Beantwoord

Kan KPN ons sponsoren?

  • 13 March 2020
  • 1 reactie
  • 215 keer bekeken

Geachte heer/ mevrouw 

 

Mijn naam is Sam Steppe. Ik ben 16 jaar oud en zit in mavo vier op CSW van de Perre in Middelburg. 

 

Wij doen op onze school dit jaar weer een examenstunt. De examenstunt is een dag waar de leerlingen die examen doen de baas zijn en een leuke dag organiseren voor de leraren en leerlingen. ik help met het organiseren van deze dag. Onze school heeft geen budget voor dit evenement dus moeten we zelf alles regelen. Wij zijn opzoek naar sponsors zodat wij van deze dag een feest kunnen maken en onze laatste dag een hele leuke dag wordt. Wij hopen dat u een bedrag overheeft voor onze examenstunt. Kiest u er voor om onze examenstunt te sponsoren dan zullen wij u naam ook zeker noemen op deze dag. 

Heeft u nog vragen dan kunt u mij die altijd stellen. 

 

Wij hopen op een spoedige reactie. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Sam Steppe 

icon

Beste antwoord door Nadia 16 March 2020, 12:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hah @Samsteppe123_, welkom op het KPN forum. De laatste schooldag organiseren, dat is gaaf. Om er een onvergetelijke dag van te maken heb je veel mensen en middelen nodig.

Wij als telecomprovider staan midden in de samenleving, daar waar kan en binnen onze visie past dragen wij graag ons steentje bij. KPN brengt mensen met elkaar in verbinding. Dat doen we al sinds het begin van het telecombestaan met onze producten en diensten, maar ook door maatschappelijke activiteiten te ondersteunen. Digitaal is er veel mogelijk maar er gaat natuurlijk niets boven sociaal contact, van mens tot mens. Daarom richten we ons onder meer op initiatieven binnen sport, kunst & cultuur en helpen we Nederlanders met elkaar te verbinden. Door bijvoorbeeld wat extra aandacht voor kwetsbare groepen. Daarvoor hebben we een fonds opgericht: Het Mooiste Contact Fonds. 

Het Mooiste Contact Fonds: 
Het Mooiste Contact Fonds is een initiatief van KPN en bestaat al ruim 10 jaar. Het fonds heeft als doel: sociaal contact voor mensen die dat nu missen. Daar kunnen allerlei oorzaken voor zijn, bijvoorbeeld ziekte, een handicap of het wegvallen van een partner. Met het fonds ondersteunt KPN initiatieven van verschillende maatschappelijke partners die sociaal contact voor kwetsbare groepen stimuleren. Zo willen we sociaal isolement voorkomen bij onder meer ouderen en zieke kinderen. Het KPN Mooiste Contact Fonds zet techniek, middelen en mensen in om daar aan bij te dragen.

We vinden het een eer als je onze naam adverteert op zo'n feestelijk dag. Super leuk dat je ons hiervoor benadert. Maar, heb je ook al naar ondernemingen in de buurt gekeken? Misschien dat er leuke attributen en middelen beschikbaar kan worden gesteld door lokale ondernemers?  

Reageer