelijk op 't forum komen om vragen te stellen. 😃
Reputatie 4
Badge +2
@Marly zeker, je kan het volgende doen
- maak een nieuwe KPN ID aan (met het e-mailadres dat is gekoppeld aan je M-a50 account)
- vervolgens ga je inloggen en koppel je deze twee accounts aan elkaar
- wil je daarna je e-mails alsnog op een ander adres, dan verander je in KPN-ID het e-mailadres naar degene die je wil

Thx @Allart, zojuist de stappen doorlopen en het werkt perfect 😀
Ik heb nog wel even de vraag wat ik met mijn oude KPN ID moet doen, ik heb inmiddels mijn producten overgezet naar het nieuwe KPN ID.
Kan dat oude KPN ID verwijdert worden?
Reputatie 7
Badge +15
/me is blij met het nieuwe KPN-ID 🙂
Reputatie 7
Goeie reden om hier even terug te komen!Leuk om je hier weer terug te zien, moet je vaker doen!😉 😎
Reputatie 7
Badge +18
Ik log in via social madia (facebook) Maar als ik over wil stappen naar KPN ID, dan ben ik deze gegevens wel kwijt:

De reacties, topics, etc. Of kan ik ook facebook koppelen? Of hoe werkt dat dan? 😮
Reputatie 7
Badge +18
Ff Allart taggen. 😉 Dan is het vast wel te fixen.Huh? 😕 @AllartTaggen??? Kan dat ook al @Paul_??? 😕
Reputatie 7
Badge +12
Helaas, Facebook kan je niet koppelen aan KPN ID!
Reputatie 7
Badge +18
Helaas, Facebook kan je niet koppelen aan KPN ID!Dus dat zou inhouden dat ik dan deze gegevens kwijt ben:

Reputatie 7
Badge +27
Je hoeft niet per sé in te loggen met KPN ID, Dennis. Je mag gewoon Facebook blijven gebruiken als je dat wilt 🙂
Reputatie 7
Het is facebook OF KPN ID. Net als dat het facebook of mijnkpn was. Koppelen met KPN ID is dus niet nodig als je facebook gebruikt om in te loggen. Je kan zelfs niet koppelen met KPN ID als je facebook gebruikt om in te loggen.
Reputatie 1
Ben er erg blij mee, om de een of andere reden lukte het mij niet om mij te registreren voor het forum. Het liep ergens vast. Kan nu tenminste weer een vraag stellen of beantwoorden. Bedankt voor deze verbetering.
Reputatie 7
Badge +9
Wel kom loofboom op het forum veel plezier het is al tijd makkelijk als je met vragen zit over tv of computer en internet ??
Reputatie 1
Hallo Cornelischristiaan30,
Op het oude forum ben ik een keer goed geholpen. Maar vond het probleem dat ik had met het forum niet zo erg om er voor te bellen. Is nu toch opgelost 🙂
Badge
Mijn statistieken zijn niet meegenomen, wat nu? Ik zou ook mijn oude alias willen gebruiken..
Reputatie 7
Badge +18
Dan heb je het fout gedaan
Log uit en doe het zoals hierboven staat in het eerste bericht
of kijk naar een gedeelte eruit hieronder:

Heb je al een KPN ID – met hetzelfde e-mailadres als op het forum?
1. Log dan de eerste keer in met je reeds bestaande KPN ID (e-mail en wachtwoord)
2. Op basis van je KPN ID e-mailadres zoeken wij of we een overeenkomstig forum account vinden
3. Is deze gevonden, dan krijg je de vraag of je de KPN ID aan je forum account wil koppelen
4. Vervolgens ben je klaar en log je in het vervolg in met je KPN ID

Heb je al een KPN ID – maar een ander e-mailadres als op het forum?
Dan heb je 2 keuzes

A. Je KPN ID en je forum account aan elkaar koppelen
1. Vul eenmalig je oude inloggegevens (MijnKPN) in
2. Vervolgens krijg je de vraag of je dit account wil koppelen aan je KPN ID
3. Daarna ben je succesvol ingelogd op het forum en kan je in het vervolg met je KPN ID inloggen
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Fransdob1955, huistijger laat al weten hoe het zit. Het lijkt erop dat je een verkeerd account gekoppeld hebt. Mij maakt het niet zoveel uit 😉, maar als je graag wilt, kan ik het laten ontkoppelen zodat je alsnog het juiste account kan koppelen. Welke gebruikersnaam gebruikte je voorheen?
Reputatie 7
Badge +10
Ik kan mijn account niet koppelen aan KPN ID, want ik heb een facebook gelinkt account, welke dus nooit een MijnKPN account is geweest. Hoe krijg ik dit alsnog voor elkaar?
Reputatie 7
Badge +18
Ik kan mijn account niet koppelen aan KPN ID, want ik heb een facebook gelinkt account, welke dus nooit een MijnKPN account is geweest. Hoe krijg ik dit alsnog voor elkaar?

Gewoon met je Facebook-account blijven inloggen of een nieuw account aanmaken
Reputatie 7
Ik kan mijn account niet koppelen aan KPN ID, want ik heb een facebook gelinkt account, welke dus nooit een MijnKPN account is geweest. Hoe krijg ik dit alsnog voor elkaar?Dan kan het niet. Dan zul je gewoon via Facebook moeten blijven inloggen.

Of een heel nieuw forumaccount starten . . . Maar je kunt gewoon via Facebook blijven inloggen hoor 😃

Edit: @huistijger , vrijwel tegelijk.
Badge
@Marcia_ mijn account was Hubble1955.
Reputatie 7
Fransdop1955 / Huybble1955

Om het juiste account te koppelen. (als Fransdop1955 is ontkoppelt)
Klik op inloggen op de voorpagina van het forum.
Klik op Ik heb al een account
Gebruik vervolgens eenmalig de oude inloggegevens die aan je Hubble1955 waren gekoppeld (waarbij die forumnaam dus niet per sé de gebruikersnaam was).

Reageer