KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18464 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 6
Hallo @Hugo_,

Bijgaand mijn voorstel - met permissie - dat je in jouw oorspronkelijk bericht even een lijst maakt verdeeld in bijvoorbeeld:

1. "reeds bekende problemen"
2. "noodzakelijke aanpassingen"
3. "gewenste aanpassingen"

Op deze manier verzamel je overzichtelijk alle input vanuit de reacties zelf. Als iemand dan een suggestie heeft, hoeft zij/hij niet 8 pagina's tekst door te worstelen om te kijken of deze suggestie al door een ander is geplaatst! 🆒
Reputatie 7
Badge +22
Beste @BerendDeMeyer_, Hugo werkt niet meer bij de KPN. Zijn naam is ook niet meer groen, maar blauw 😳 KPN medewerkers hebben een groene naam. 🙂
Reputatie 6
Beste @BerendDeMeyer_, Hugo werkt niet meer bij de KPN.
Hallo Dennis,

Bedankt voor je correctie! Wil de opvolger van Hugo/nieuwe eigenaar van dit tooic dit dan even melden in het OB met een vermeliding van zijn/haar naam, wel zo makkelijk toch? :8
Ach, Hugo werkt nu bij ... InSided. En dat is nou net de maker van dit forum! :D
Het komt dus wel goed.

De communitymanager bij het forum is nu Allart.
Reputatie 7
Badge +22
Hallo Dennis,

Bedankt voor je correctie! Wil de opvolger van Hugo/nieuwe eigenaar van dit tooic dit dan even melden in het OB met een vermeliding van zijn/haar naam, wel zo makkelijk toech? :8
Dit gaat vanzelf, KPN werkt de lijstjes af op het Forum, een medewerk(st)er reageren meestal binnen 24 uur. Tenzij het erg druk is, dan kan het eventueel uitlopen. 🙂
Reputatie 6
Ach, Hugo werkt nu bij ... InSided. En dat is nou net de maker van dit forum! :D
Het komt dus wel goed.

De communitymanager bij het forum is nu Allart.

Hallo Peter, bedankt voor je aanvullingen.

Strategische zet van KPN dat Hugo naar InSided is gegaan? Inderdaad wel heel erg makkelijk om een Groene binnen InSided aan het werk te hebben! Lekkere korte lijntjes dus...

Hallo @Allart, zou jij eens kunnen kijken wie binnen jouw Team met name het OB - zoals ik voorstel in mijn laatste post, - zou kunnen aanpassen? Bedankt alvast voor je hulp! 🆒
Reputatie 6
Dit gaat vanzelf, KPN werkt de lijstjes af op het Forum, een medewerk(st)er reageren meestal binnen 24 uur. Tenzij het erg druk is, dan kan het eventueel uitlopen. :)
Hallo Dennis,

Bedankt voor je aanvulling! Ik wacht het rustig even af...
Reputatie 7
Badge +22
Ik denk reageer hier nog even over het forum, wat leuk dat er weer dingen gewijzigd zijn een andere overzicht van Recent actieve topics:

En natuurlijk de nieuwe smileys, en veel smileys!

Het Forum is er weer beter op geworden. @Hugo_😁 🤣
Reputatie 7
Ik zou het heel prettig vinden als het laatst actieve topic binnen een forum, net als in de desktop versie, ook getoond kan worden in de mobiele versie van de site.
In de onderstaande mobiele weergave is het laatst actieve topic binnen een forum niet zichtbaar..

...terwijl deze wel getoond wordt in de desktop weergave.

In rood heb ik aangegeven waar deze informatie bij de mobiele weergave getoond zou kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +22
😎 = : sunglasses : geworden. I.p.v. : cool :. : cool : = nu 🆒 (Ik doe spaties bij deze ":" Anders komt er een smiley te staan). En die smiley met het "?" is dus weg. 😞 :?
Reputatie 7
Badge +22
Ik zou het heel prettig vinden als het laatst actieve topic binnen een forum, net als in de desktop versie, ook getoond kan worden in de mobiele versie van de site.
In de onderstaande mobiele weergave is het laatst actieve topic binnen een forum niet zichtbaar..

...terwijl deze wel getoond wordt in de desktop weergave.

In rood heb ik aangegeven waar deze informatie bij de mobiele weergave getoond zou kunnen worden.
Dat miste ik ook al bij de mobiele weergaven. 😮
Reputatie 7
Op meerdere plekken van het forum wordt mijn "gebruikerstitel" getoond...

...terwijl ik in de instellingen heb aangegeven dat deze niet getoond moet worden.

Ik zou dus verwachten dat altijd alleen mijn avatar en forumnaam getoond worden.

Ik hoop dat dit op korte termijn weer hersteld gaat worden, ik vind die nietszeggende "gebruikerstitels" volstrekt overbodig en dat is ook de reden dat ik "de mijne" niet wil tonen.
Reputatie 7
Badge +12
@wjb bug doorgegeven aan Insided / ander punt is alleen zo op de home pagina toch? Of begrijp ik je verkeerd?
@BerendDeMeyer_ dank voor je opmerkingen, we gaan dit aanpassen, ik laat nog weten hoe en wanneer
Ik begrijp de reactie van wjb wel. Voorbeeld: in een topic overzicht staat bij een topic dat ik gestart heb de titel wel:



En in de posts binnen dat topic niet:

Reputatie 7
Badge +12
@Henk2304 die heb ik uitstaan bij Insided hoor, gaan ze naar kijken
Reputatie 7
Badge +12
ik had ze ff in chronologische volgorde moeten vragen 😉
Reputatie 7
@wjb bug doorgegeven aan Insided / ander punt is alleen zo op de home pagina toch? Of begrijp ik je verkeerd?Klopt.
Reputatie 7
Badge +12
Dus de meta gegevens opmaak (laatste reactie in dit geval) zoals op de category pagina ook op de homepagina terug laten komen (even checken of ik je goed begrijp)?\

Dat wordt wel een feature verzoek aan Insided, overigens.
Reputatie 7
Ik hoop dat het zo 100% duidelijk wordt.

Beide screenshots zijn van de homepagina. Op de desktop versie van de homepagina wordt de laatst actieve topic per categorie getoond en is deze aanklikbaar. Dat zou ik dus graag ook op de mobiele versie van de homepagina zien.
Reputatie 7
Badge +12
Yes, ik snap hem. Ik zet hem op de wensenlijst!
Reputatie 6
@BerendDeMeyer_ dank voor je opmerkingen, we gaan dit aanpassen, ik laat nog weten hoe en wanneer
Graag gedaan @Allart, ik zie de aanpassingen vanzelf wel verschijnen.
Reputatie 7
Weten jullie overigens dat het al heel lang niet mogelijk is om iemand te verwijderen uit de lijst van forumleden die je volgt.
Reputatie 7
Op meerdere plekken van het forum wordt mijn "gebruikerstitel" getoond...

...terwijl ik in de instellingen heb aangegeven dat deze niet getoond moet worden.

Ik zou dus verwachten dat altijd alleen mijn avatar en forumnaam getoond worden.

Ik hoop dat dit op korte termijn weer hersteld gaat worden, ik vind die nietszeggende "gebruikerstitels" volstrekt overbodig en dat is ook de reden dat ik "de mijne" niet wil tonen.
We zijn ondertussen weer ruim een week verder en ik baal er stevig van dat de instelling om mijn "gebruikerstitel" niet te tonen nog steeds niet gerespecteerd wordt.
Reputatie 7
Badge +12
@wjb status verzoek bij Insided aangevraagd met het verzoek dit probleem zo spoedig mogelijk te repareren.
Reputatie 7
Badge +22
Ik had net een half uur geleden dat ik niet op het forum kon komen. Inmiddels is dit opgelost. Maar vraag me alleen af wat dit inhoud:

DI\DependencyException Circular dependency detected while trying to resolve entry 'PackageUser'

Dit kreeg ik te zien op me browser, (Google Chrome)

Reageer