Beantwoord

Kan de factuurdatum anders?

  • 17 July 2019
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Ik vraag of de factuur in het vervolg niet op de 25ste van iedere maand kan worden afgeschreven omdat ik mijn salaris altijd ontvang tussen de 23ste en 24ste van iedere maand

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 July 2019, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Jan! Als ik het zo lees, zou de 25e dan toch juist net goed moeten zijn? Of begrijp ik het dan verkeerd 🙂 Of het aanpassen van de datum kan hangt af van je abonnement. Gaat het om een mobiel of een thuis abonnement?
Wij hebben alles via de KPN, zowel tv, internet, vaste telefoon en 2 mobiele telefoons. Mijn vraag is of de facturen altijd op de 25ste kunnen worden afgehouden van mijn rekening, omdat er dan altijd geld op staat en ik niet in de min raak
Reputatie 7
Badge +30
Oh, op die manier, ik begrijp het, Jan! Voor mobiele abonnementen kunnen we (relatief) makkelijk de factuurdatum aanpassen. Voor een vast abonnement is het proces een aardig stukje ingewikkelder. In dit forumtopic kun je lezen hoe datum aanpassen in z'n werk gaat.

Vul verder je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik dit verder voor je nakijken en eventueel aanpassen.