Beantwoord

kpn.com/dankjewel werkt niet

• 29 november 2018
  • 20 reacties
  • 30926 keer bekeken

Vandaag een brief ontvangen met een aanbod drie ebooks te kiezen op kpn.com/dankjewel. Zoeken naar deze pagina levert op: pagina niet gevonden
icon

Beste antwoord door Nadia 30 november 2018, 16:16

Hallo redax en Gabsy, welkom op het KPN forum! Dat is zeker erg onhandig 😣 Als ik naar kpn.com/dankjewel ga zie ik de pagina wel. Welke browser gebruiken jullie? Op Bedankt voor het vertrouwen in KPN | Eindejaarscadeautjes vinden jullie ook alle informatie :)

Heb je Internet, Digitenne en/of Vast Bellen dan ontvang je 3 gratis ebooks. In samenwerking met bol.com mag jij ebooks kiezen uit een voorgeselecteerde lijst met toptitels. Je leest deze ebooks op je e-reader, tablet óf smartphone. Bestel met jouw unieke code uit de e-mail of brief de boeken via de actiepagina van bol.com Op KPN Beleef lees je welke boeken we voor je hebben geselecteerd. Veel leesplezier!

Als jullie vragen hebben, stel ze gerust!
Bekijk origineel

20 reacties

Bij hetzelfde!😡 ben al weer een uur verder.. lekker handig
Reputatie 7
Badge +14
Hallo redax en Gabsy, welkom op het KPN forum! Dat is zeker erg onhandig 😣 Als ik naar kpn.com/dankjewel ga zie ik de pagina wel. Welke browser gebruiken jullie? Op Bedankt voor het vertrouwen in KPN | Eindejaarscadeautjes vinden jullie ook alle informatie :)

Heb je Internet, Digitenne en/of Vast Bellen dan ontvang je 3 gratis ebooks. In samenwerking met bol.com mag jij ebooks kiezen uit een voorgeselecteerde lijst met toptitels. Je leest deze ebooks op je e-reader, tablet óf smartphone. Bestel met jouw unieke code uit de e-mail of brief de boeken via de actiepagina van bol.com Op KPN Beleef lees je welke boeken we voor je hebben geselecteerd. Veel leesplezier!

Als jullie vragen hebben, stel ze gerust!
Reputatie 7
volledige link als de verkorte het niet doet: https://www.kpn.com/beleef/events-winacties/dankjewel.htm?campaignid=off:d=19112018:mk=cm:cn=eoyc:ds=endofyearcampaign:typ=loyalty:kk=ja

Overigens is die pagina niet echt nodig. De info staat ook in de e-mail. Filmvoucher (indien je i-tv hebt); mobiel / digitenne: 3 e-books en 5 GB data (december). Alleen digitenne, internet of vast (pstn) bellen: 3 e-books.

filmvoucher / e-bookcode opzoeken/opvragen. (indien je de mail 'kwijt' bent)

Bol.com e-books KPN eindejaarsactie zie reactie Nadia.
de site is waardeloos, kan geen plek vinden waar de code geplaatst kan worden ,na een half uur vind ik het welletjes ,dan maageen cadeau, ik hou er mee op .
Reputatie 7
@nunspeet De e-book code werkt uitsluitend als je bestelt via de KPN actiepagina bij Bol:
KPN eindejaarsactie. Nergens anders! Ga dus niet gewoon naar bol.com en ook de bol app niet gebruiken hiervoor.
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @nunspeet, welkom op het KPN forum 🙂 Is het gelukt om de ebooks via onze speciale site te bestellen? 🙂
Hallo, ik ga via de link naar de pagina. Ik krijg keuze uit 10 boeken maar heb vervolgens geen gelegenheid deze te “Kopen”. Ik kan ze alleen op Mn verlanglijstje zetten maar daar vanaf vervolgens ook niet bestellen. Zie ik misschien iets over het hoofd?
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @Carpe74, welkom op het KPN forum. Je kunt de ebooks via onderstaande stappen gratis downloaden:

- Ga naar de actiepagina van bol.com en kies maximaal drie ebooks door op ‘+ebook’ te klikken.
- Ga naar je winkelwagen en voeg je unieke kortingscode toe bij ‘Code invoeren’, druk op het '+' icoon om je kortingscode te bevestigen en kies voor ‘Verder naar bestellen’
- Log in met je bol.com account of maak een bol.com account aan.
- Kies voor ‘Naar betalen’ en daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Let op: Controleer of de korting goed verrekend wordt.

Gelukkig hoef je jouw ebooks niet meer te downloaden. Ebooks die je bij bol.com koopt kun je eenvoudig lezen op je Kobo e-reader of op je tablet of telefoon met de bol.com Kobo ebook app (voor iOS en Android). Log in met je bol.com account en start meteen met lezen! Voor het lezen van de ebooks op andere e-readers kun je de ebooks downloaden in je bol.com account.

Laat je weten of het is gelukt? :)
(Bron)
Reputatie 1
Eexact volgens de handleiding gedaan, maar noppes. Ik moet de boeken gewoon betalen. Korting wordt niet verrekend.
Reputatie 7
Hoi, Bruijnvis.

Uitsluitend via de pagina bol.com kpn eindejaarsactie kun je uit 10 e-books een keuze maken. Met de code zijn alleen die dan gratis.

Iemand trouwens nog een e-book code nodig?
Reputatie 1
Psteeg, zoals al schreef heb alles exact volgens beschrijving gedaan dus ook de juiste link gebruikt. Werkt niet.
Reputatie 1
uiteindelijk na 20 pogingen gelukt. Waarschijnlijk ging er iets bij bol.com verkeerd, want ik deed iedere keer hetzelfde zelfs de code met plakken.
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @Bruijnvis , super dat het uiteindelijk wel is gelukt. Vreemd dat het pas na 20 pogingen heeft gewerkt 🤔 Had je misschien een andere browser geprobeerd?
ik zie nu pas de ebookcode tot eind december geldig is, ik had niet eerder de tijd om te kijken.
Erg jammer
Reputatie 7
Lilian1, het waren ook slechts 8 voorgeselecteerde titels. Kleine kans dat nou net dát 'boek' wat je graag wilde ertussen zat. Actiepagina is uit de lucht, dus wel 8 titels het waren is niet meer na te gaan.
Lilian1, het waren ook slechts 8 voorgeselecteerde titels. Kleine kans dat nou net dát 'boek' wat je graag wilde ertussen zat. Actiepagina is uit de lucht, dus wel 8 titels het waren is niet meer na te gaan.

Bedankt voor het antwoorden PeterG
Reputatie 7
Haha, via google cache is het nog te vinden. Daar kun je zien uit welke 8 'boeken' je er 3 kon kiezen.

Google cache: eindejaarsactie KPN. (de actie is afgelopen)
Reputatie 7
Badge +14
Tien titels waaruit je 3 gratis ebooks mag uitzoek in december 😉 Jammer @Lilian1 dat je er te laat echter bent gekomen. De actie is helaas verlopen 😞
Helaas te laat voor de ebook actie. Was me niet bewust dat dit binnen 3 weken moest worden besteld. het had fijn geweest als de einddatum in de brief zou staan.
Reputatie 7
Badge +14
Hey Stunt, jammer dat je net te laat bent 😞 Bedankt voor je feedback, ik zal het doorgeven. Het had er inderdaad wel iets specifieker in mogen staan.

Reageer