KPN Forum - feedback en wensen topic

• 2 september 2016
  • 691 reacties
  • 12485 keer bekeken

Toon eerste bericht

691 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Bedankt @Jasper voor deze bevestiging. Er zijn volgens mij meer tellertjes in de war. Ook het aantal “beantwoord” in mijn profiel is vandaag niet opgehoogd bij toekennen van beste antwoord.

@RBxx 

Dat werkt nu weer goed bij jou. Nog maar 9 erbij en je hebt een extra badge in de pocket.

Reputatie 7
Badge +18

Ik krijg de mailtjes ook weer binnen, denk dat het bij mij ook is opgelost. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +11

Hi  @Jasper bedankt,

Jouw reactie levert nu inderdaad weer een mailtje op, alleen nog even wachten op “mijn” tellertjes.

Reputatie 6
Badge +13

Zijn er mogelijk problemen met de notificatie-mailtjes?

Dit zou nu weer opgelost moeten zijn, net zoals de tellertjes. Het kan zijn dat er nog een beetje vertraging in zit doordat er een kleine backlog was ontstaan, dat zal nog bijtrekken.

Reputatie 6
Badge +13

Ze houden ons scherp inderdaad :wink:

Reputatie 7
Badge +18

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel raak is met InSided, dan hebben ze een probleem met dit, en dan weer dat. 🤔 

Reputatie 6
Badge +13

Er zijn meer tellertjes door getroffen inderdaad, ze verwachten dat alle cijfers worden bijgewerkt zodra het is opgelost. Wanneer het zover is is nog wel even afwachten.

Reputatie 7
Badge +11

Bedankt @Jasper voor deze bevestiging. Er zijn volgens mij meer tellertjes in de war. Ook het aantal “beantwoord” in mijn profiel is vandaag niet opgehoogd bij toekennen van beste antwoord.

Reputatie 6
Badge +13

Hoi @RBxx, daar zijn op het moment inderdaad problemen mee. Het viel me op dat het tellertje met de reply's bij een aantal topics net als 4 dagen geleden niet meer klopte. In de reactie van Insided gaven zij aan dat het bekend was en er aan gewerkt wordt, en dat de notificatie mailtjes er ook door getroffen zijn. Ze zijn er mee bezig :muscle:

Reputatie 7
Badge +11

Zijn er mogelijk problemen met de notificatie-mailtjes?

Ik zie toevallig, dat er reacties zijn geweest op topics die ik volg, zonder de bijbehorende mailtjes.

Reputatie 7
Badge +11

Opgelost!

En om 17:52u ook nog net “vanmiddag”, zoals je hoopte (voorspelde?) :grin:

Reputatie 7
Badge +28

Opgelost!

Reputatie 7
Badge +18

Zo te zien nog niet opgelost: 😁

😂 Joran zijn afbeelding nog steeds foetsie! 🤣

Reputatie 7
Badge +28

De (meeste) plaatjes zijn net verhuisd naar een nieuwe server, daar lijkt iets niet helemaal goed te gaan. Insided lost het met prioriteit op dus hopelijk vanmiddag weer werkende avatars :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +11

Hé, het forum heeft opeens weer last van “verdwenen” avatars.

Bij veel (alle?) moderators en ook anderen is het vertrouwde plaatje weg.

Reputatie 7
Badge +28

Dat wat betreft het cijfertje: dat is doorgegeven aan Insided ook door @Jasper! Hopelijk wordt het snel opgepakt.

Reputatie 7
Badge +19

Inderdaad irritant. Sinds de laatste update zijn er allerlei kleine dingetjes die niet lekker lopen. Er is ook wat verbeterd : Het plaatsen van links werkt weer…. 

Reputatie 7
Badge +11

Mee eens@Nick83 .

De forumsoftware is een beetje de tel kwijt. Ik kom ook meerdere topics tegen, waar de telling “aan de buitenkant” anders is dan het werkelijke aantal reacties “binnenin”.

*Edit: overduidelijk als er 0 reacties staan, met daarbij een andere avatar dan die van de TS :thinking:

Reputatie 7
Badge +10

Er klopt iets niet.

Zie hier het middelste topic, aangemaakt door Floflo. Eronder staat dat dat ik de laatste reactie gegeven hebt, 9 minuten geleden. Daarvoor staat het praatwolkje met een cijfertje erbij. Zo kun je zien hoeveel reacties er al gegeven zijn. Tenminste... dat zou zo moeten zijn. Maar er staat 0. En dat klopt niet. Want ik heb dus in dat topic een reactie gegeven, en iemand anders. Dus er had 2 moeten staan. Niet 0.

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Mpiotrek, thanks for your suggestion! We already have a super user group. If we notice users are starting to get active and are helping out other members we might invite them to join this group. Although we do not offer discounts on subscriptions we do offer other rewards and organize events. 

Keep posting and maybe we'll invite you to our awesome secret club :sweat_smile:

My suggestion would be to create a super users group (I was a super user in Tmobile) which can help in the Forum and as reward they can get discount on abonament. It would be also good to promote active users by organizing events and speciall offers, contests for active users.

Reputatie 5
Badge +4

Ergens een stukje javascript invoegen:

$("a[title=Webmail]").attr('target','_blank');

Punt is dat de header nogal eens veranderd, classes veranderen dus dan moet er monitoring/beheer op dat scriptje plaatsvinden. Los daarvan is de gedachte dat de header overal hetzelfde gedrag vertoond, dus ben bang dat dit zo blijft, maar waardeer je suggestie!

Mentions die van het scherm afvallen doorgegeven Dennis!

Reputatie 7
Badge +18

@Thomas_ dit gaat ook niet helemaal goed. Als je een “@“ gebruikt aan het eind van de regel, dan valt het buiten beeld: 

Dan moet je het beeld naar rechts schuiven om de namen te zien. Doe ik dit niet, dan vallen de namen buiten beeld:

Kan dit opgelost worden? 🤔

Reputatie 7
Badge +10

Ergens een stukje javascript invoegen:

$("a[title=Webmail]").attr('target','_blank');

Reputatie 5
Badge +4

Verder wil ik nog aangeven dat als je in het Forum op webmail klikt, dan opent die in het zelfde venster. Weg Forumpagina, zou dit veranderd kunnen worden? Als je erop klikt dat ie dan een nieuw tabblad opent om naar het webmail te gaan. :wink:

Rechtermuis knop, openen in nieuw tabblad / venster :wink:

Wij hebben hier helaas geen invloed op aangezien de header over alle domeinen hetzelfde is, kan ik niet zomaar aanpassen.

Quotes zijn al gemeld bij Insided, tekst in de editor is een hele goede, ga kijken of ik die terug kan krijgen!

Reageer