Beantwoord

Klacht indienen per email

• 18 juni 2018
  • 2 reacties
  • 1254 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik wil graag een klacht indienen per e-mail, en ik begrijp uit eerdere conversaties dat dat niet mogelijk is. Dus wil ik hierbij graag een klacht indienen over het feit dat een klacht indienen per e-mail niet mogelijk is.
Er werd gesteld dat het forum een goed alternatief zou zijn. Ik ben het daar niet mee eens. Ik heb weinig zin om alle details van mijn klacht met anderen te delen, ik wil als (kersverse maar niet erg gelukkige) klant van kpn 1op1 in discussie met kpn. Per telefoon is niet handig, want dan is er geen geschreven archief, en per chat is helemaal irritant - dat kun je ook niet opslaan, ik kan niet mijn hele verhaal kwijt, en het is zo onpersoonlijk!
Ik wil gewoon mijn hele verhaal kunnen doen, en een doordacht antwoord krijgen van een servicemedewerker die hopelijk een bevredigende oplossing heeft. Zonder dat de rest van de wereld mee leest.
Is dat nou echt teveel gevraagd?
En zeg nou niet dat ik ook een ouderwetse brief kam schrijven... We weten allemaal hoe langzaam de post tegenwoordig is...

Vriendelijke groet,

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Kim_W 21 juni 2018, 11:45

Welkom op het Forum JMT! Excuses voor de late reactie. Ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt op je verhaal per e-mail te doen. Helaas is dat inderdaad niet mogelijk. We kunnen natuurlijk met elkaar in gesprek over je klacht, want ik neem graag je ontevredenheid weg. Hiervoor stuur ik je even een privébericht Zou je het fijn vinden om daar op te reageren, dan kunnen we het op die manier verder met elkaar bespreken. Graag ontvang ik je reactie op mijn privébericht, met daarin ook je gegevens. We kunnen hier vast samen een weg in vinden 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @JMT, helaas is het via de e-mail niet mogelijk, je kunt hier op verschillende manieren je klacht indienen. ?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het Forum JMT! Excuses voor de late reactie. Ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt op je verhaal per e-mail te doen. Helaas is dat inderdaad niet mogelijk. We kunnen natuurlijk met elkaar in gesprek over je klacht, want ik neem graag je ontevredenheid weg. Hiervoor stuur ik je even een privébericht Zou je het fijn vinden om daar op te reageren, dan kunnen we het op die manier verder met elkaar bespreken. Graag ontvang ik je reactie op mijn privébericht, met daarin ook je gegevens. We kunnen hier vast samen een weg in vinden 🙂

Reageer