KPN Forum - feedback en wensen topic

• 2 september 2016
  • 688 reacties
  • 12419 keer bekeken

Toon eerste bericht

688 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Kan @Thomas_ hier nou ook eens na willen kijken:

Want je wilt de quote van een forumlid inkorten, maar dat gaat dan niet, want mijn naam staat er ook ineens tussen. Als ik mijn naam weghaal dan komt ie weer terug. :disappointed:

Reputatie 7
Badge +18

Heb je ook de vluchtende "Verstuur" button al gezien.

Als je begint te typen dan gaat de button telkens een stukje naar beneden. :wink:

Raar dat ie nou aan de linkerkant zit, zie hem het liefst rechts. Staat ook wat mooier. :yum:

Reputatie 7

Heb je ook de vluchtende "Verstuur" button al gezien.

Als je begint te typen dan gaat de button telkens een stukje naar beneden. :wink:

Reputatie 7
Badge +18

Die tekst is weg, maar het werkt nu wel goed.

Wat bedoel je precies @Nick83?

Reputatie 7
Badge +10

Die tekst is weg, maar het werkt nu wel goed.

Reputatie 7
Badge +18

Hele goede Dennis ... scherp!!!

Dank je@wjb :wink: Ik denk dat@Thomas_ hier maar eens naar moet kijken. 

Reputatie 7

Hele goede Dennis ... scherp!!!

Reputatie 7
Badge +18

Waar is trouwens de tekst dat je geen privégegevens moet plaatsen in de editor? Dat was bij  de vorige editor wel. Want dit hebben we toen aangekaart dat er zoveel privégegevens werd geplaatst door forumleden.

Reputatie 7
Badge +18

Een quote bewerken lukt ook niet, iedere keer komt mijn naam erbij te staan:

Dan haal ik me naam weg:

En als ik dan op opslaan klik, dan staat mijn naam er weer bij:

Dit gaat nog niet echt goed als je de quote wilt inkorten om het nog enigszins leesbaar wilt maken.

Reputatie 7

Dit is door KPN (en Ziggo en T-Mobile en ...) al gemeld aan InSided.

De nieuwe editor werkt absoluut nog niet zoals deze zou moeten werken.

KPN heeft zelf gelukkig weer een aantal buttons terug weten te krijgen waardoor we in ieder geval weer eenvoudig smileys kunnen plaatsen, maar voor het probleem met het selecteren van tekst zal InSided aan de bak moeten.

Reputatie 7
Badge +18
Bij dezen doorgegeven! Ik weet niet of het per direct gefixt wordt, maar er wordt aan gewerkt.

Ik hoop het, want we worden er niet goed van! :joy:

Reputatie 7
Badge +18

Ja, zo was dat dus bij mij ook voorheen. Maar sinds gister niet meer.

Dat is wel vreemd, welke toestel heb je? Android en/of iOS? :thinking:

Reputatie 7
Badge +10

Ja, zo was dat dus bij mij ook voorheen. Maar sinds gister niet meer.

Reputatie 7
Badge +18

Sinds gisteren is het niet meer mogenenlijk om op de mobiele foon in het reactieveld tekst te selecteren, deze te knippen, kopiëren of plakken.

Er komt gelijk zo'n venstertje te staan als je ff je vinger op het scherm houd. Kan dat weer terug gedraaid worden? Want dit is zwaar irritant.

Ik kan de tekst wel selecteren:

Reputatie 7
Badge +10

Sinds gisteren is het niet meer mogenenlijk om op de mobiele foon in het reactieveld tekst te selecteren, deze te knippen, kopiëren of plakken.

Er komt gelijk zo'n venstertje te staan als je ff je vinger op het scherm houd. Kan dat weer terug gedraaid worden? Want dit is zwaar irritant.

Reputatie 7
Badge +28

Kan onze forumnamen nou eens doorgegeven aan dat bedrijf dat we dit niet willen? En ik denk dat de meeste leden er wel mee eens zijn.

Bij dezen doorgegeven! Ik weet niet of het per direct gefixt wordt, maar er wordt aan gewerkt.
Reputatie 7
Badge +18
Komt nou weer dat gezeur over Survey?

Kan onze forumnamen nou eens doorgegeven aan dat bedrijf dat we dit niet willen? En ik denk dat de meeste leden er wel mee eens zijn.
Reputatie 7
Badge +18
Kan er een nieuw bestandsformaat voor foto's in deze forum ondersteund worden:
  • HEIC
Deze fotoformaat wordt gebruikt door Apple sinds ze ge-updatet zijn naar:
  • MacOS Catalina
  • iPhone iOS 13
  • iPadOS
Ik heb het voor elkaar gekregen om hem hierop te zetten:

Maar standaard staat ie op:

Zou dit toegevoegd kunnen worden? @Thomas_ ? 🤔
Reputatie 7
Badge +10
Nou... sommige mensen zonder KPN logo zijn ook best te vertrouwen hoor... 😶
Reputatie 7
Echt een hele mooie verbetering dat KPN logo achter de naam van moderators.

Zo kan niemand meer ontgaan wie ze wel en niet kunnen vertrouwen. 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ha @Dennis Schreve Er ontgaat jou ook niets, hé? 😉 Wij zijn er zelf ook gelukkig mee. Kleine aanpassing, maar wel eentje die veel duidelijkheid geeft. :)
Nee dat klopt, er ontgaat mij niks. Maar het is wel lekker duidelijk zo. 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +19
Mee eens, @PeterG we hebben dit ook aangeven. Het is helaas wat makkelijker gevraagd en gewenst dan om dit daadwerkelijk direct doorgevoerd te krijgen. We doen uiteraard ons best om de mails mooier en duidelijker te krijgen!
Reputatie 7
Badge +31
Nou nog in de notificatiemails een duidelijker beeld dat er een KPN-er (moderator) reageert.

Want als iemand die hier éénmaal een vraag poneert in zijn mail ziet:

PeterG heeft gereageerd... of
Bart_ heeft gereageerd

Dan maakt dat tweede geen 'indruk'. Het lijkt dan de zoveelste reageerder (waar men kennelijk niet altijd op zit te wachten).
Reputatie 7
Badge +19
Ha @Dennis Schreve Er ontgaat jou ook niets, hé? 😉 Wij zijn er zelf ook gelukkig mee. Kleine aanpassing, maar wel eentje die veel duidelijkheid geeft. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Ik zie bij de moderators een verandering:

De moderators hebben de KPN logo achter hun naam staan, dat ziet er veel beter uit @Bart_ en natuurlijk bij andere moderators! 😉👍🏼

Reageer