Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Sticky

KPN Forum - feedback en wensen topic

Toon eerste bericht

263 Reacties

Reputatie 6
Nadeel van een tablet is voor mij het ontbreken van een fysiek toetsenbord. Heb ooit geleerd te typen en dat is met zo'n virtueel toetsenbord voor mij ellende. Zodra ik mijn vingers op de betreffende letters laat rusten ziet ie het als toetsaanslagen.
Bovendien zit ik er steeds naast omdat je de toetsen niet voelt.
Reputatie 6
Badge +15
wjb schreef:

Daar kan ik alle tabbladen van de browser (Chrome) rustig sluiten en ook de browser volledig afsluiten zonder vervolgens opnieuw in te moeten loggen. Dat moet vooral zo blijven, ik moet er niet aan denken dat je telkens opnieuw zou moeten inloggen.

Dan heb jij mooi geluk, want bij mij werkt dit helaas niet. Ik weet niet hoe het de andere forumgebruikers het gaat, maar ik vind het behoorlijk irritant! 😞
Reputatie 6
DennisSchreve schreef:

wjb schreef:

Daar kan ik alle tabbladen van de browser (Chrome) rustig sluiten en ook de browser volledig afsluiten zonder vervolgens opnieuw in te moeten loggen. Dat moet vooral zo blijven, ik moet er niet aan denken dat je telkens opnieuw zou moeten inloggen.

Dan heb jij mooi geluk, want bij mij werkt dit helaas niet. Ik weet niet hoe het de andere forumgebruikers het gaat, maar ik vind het behoorlijk irritant! :(

Heb je bij de instellingen van Chrome aangegeven dat deze op de achtergrond actief mag blijven na het vergrendelen van jouw tablet?

Sluiten na vergrendeling scherm moet uit staan.
Reputatie 6
Badge +15
wjb schreef:

Heb je bij de instellingen van Chrome aangegeven dat deze op de achtergrond actief mag blijven na het vergrendelen van jouw tablet?

Sluiten na vergrendeling scherm moet uit staan.

Ik heb hier na gekeken, en op mijn Huawei (smartphone) ziet het er niet zo uit als jou screenshot doet aangeven. Want "Details stroomgebruik" zie ik bij mij niet staan. 🤔
Reputatie 6

Op mijn Huawei Mediapad M3.
Reputatie 6
Badge +15
Ik zie het staan, hij geeft bij mij alleen wat anders aan Stroomintensieve Prompt

🤔
Reputatie 6
Dus daar "Sluiten na vergrendeling scherm" uit zetten en dan hoef je, als het goed is, ook niet meer telkens in te loggen.
Reputatie 6
Badge +15
wjb schreef:

Dus daar "Sluiten na vergrendeling scherm" uit zetten en dan hoef je, als het goed is, ook niet meer telkens in te loggen.

Bedankt voor je hulp en je geduld. Fijn dat je ook snel reageert. 😎
Reputatie 6
Voor als jullie ooit even niets meer te doen hebben. 😉
En cosmetisch dingetje op Android is het kleine lettertype voor mentions terwijl de ruimte voor het grotere lettertype blijkbaar wel gereserveerd is getuige de komma die een stuk verder geplaatst is.

Reputatie 6
Badge +23
Ik heb even een momentje van verveling.. 😛, dus ik zet het door!
Reputatie 6
Badge +23
@wjb ze vragen om de link naar het topic waar je dit merkte en type/merk van het device en welke Android versie er op zit. Wil je dit laten weten? Mag ook in privébericht als je dat liever wil!
Reputatie 6
Dit is op elke pagina waar een mention op staat en treedt op in de Chrome browser op zowel mijn HTC One M7 (Android 5.02) als mijn Huawei MediaPad M3 (Android 7).
Reputatie 6
Badge +23
Dankjewel! Ik heb het doorgegeven. Wordt vervolgd!

Reageer