KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hmm, op mijn Samsung heb ik er geen last van! Toch apart.

Reputatie 7
Hmm, op mijn Samsung heb ik er geen last van! Toch apart.

En draai die Samsung nu eens 90 graden van landscape naar portrait. Nog steeds geen last ervan?
Reputatie 7
Badge +22
Hmm, op mijn Samsung heb ik er geen last van! Toch apart.

En draai die Samsung nu eens 90 graden van landscape naar portrait. Nog steeds geen last ervan?
Hahaha! 😃 Verrek! Helemaal vergeten! Dat ga ik nog even doen! 😛
Reputatie 7
Badge +22
Dit is echt een mysterieuze geval:

Bij mij ook buiten het beeld.

Maar als ik naast het woord "bewerken" tik, dan schuif die in 1x op. Echt apart! Want dan staat ie wel goed. Zie hier:

toch wel heel merkwaardig!!!:?

Reputatie 7
Badge +22
Ik merkte ook een handigheidje, als je op het forum naar: Recente actieve topics gaat, dan zie je een lijst met de topics van forumleden. Wil je het laatste bericht van een bepaald forum zien, klik je op de tijd. Bijvoorbeeld: "9 minuten geleden", Dan gaat ie naar het laatste bericht van die desbetreffende topic:

Dat scheelt een hoop gescroll naar beneden om naar die laatste bericht te gaan, en die kort geleden is geplaatst. :):D
Oei, Dennis. Dit kan al van af het begin van dit InSided forum.
Reputatie 7
Badge +22
Oei, Dennis. Dit kan al van af het begin van dit InSided forum.Ja, dat weet ik, maar even als geheugensteuntje voor (nieuwe) forumleden. Zo zie je maar weer, ik was het mooi vergeten. 😉
Uploadfunctie afbeeldingen eindelijk gewijzigd. Nu kan je gewoon selecteren of de afbeelding als bijlage zichtbaar moet zijn of niet. Misschien was dit al zo, maar ik heb de afgelopen dagen geen afbeeldingen toegevoegd 🙂
@CreativeS. Dat kan al een tijdje. Zie o.a. de start van dit topic van 2 september j.l.
Vorige bericht mag weg... ik was in de war met een ander forum.
Kan beter toch nog maar even gaan slapen. Beter uitzieken :)

Edit: Op het moment dat ik het bericht plaats, krijg ik een mailtje dat PeterG een bericht heeft achtergelaten... toevallig :)
Wannneer ik geen topic heb gestart en reageer in andermans topic dat wordt samengevoegd (verplaatsen reactie van TS) dan gebeurt het dat ik ineens een topic bij de teller krijg, volgens mij heb ik het ook al bij iemand anders gezien. Waarom wordt de topictitel van een andere auteur bij mijn aantal topics gevoegd? Foutje in het forumplatform van InSided?
Het valt me nu pas op (ik weet ook niet of iemand anders dit al is opgevallen), maar in het profiel kun je opgeven wat voor type modem je hebt. Bedoeld wordt welk type ExperiaBox je hebt. Dat is niet hetzelfde, want bij glasvezel wordt het modem-deel van de ExperiaBox niet eens gebruikt. Dus ik stel voor om "Modem type" te vervangen door "ExperiaBox", want dat is waar het om gaat.
Reputatie 7
Ik hoop dat KPN niet te lang wacht met het verhelpen van het probleem van de positionering van de balloon met de optie voor het bewerken van een bericht. Nu moet je telkens veel handelingen verrichten en dat is best vervelend.

1) Druk op de drie puntjes.


2) Swipe naar rechts


3) Druk op Bewerk


4) Druk nog een op Bewerk.

Hè hè kunnen we eindelijk het bericht gaan bewerken.
Reputatie 7
Badge +22
Ik hoop dat KPN niet te lang wacht met het verhelpen van het probleem van de positionering van de balloon met de optie voor het bewerken van een bericht. Nu moet je telkens veel handelingen verrichten en dat is best vervelend.

1) Druk op de drie puntjes.


2) Swipe naar rechts


3) Druk op Bewerk


4) Druk nog een op Bewerk.

Hè hè kunnen we eindelijk het bericht gaan bewerken.
Dit gebeurd ook bij een desktop PC! 😞
Wanneer ik klik op bewerk op mijn Huawei, vervanging van mijn telefoon die voor de 3e X naar de reparatie is, dan springt bewerk weg. De functie werkt dus niet bij mij.
Reputatie 7
Wanneer ik klik op bewerk op mijn Huawei, vervanging van mijn telefoon die voor de 3e X naar de reparatie is, dan springt bewerk weg. De functie werkt dus niet bij mij.Zie de omslachtige workaround in mijn vorige bericht.

Overigens hoop ik dat er af en toe nog iemand van de KPN Webcare team naar dit topic kijkt immers er staan toch nog wel een paar vervelende bugs open waarvan we nog geen terugkoppeling hebben gehad.
Dat pulldown menutje verspringt ook op een Windows laptop. En trouwens, de pulldown voor de smileys doet ook zo wiebelig.
Ook op desktops.
Wanneer ik klik op bewerk op mijn Huawei, vervanging van mijn telefoon die voor de 3e X naar de reparatie is, dan springt bewerk weg. De functie werkt dus niet bij mij.Zie de omslachtige workaround in mijn vorige bericht.

Zelfs met of zonder landscape...helpt niet wat je schrijft bij mij.
Reputatie 7
Wanneer ik klik op bewerk op mijn Huawei, vervanging van mijn telefoon die voor de 3e X naar de reparatie is, dan springt bewerk weg. De functie werkt dus niet bij mij.Zie de omslachtige workaround in mijn vorige bericht.Zelfs met of zonder landscape...helpt niet wat je schrijft bij mij.Ik zie het, ook op mijn HTC One lukt het om die reden helemaal niet meer om een bericht te bewerken. Overigens knap vervelend dat niemand van het KPN Webcare team even de moeite neemt om met een reactie te komen terwijl daar nu al meerdere keren om gevraagd is. 😠
Reputatie 7
Badge +22
Op mijn Huawei P8 Lite doet ie dit ook, eerst komt ie buiten beeld, daarna druk ik op bewerk, dan springt ie naar links, en dan druk ik weer op bewerk, en dan doet ie het. En dit is op al mijn Devices. 😞 Ook op de PC. Ik ben het met wjb eens. Wordt weinig gecommuniceerd. Hun hebben een programma waar ze mee op het forum werken. Vind dat ze die anders in moeten stellen. Waar het vaakst op gereageerd wordt door ons, die zouden ze eerst moeten pakken. En niet het topic rijtje van A tot Z afgaan. Maar een topic die erg actief is, het eerst pakken, 😠
Waar het vaakst op gereageerd wordt door ons, die zouden ze eerst moeten pakken. En niet het topic rijtje van A tot Z afgaan. Maar een topic die erg actief is, het eerst pakken, :@
Of....de de toppers, dus niet Geer, Goor en benhelemaalgaar:P, zouden rechtstreeks contact op moeten kunnen nemen met de mods. En zegguh, yooh lui kiekt hier us ff.
🆒
Reputatie 7
...Of....de de toppers, dus niet Geer, Goor en benhelemaalgaar:P, zouden rechtstreeks contact op moeten kunnen nemen met de mods. En zegguh, yooh lui kiekt hier us ff.
🆒
Die mogelijkheid is er ook en ook daar heb ik dit topic onder de aandacht gebracht.

Of....de de toppers, dus niet Geer, Goor en benhelemaalgaar:P, zouden rechtstreeks contact op moeten kunnen nemen met de mods. En zegguh, yooh jui kiekt hier us ff.
🆒
Jep. Is al gebeurd door wjb. Even afwachten dus.

update: wjb en ik waren tegelijk.
Okee, bedankt voor de terugkoppeling beiden !

Reageer