Beantwoord

Inloggen via Facebook werkt niet meer?

  • 20 February 2019
  • 8 reacties
  • 1296 keer bekeken

Beste forumleden en moderators,

sinds vandaag lukt het niet meer om in te loggen op het forum via een Facebook account.

Vandaar even een nieuw account aangemaakt op het forum, oude gebruikersnaam is TimovanAlen.

Zie screenshot van de foutmelding, iemand een suggestie wat hier aan te doen?



Mvg Timo
icon

Beste antwoord door Joran 20 February 2019, 08:39

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hey Timo, er zijn inderdaad problemen met inloggen met Facebook. We zijn in contact met Facebook om dit op te lossen en gaan ervan uit dat het met een week geregeld is. Hopelijk is dat in de praktijk ook zo. Je krijgt uiteraard weer toegang tot je eigen account maar het is nog even afwachten. Excuses hiervoor!
Hetzelfde voor mij Facebook is hier niks verantwoordelijk voor. Jullie moeten de ontwikkeling modus uitzetten op de developers pagina van Facebook en dan kunnen wij gewoon weer inloggen..
Reputatie 7
Badge +28
Dat is niet wat er aan de hand is maar dank voor de tip. Er wordt aan gewerkt 🙂
Dat is niet wat er aan de hand is maar dank voor de tip. Er wordt aan gewerkt :)

vertel dan ook duidelijkheid aan ons blijkbaaar weet je meer. Dus waarom vertel je dat niet
?? mmhhhh
Reputatie 7
Badge +28
Sorry, zo wou ik niet overkomen 😉 Ik zit niet aan de developmentkant maar de toegang tot de api is geblokkeerd, de reden is onduidelijk. Als het account nog wel bestaat maar er geen autorisatie is om in te loggen krijg je ook deze melding over de ontwikkelingsmodus.
Ik verwacht wel dat ik vandaag nog kan inloggen
https://forum.kpn.com/kpn-ontmoet-31/inloggen-met-facebook-op-het-forum-tijdelijk-niet-beschikbaar-468680#post729251

Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.

Helaas heb je geen toegang tot deze pagina.

Reageer