KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Is het zo dat foto's niet in-line in een (genummerde)lijst kunnen? Zo ja, waarom niet?
Reputatie 7
Badge +22
Is het zo dat foto's niet in-line in een (genummerde)lijst kunnen? Zo ja, waarom niet?Robin, ik probeer het ook te begrijpen, hoe bedoel je precies? :?
Reputatie 7
Badge +30
Is het zo dat foto's niet in-line in een (genummerde)lijst kunnen? Zo ja, waarom niet?Robin, ik probeer het ook te begrijpen, hoe bedoel je precies? :?
Nouja als je dus een (genummerde)lijst heb kan je geen afbeeldingen invoegen.
Reputatie 7
Badge +22
Ik zou graag willen dat die "Reageer" knop een "sneltoets" krijgt. Dat was bij de vorige forum: Ctrl+Enter. Laat hem ALSJEBLIEFT terugkomen? 😉
Reputatie 7
Badge +22
Als je een afbeelding in wilt voegen, mag die extra functie "Toon als bijlage verwijderd worden. Maar "plaats in tekst" mag wel blijven. Want dan kun je met de cursor (knipperende strepen) bepalen waar je die afbeelding kunt plaatsen.

'1 nieuw' link op de topic overzicht pagina link werkt niet meer
Dit lijkt nu weer te werken, hebben anderen die ervaring ook?
Reputatie 1
Ik heb twee maanden de vraag gesteld of het mogelijk is op forum om bij reactie niet standaard de "oudste reactie" te laten zien maar standaard de "nieuwste reactie".

Groetjes,
Alex
'1 nieuw' link op de topic overzicht pagina link werkt niet meer
Dit lijkt nu weer te werken, hebben anderen die ervaring ook?
Ja, werkt hier ook. Ik zie dat er wel een totaal andere link in staat. Iets met "firstnewpost" erin.
Reputatie 7
Badge +30
'1 nieuw' link op de topic overzicht pagina link werkt niet meer
Dit lijkt nu weer te werken, hebben anderen die ervaring ook?
Ja, werkt hier ook. Ik zie dat er wel een totaal andere link in staat. Iets met "firstnewpost" erin.

Waar vind ik dit dan?
@RobinFlikkema.
Op alle indexpagina's zoals o.a. deze: https://forum.kpn.com/search/activity/recent
MITS je onder algemene instellingen de optie "toon aantal nieuwe reacties" op JA hebt staan.
Reputatie 7
@RobinFlikkema.
Op alle indexpagina's zoals o.a. deze: https://forum.kpn.com/search/activity/recent
MITS je onder algemene instellingen de optie "toon aantal nieuwe reacties" op JA hebt staan.
Ik vind dat een rampzalige instelling want niet alleen die link (bv. 2 nieuw) wordt dan getoond, tevens wordt er een blauwe balloon voor het topic geplaatst en de titel van het topic bold gemaakt. Die laatste twee doen pijn aan mijn ogen en ik heb die optie dan ook uit staan.
In de banner van het forum staan search symbol, 3 lijntjes en new topic symbol erg dicht bij elkaar. Hoe vaak ik al niet op het middelste symbol wilde klikken en terecht kwam bij new topic zowel op de foon als tablet gebeurt dit..... Zou de onderlinge afstand wat beter kunnen, meer afstand?
Reputatie 7
Badge +30
In de banner van het forum staan search symbol, 3 lijntjes en new topic symbol erg dicht bij elkaar. Hoe vaak ik al niet op het middelste symbol wilde klikken en terecht kwam bij new topic zowel op de foon als tablet gebeurt dit..... Zou de onderlinge afstand wat beter kunnen, meer afstand?
Praat me hier niet van. Die zoekknop en nieuwe post-knop is zooooo irritant als ik het menu wil openen
Geen last van. Zelfs op het aanraakscherm van m'n mobiel staan ze ver genoeg uit elkaar.
Het aanraakscherm van een WP is niet te vergelijken met Android, voor mijn gevoel stabieler in gebruik. En dat zal, verwacht ik, bij jou het verschil zijn..
Reputatie 7
Het aanraakscherm van een WP is niet te vergelijken met Android, voor mijn gevoel stabieler in gebruik. En dat zal, verwacht ik, bij jou het verschil zijn..Kan ik me niet voorstellen. Ook ik heb geen enkel probleem met die knoppen op mijn HTC One M7 en Samsung Galaxy Tab PRO 8.4. De ruimte tussen de knoppen is groot genoeg op die devices.
Reputatie 7
Badge +30
Het aanraakscherm van een WP is niet te vergelijken met Android, voor mijn gevoel stabieler in gebruik. En dat zal, verwacht ik, bij jou het verschil zijn..Kan ik me niet voorstellen. Ook ik heb geen enkel probleem met die knoppen op mijn HTC One M7 en Samsung Galaxy Tab PRO 8.4. De ruimte tussen de knoppen is groot genoeg op die devices.op mijn Nexus 5 in Chrome is het wel een ramp
Galaxy tab 2 10.1
Galaxy S3 Neo voor een echie, wat ik al aangaf.
Komt regelmatig voor, Chrome.
Reputatie 7
Het aanraakscherm van een WP is niet te vergelijken met Android, voor mijn gevoel stabieler in gebruik. En dat zal, verwacht ik, bij jou het verschil zijn..Kan ik me niet voorstellen. Ook ik heb geen enkel probleem met die knoppen op mijn HTC One M7 en Samsung Galaxy Tab PRO 8.4. De ruimte tussen de knoppen is groot genoeg op die devices.op mijn Nexus 5 in Chrome is het wel een rampOok in Chrome op HTC One M7 geen probleem.
In Chrome op HTC One M7 geen probleem.
Interesssant, galaxy s3 neo ook 4.7 inch..
Gelukkig gebeurt het me niet altijd, wel regelmatig.
Er valt me iets op, voor het 1st willen gebruiken maar niet gedaan.
Normaal gesproken klik je op de bold knop en wanneer je dan schrijft komt de tekst bold in beeld.
Nu komt er achter elkaar de [ b ].............code te staan, wanneer je dan iets schrijft lijkt me dat lastig omdat de tekst dan achter de code komt wanneer je niet oplet.

Een exta controle
wat gebeurt?



[ b ] Wat gebeurt? [ / b ] om het extra duidelijk te maken moet je dus wanneer je het niet weet kijken bij ?
Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat ik een reactie heb geplaatst op topics waarna die zijn aangepast qua titel i.v.m. vindbaarheid. :?

Is Dreekuh te snel oftewel ben dun ikkuh te meep meep ? :?

:8:cool:
Normaal gesproken klik je op de bold knop en wanneer je dan schrijft komt de tekst bold in beeld.Nou, normaal. Hier nog nooit zo gedaan. Ook niet met het vorige forum.
De tekst komt hier idd niet vet ofzo in beeld bij typen. Dat komt omdat het nog geen What You See Is What You Get (WYSIWYG) scherm is.

Hoe je de buttons onderin dan wel handig gebruikt? Gewoon eerst je tekst typen. Later het stuk(je) tekst dat je ná plaatsen vet (of schuin/onderstreept of combinatie) wilt hebben SELECTEREN (blauw maken). Dan klik je op B, I of U en voilá, de tekst staat tussen de code.

@Hugo, deze kun je afstrepen in startbericht:
  • '1 nieuw' link op de topic overzicht pagina link werkt niet meer
Hoe je de buttons onderin dan wel handig gebruikt? Gewoon eerst je tekst typen. Later het stuk(je) tekst dat je ná plaatsen vet (of schuin/onderstreept of combinatie) wilt hebben SELECTEREN (blauw maken). Dan klik je op B, I of U en voilá, de tekst staat tussen de code.

Heel erg bedankt PeterG, dat werkt idd.
Keiiiiiigoej advies, beste kerel.

Pluimpje van Dreekuh.
Graag gedaan, Dreekuh! :D

@Hugo. Waarom klapt het hoofdmenu, onder de 3 streepjes, niet gewoon vanzelf uit zodra je het aanwijst? Nu moet je steeds 2 x klikken.
Het kan wel. Want het menutje onder de 3 puntjes doet dat wel.

Reageer