Beantwoord

kpn compleet behouden als ik 2 mobiele abonnementen wijzig

  • 24 August 2020
  • 10 reacties
  • 280 keer bekeken

Ik heb een KPN compleet abonnement met daarin

  • TV met 2 ontvangers en gratis opnemen
  • internet
  • gratis spotify premium
  • gratis pluspakket (gebruik ik niet)
  • 2 sim only abonnementen

Ik wil de 2 mobile abonnementen verhogen en kom dan uitĀ bij de verleng aanbieding via hussel als ik voor beide abbo's 10GB+10GB gratis voor ā‚¬22,50 aanschafĀ hebben beide kids voorlopigĀ  voldoende data op telefoon

(ik lees net dat ik beter 1 onbeperkte data en 1 goedkope kan nemen omdat je 25GB kan delen)

Raak ik hierdoor mijn KPN compleet voordelen kwijt? De data verdubbelaar snap ik maar ook spotify?Ā 

Ik had nl uit gerekend dat als ik hussel voor alles zou nemen duurder uit zou zijn

Het beste zou zijn om nu als nieuwe klant binnen te komen, dan zou ik een stuk minder betalen met gratis super WIFI erbij. Maar om daarvoor nu een half jaar weg te gaan is net als bij zoveleĀ mij weer een stap te ver

offtopic

Het zou wel mooi zijn als verlengers ook betere aanbiedingen zouden krijgen. Er word dan wel gezegd dat iedereen wel eens een welkoms aanbieding heeft gekregen. Maar nu scheeltĀ het wel heel veel, je gaat meer betalen tov je huidige abonnement en flink meer dan een nieuwe klant die dan ook nog voor ā‚¬200 gratis super WIFI krijgt

icon

Beste antwoord door Roos79 25 August 2020, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die "gratis" Spotify Premium zit bij uw thuis abonnement? Zo ja, dan blijft die bestaan. Heeft sowieso niets met wel of niet compleet te maken. Heeft u "gratis" Spotify Premium bij een mobiel abonnement, dan vervalt dat uiteraard bij verlengen van dat betreffende abonnement.Ā 

Reputatie 7
Badge +24

ik lees net dat ik beter 1 onbeperkte data en 1 goedkope kan nemen omdat je 25GB kan delen

Onbeperkt houd in: 5 GB per dag.Ā 

Je moet dan dus die 25 GBĀ aan het begin van elke maand handmatig delen. Dat kan je niet automatisch instellen. En dat kan ook niet in 1 keer. Want: max 5 GBĀ per dag. En als je dat dan doet, 5 GB delen,Ā dan hou je die dag dus niets voor jezelf over. Of je moet eerst weer gratis 1 GB toevoegen. Wat ook niet altijd werkt. Samenvatting: volgens mij ben je dan behoorlijk aan het knoeien.

Reputatie 7
Badge +8

@Nick83Ā volgens mij kan je welke een keer 25gb delen naar een gezins lid zonder dat dit ten kosten gaat van je eigen data.

En dat moet je wel idd elke maand opnieuw handmatig doen maar 1kind heeft dan dus onbeperkt data en de ander 25gb data.

Ā 

Ā 

bedankt voor de info!

Toen ik KPN compleet nam dacht ik dat je min 3 dingen moest afnemen

aangezien ik TV, internet en mobiel heb was ik "bangā€ dat dan mijn compleet kwijt zou zijn. Alhoewel ik spotify premium eigenlijk niet meer hoef te hebben met 2 kinderen heb je eigenlijk al spotify family nodig. Die neem ik dan wel rechtstreeks bij spotify zelf afĀ 

Het stukje van de GB's delen is wel puntje van aandacht als ik dan 5x5GB handmatig moet delen waarvan ik van het onbeperkte dan nog 20x1GB moet opwaarderen elke maand:frowning2:

of is het nog erger, dat je na elke opwaardering van 1GB datĀ eerst op moet maken voordat je de volgende GB kan aanvragen, dan word het wel heel omslachtigĀ 

hopen dat Roos79 gelijk heeft

mensen die hier ervaring mee hebben?

Reputatie 7
Badge +8

@F.reekĀ een moderator zal dit ergens komende dagen beantwoorden.

Topics en worden op volgorde binnen komst op gepakt dus komt goed.

Ā 

Als ik het goed heb worden abonnementen die je wijzigt hussel en hetgeen wat je niet wijzigt blijft compleet voorwaarden behouden.

Maar ook dat is iets voor een moderatorĀ 

Ā 

1 ding is een zekerheid dat is dat je het maandelijkse handmatig de data op 1 abonnement zal moeten toevoegen naar het andere abo

Maar dat schijnt heel simpel te werken wat ik lees.

Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@F.reekĀ Welkom op het forum. Ik zie dat je bijna alle antwoorden al hebt ontvangen van @Roos79Ā en @Nick83. Voor wat betreft het delen van data bij een unlimited abonnement werkt het als volgt: Je kunt maandelijks 25 GB delen, dit kan in "bundels" van maximaal 5GB per keer gedeeld worden, deze gedeelde data gaat niet ten koste van je eigen bundel die dag. Wel zal je deze handeling maandelijks moeten herhalen, maar MB's delen doe je simpel via mijn KPN.Ā 

ik heb ze allebei maar unlimited gegeven krijg ik geen ruzie ook.

rest mij wel de vraag als zeĀ in Europa op vakantie ga, kunnen ze dan voordat ze op vakantie gaan elkaar 25gb geven zodat ze 22 +25 GB hebben

Reputatie 7
Badge +24

ik heb ze allebei maar unlimited gegeven krijg ik geen ruzie ook.

rest mij wel de vraag als zeĀ in Europa op vakantie ga, kunnen ze dan voordat ze op vakantie gaan elkaar 25gb geven zodat ze 22 +25 GB hebben

Haha šŸ˜ dat feest zal niet doorgaan ben ik bang voor.

Ik vraag me wel af wat er gebeurt als je het probeert.

Reputatie 7
Badge +15

@F.reekĀ en @Nick83Ā Ik verwacht dat dit niet de bedoeling is, maar ik ga uitzoeken of het mogelijk is. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit hier delen.Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@F.reekĀ @Nick83Ā Ik heb uitgezocht hoe dit zit, en het is niet mogelijk om MB's te delen naar een onbeperkt abonnement. Het trucje met de extra 25GB zal dan helaas ook niet werken.Ā