KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Er waren inderdaad problemen, maar @Allart heeft het juiste knopje gevonden ...😋
Reputatie 7
Op meerdere plekken van het forum wordt mijn "gebruikerstitel" getoond...

...terwijl ik in de instellingen heb aangegeven dat deze niet getoond moet worden.

Ik zou dus verwachten dat altijd alleen mijn avatar en forumnaam getoond worden.

Ik hoop dat dit op korte termijn weer hersteld gaat worden, ik vind die nietszeggende "gebruikerstitels" volstrekt overbodig en dat is ook de reden dat ik "de mijne" niet wil tonen.
Dit issue is verholpen, dank daarvoor.
Reputatie 7
Badge +22
Lees het bericht in me afbeelding:

😉
Dennis. Die link toont juist het éérste bericht van het topic. Staat er als je op pag. 2 of verder bent en is júist reuze handig naar mijn mening. Gebruik 'm vaak. Zeker sinds je, sinds kort, v.u. de pagina "recente posts" en de indexpagina's niet meer op het eerste bericht komt, maar juist op de laatste pagina van een topic. Dat laatste vind ik bij de sticky's overigens helemáál niet handig. Daar gaat het vaak juist om het startbericht.
Reputatie 7
Als een topic door een moderator samengevoegd wordt met een ander topic, dan werkt de link naar het oorspronkelijke startbericht niet meer. Het resultaat is...

...en dat leidt dan weer tot vragen waar dat bericht gebleven is.


Bron

De link zou dan natuurlijk ook moeten gaan verwijzen naar de nieuwe locatie van het bericht.
Reputatie 5
Badge +8
@wjb
Ik zie bij mij een soortgelijk probleem.
In het verleden heb ik de spam problematiek al eerder aangekaart en had vele reacties die nu verdwenen zijn

Reputatie 7
Badge +25
Hmm, dat lijkt mij niet de bedoeling. Dan lijken ze verwijderd maar we verwijderen eigenlijk nooit bericht. Ik kaart het aan bij Insided.
Reputatie 7
Badge +22
@Allart, waarom hebben we hier geen toegang:


Reputatie 7
Badge +22
@Allart, waarom hebben we hier geen toegang:


Waarom krijg ik hier geen antwoord op??? 😠 Dit is al 7 dagen geleden!
Reputatie 7
Badge +22
@Allart, mag deze topic van wjb weer actief worden gemaakt? En deze te plaatsen in: "Interactieve TV", en het woordje "Pilot" verwijderen:

Want dan kunnen we het nog eens teruglezen, en eventueel hier in verder gaan. 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Hoi @DennisSchreve beetje laat een antwoord, ondanks de vakantie periode (of juist daarom) is het best druk.. In overleg met de iTV afdeling, de opdrachtgever van dit onderzoek is de pilot op het forum afgerond en zijn alle topics gearchiveerd. Ze willen zich op het forum graag focussen op de nieuwe pilot die eraan komt (ik krijg morgen een demo) en het gesprek daarover voeren. Zodra ik meer kan vertellen over de nieuwe pilot, laat ik dat natuurlijk graag weten. Voor nu staat het je wel vrij om een nieuw topic aan te maken in het iTV bord en er daar verder over te kletsen. Hopelijk verduidelijkt dit je vraag.
Reputatie 7
Badge +22
Hey! Waar zijn mijn privéberichten gebleven? Zie hier:

Ik kan scrollen wat ik wil, maar hij komt niet tevoorschijn. 😞
Reputatie 7
Badge +14
Hey! Waar zijn mijn privéberichten gebleven? Zie hier:

Ik kan scrollen wat ik wil, maar hij komt niet tevoorschijn. :(
Bij mij zie ik ze wel staan, wat raar!🤔
Reputatie 7
Dit lijkt een bug te zijn, scrollen werkt niet.
In de onderstaande situatie kan ik ook niet naar beneden scrollen.


Workaround is om het tonen van jouw badges uit te zetten.


Je hebt dus gewoon teveel badges. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Hello! Ik meld het aan. Thomas is op vakantie maar ik ga mensen hierover lastig vallen. 🙂
Als ik op m'n laptop zover inzoom dat ik in smartphoneweergave terecht komt is dat scherm helemaal niet te scrollen (inderdaad). Al 't andere wel.
Reputatie 7
Badge +22
Dit lijkt een bug te zijn, scrollen werkt niet.
In de onderstaande situatie kan ik ook niet naar beneden scrollen.


Workaround is om het tonen van jouw badges uit te zetten.


Je hebt dus gewoon teveel badges. 😉
Ik heb de badges uitgezet, en ik zie mijn privéberichten weer in me lijst staan:

Maar Het zou ook gewoon moeten werken als ik de badges aan heb staan. 😉
Reputatie 7
...Maar Het zou ook gewoon moeten werken als ik de badges aan heb staan. 😉Natuurlijk zou het dan ook gewoon moeten werken echter het scrollen blijkt (nog) niet te werken en langere telefoons maken ze niet. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Is in behandeling bij Insided. 🙂 Ik hoop dat ze het snel kunnen fixen!
Reputatie 7
Is in behandeling bij Insided. 🙂 Ik hoop dat ze het snel kunnen fixen!Ze doen blijkbaar hard hun best om het helemaal om zeep te helpen.
Het menu is nu helemaal niet meer zichtbaar. 😎

Reputatie 7
Badge +30
Het moet eerst slechter worden voordat het beter wordt, toch? 😉 Ik houd het in de gaten en schiet ze anders volgende week nog eens aan.
Ai, Marcia gaat schieten. Kijk dan maar uit! 😜
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb deze al doorgegeven aan @Thomas_ ~2 week geleden
Reputatie 7
Ik heb deze al doorgegeven aan @Thomas_ ~2 week geledenRaar, want 9 dagen terug was dit bij mij nog niet het geval.
Reputatie 7
Badge +30
25 augustus om precies te zijn. Toen was het nog niet zo erg, maar mistte uitloggen al:



Daarna verdween ook instellingen:



En nu is dus t hele menu weg

Reageer