Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Invullen tekstvak voor een reactie.

Reputatie 3
Badge
  • Slimmerik
  • 77 reacties
Onder het reageer tekstvak staan iconen voor het o.a. invoegen van bestanden. Hier kan ik op klikken, maar verder gebeurt er niets. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 februari 2018, 10:25

Dat is fijn! Dan ga ik in ieder geval doorgeven dat het met IE11 niet werkt. Bedankt voor je signaal!

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +13
Werkt hier prima hoor, zoals je ziet.
Overigens zijn het foto's en youtube-filmpjes, bestanden kun je niet verzenden

Reputatie 3
Badge
Na het nalezen van mijn bericht heb ik niet gezien dat ik vroeg of het bij jou wel werkte, dus waarom dit antwoord. Op mijn iPhone en iPad werkt het ook, maar niet op mijn PC met Windows 8.1. Dus als je daar een verklaring c.q. oplossing voor hebt, dan hoor ik dat graag!
B.t.w. sinds wanneer zijn foto's en filmpjes geen bestanden meer?
Reputatie 7
Badge +13
Ho @Casey niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hoor, we bedoel het allemaal goed en willen je alleen maar helpen.
Het is toch niet verboden om antwoord te geven op een niet gestelde vraag?
Foto's zijn ook bestanden, maar je kunt dus geen ZIP files of DOC files verzenden, ik dacht dat je dat bedoelde.
En waarom het onder windows niet werkt kan ik je geen antwoord op geven ik heb een Mac, dus daar moet een ander maar op antwoorden.
Reputatie 3
Badge
Ik heb geen foto gestuurd van mijn teentjes! 😉
Reputatie 7
Badge +23
Ha Casey, goede vraag! Ik ben benieuwd met welke browser je dit probleem ervaart én of je dit ook met andere browsers merkt. Begrijp ik goed dat je wel op 'upload' kan klikken, maar dat er vervolgens niets gebeurt? Als laatste zou ik nog willen weten of je een adblocker o.i.d. aan hebt staan en of je deze eens uit wilt zetten.
Reputatie 3
Badge
Marcia, bedankt voor je reactie. IE11 onder Windows 8.1. Met Safari op iPhone en iPad werkt het wel. AdBlock uitgeschakeld geeft ook geen soelaas.
Reputatie 7
Badge +23
Geen probleem! Ik zou nog wel graag willen weten of het met Chrome of Firefox op Windows 8 wel werkt. Dan kan ik het intern doorgeven!
Reputatie 3
Badge
Met Chrome werkt het wel.
Reputatie 7
Badge +23
Dat is fijn! Dan ga ik in ieder geval doorgeven dat het met IE11 niet werkt. Bedankt voor je signaal!

Reageer