Vraag

Inloggen "oude" profiel forum

• 11 september 2016
  • 6 reacties
  • 66533 keer bekeken

Hoe kan ik inloggen met mijn oude inlog gegevens?
Ik kreeg een mail dat ik een privebericht heb ontvangen (forumnaam destijds bartje_78).

Tegenwoordig kun je alleen nog maar inloggen met MIJNKPN, en daarom heb ik deze aangemaakt.
Ook via hier kan ik niet op mijn "oude" forum profiel komen.

Ik hoor graag hoe en of ik het kan oplossen.

Alvast bedankt!

6 reacties

Reputatie 7
Hoi Jeroen. Als je rechtsboven op INLOGGEN klikt en vervolgens op "inloggen met mijnkpn" dan kun je (ook) met je oude gegevens inloggen.
Meer dan waarschijnlijk is overigens je oude forumnaam (bartje_78) niet gelijk aan je oude inlognaam.

Het forum maakt namelijk als enige nog gebruik van de oude mijnkpn omgeving. Voor alle andere diensten is een nieuwe waarbij je met KPN ID inlogt. Daar maakt het forum nog geen gebruik van.

Als je dus inlogt met de oude gegevens (inlognaam/wachtwoord) die bij bartje_78 horen zul je op dat account uitkomen. Dat priv├ębericht is overigens meer dan waarschijnlijk (gewoon) een onderzoek.
Hoi Peter,

Ik heb het zojuist geprobeerd alleen is het me niet gelukt in te loggen.
Destijds kon ik inloggen met forumnaam en ww.
Ik heb geen idee welke naam ik nu moet gebruiken om in te loggen.
Reputatie 7
Okee. Bij mij zijn die verschillend. Ik log niet in met PeterG maar een andere 'naam'.
Heb je trouwens al op de link "ik weet mijn wachtwoord niet" geklikt?

Meer dan waarschijnlijk kan een KPN Moderator je helpen weer toegang te hebben tot je originele account. De wachttijd voor hulp van hen is momenteel ca. 20 uur.
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @jeroen.kouwenberg78, goede vraag.

Je inlognaam is inderdaad niet per se hetzelfde als je forumnaam. Is heel irritant. Ik kan die ook niet inzien maar ik ben voor je bezig. Zodra ik meer weet laat ik het je weten!
Reputatie 7
Badge +23
Hey @jeroen.kouwenberg78, zou je willen kijken of je zo een e-mail ontvangt op je gekoppelde e-mailadres? Als het goed is ontvang je een nieuw wachtwoord en kan je inloggen met de gebruikersnaam: bartje_78
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb nog niet weer van je gehoord Jeroen. Is het gelukt?

Reageer