Beantwoord

KPN dankjewel voor de eindejaarscadeaus, waar kan ik die claimen?

goeiemorgen,
hoe kom ik op de site waar ik kan kijken of ik prijs heb met de aktie code die ik heb gekregen?
mvg bert
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 21 november 2018, 16:59

Hallo Bert, welkom op het KPN forum! Graag gedaan, speciaal voor jou als klant willen we je bedanken voor het vertrouwen in ons 😃 Je krijgt:

• 3 gratis ebooks!
  • Film vouchercode!
  • 5GB extra data!!

Voor de ebooks kun je naar de speciale site van: bol.com KPN eindejaarsactie. 🙂

Als KPN klant ontvang je in december drie ebooks uit een geselecteerde lijst gratis. Om gebruik te maken van deze actie voeg je maximaal drie ebooks uit de onderstaande lijst toe aan je winkelwagen. Ga vervolgens naar je winkelwagen en voeg je unieke cadeaucode toe bij ‘Code invoeren’, klik op het ‘+’ teken en kies voor ‘Verder naar bestellen’. Kies voor ‘Naar betalen’ en daarna voor ‘Bestelling plaatsen’. Controleer of de korting goed verrekend wordt. Bevestig je bestelling en start meteen met lezen op je e-reader, of de bol.com Kobo app voor je tablet en smartphone.

Voor meer informatie en voorwaarden kun je terecht op: KPN Eindejaarscadeau

Veel lees- en kijkplezier! Groetjes.

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Bert, welkom op het KPN forum! Graag gedaan, speciaal voor jou als klant willen we je bedanken voor het vertrouwen in ons 😃 Je krijgt:
  • 3 gratis ebooks!
  • Film vouchercode!
  • 5GB extra data!!

Voor de ebooks kun je naar de speciale site van: bol.com KPN eindejaarsactie. 🙂

Als KPN klant ontvang je in december drie ebooks uit een geselecteerde lijst gratis. Om gebruik te maken van deze actie voeg je maximaal drie ebooks uit de onderstaande lijst toe aan je winkelwagen. Ga vervolgens naar je winkelwagen en voeg je unieke cadeaucode toe bij ‘Code invoeren’, klik op het ‘+’ teken en kies voor ‘Verder naar bestellen’. Kies voor ‘Naar betalen’ en daarna voor ‘Bestelling plaatsen’. Controleer of de korting goed verrekend wordt. Bevestig je bestelling en start meteen met lezen op je e-reader, of de bol.com Kobo app voor je tablet en smartphone.

Voor meer informatie en voorwaarden kun je terecht op: KPN Eindejaarscadeau

Veel lees- en kijkplezier! Groetjes.
Reputatie 7
De vouchercode voor een film kun je gebruiken bij een film naar keuze uit de videotheek.
Menu - on demand - films

De code voor de e-books gebruik je op de site die Susan al noemt.

De 5 GB data wordt automatisch aan je mobiele abonnement (mits van KPN 😉 ) toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +10
PeterG schreef:

🤔
Reputatie 7
Nadia schreef:

PeterG schreef:

🤔

Oeps . . . sorry, NADIA 😊
Reputatie 7
Badge +10
Hey bert, heb jij de cadeaus van KPN al geopend? 😉
Als je nog vragen hebt, laat het weten. We helpen je hier graag!
De code voor de cadeaus wordt niet geaccepteerd bij Bol.com
Reputatie 7
Lydie2 schreef:

De code voor de cadeaus wordt niet geaccepteerd bij Bol.com

Ga je wel naar de SPECIALE webpagina voor de KPN e-book actie? Via de app van Bol of de gewone url bol.com werkt 't (inderdaad) niet met de code van KPN.

@Lydie2
Helaas, ik heb een Kindle, daar heeft Bol.com geen boeken voor...
Wellicht kan ik iemand anders blij maken met de code?
Reputatie 7
Badge +10
Hey @Miesele, zeker mag je er ook iemand anders blij mee maken. De code is niet persoonsgebonden en dus overdraagbaar 🙂

Je kunt de ebooks ook lezen op je tablet of smartphone: download de gratis bol.com Kobo lees-app voor iOS en Android. Log in met je bol.com account en de boeken verschijnen na synchronisatie automatisch in de app 🙂

Meer informatie vind je ook op: Bedankt voor het vertrouwen in KPN | Eindejaarscadeautjes

@Lydie2, is het gelukt?
Reputatie 7
Is de filmvouchercode ook niet gebonden aan persoon of aansluiting? (klantnummer)
Reputatie 7
Badge +10
Hey @PeterG! Ja, ook die mag je weggeven. De filmvouchercode is wel maar één keer te gebruiken en geldt alleen voor KPN klanten met Internet en TV pakket.

Je moet je alleen afvragen of je dat wil 😉 Er staan hele leuke films voor je klaar in On Demand van KPN 😃
Miesele, je kunt zeker wel met een Kindle ereader epub boeken lezen. Hiervoor kun je calibre ebook management downloaden(gratis), en het epub bestand in een paar klikken omzetten naar Mobi bestand. De ebooken met epub bestand haal je naar calibre met boeken toevoegen, dan doe je boeken converteren je kiest mobi bestand en dan doe je naar apparaat sturen.
Reputatie 7
Badge +10
Hey @1Sita1 leuk dat je hier inhaakt, welkom op het KPN forum. Cool, goeie tip! Ik hoop dat @Miesele hier wat aan heeft 🙂
Nadia schreef:

speciaal voor jou als klant willen we je bedanken voor het vertrouwen in ons 😃 Je krijgt:

• 3 gratis ebooks!
  • Film vouchercode!
  • 5GB extra data!!

Beste @Nadia, hoe krijgen de klanten deze goodies? Ik ben gek op kadootjes maar heb nog niets gezien, behalve de 5GB 🤔
Reputatie 7
Badge +10
Hey hey Ronald! Dat is bijzonder, jij verdient ook deze leuke cadeautjes. Gelukkig kan je de code voor het aanvragen voor de Filmvouchercode online doen. En voor de ebooks van Bol.com ook gemakkelijk via de site.

Veel kijk- en leesplezier 😃
Reputatie 7
Zoooo. Volgens mij kan je hier in één x beide codes opvragen: KLIK.
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor de aanvulling Peter, ik kon deze link zo snel even niet vinden.
Reputatie 7
Wie wat bewaart die heeft wat, Nadia 😉
Reputatie 6
Badge +11
PeterG schreef:

Wie wat bewaart die heeft wat, Nadia 😉

Die gaat linea recta mijn favorieten in. 😉
Reputatie 7
Badge +16
PeterG schreef:

Zoooo. Volgens mij kan je hier in één x beide codes opvragen: KLIK.

In de nieuwe vormgeving van MijnKPN kan ik me klantnummer niet zien, en dat moet je wel op die site aangeven die @PeterG hierboven met een link heeft geplaatst. 🙂
Reputatie 7
Hoi! Dennis 😃 . Er staan (de laatste) facturen. Daar kun je je klantnummer zien. Bij mijn weten heeft het nooit ergens anders in MijnKPN gestaan.
Reputatie 7
Badge +16
PeterG schreef:

Hoi! Dennis 😃 . Er staan (de laatste) facturen. Daar kun je je klantnummer zien. Bij mijn weten heeft het nooit ergens anders in MijnKPN gestaan.

Thanks Peter! 🙂
Reputatie 7
Psst, ik heb m'n klantnummers (mobiel, thuis) in het forumprofiel gezet. Kan ik ze makkelijk vinden! En een keer je factuur printen en opbergen (wel onthouden waar) is ook wel handig 😉 📖
Reputatie 7
Badge +16
PeterG schreef:

Psst, ik heb m'n klantnummers (mobiel, thuis) in het forumprofiel gezet. Kan ik ze makkelijk vinden! En een keer je factuur printen en opbergen (wel onthouden waar) is ook wel handig 😉 📖

Psst, ik had de klantnummer er al in staan, maar was vergeten dat het daar stond. 😉
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de Voucher code ingetoetst voor de gratis film van cadeau kpn. Helaas kan ik de film niet starten en krijg ik nu steeds te zien dat de code al gebruikt is omdat ik deze al een paar keer ingetoetst heb. Wat nu?

Reageer