KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Nadeel van een tablet is voor mij het ontbreken van een fysiek toetsenbord. Heb ooit geleerd te typen en dat is met zo'n virtueel toetsenbord voor mij ellende. Zodra ik mijn vingers op de betreffende letters laat rusten ziet ie het als toetsaanslagen.
Bovendien zit ik er steeds naast omdat je de toetsen niet voelt.
Reputatie 7
Badge +22
Daar kan ik alle tabbladen van de browser (Chrome) rustig sluiten en ook de browser volledig afsluiten zonder vervolgens opnieuw in te moeten loggen. Dat moet vooral zo blijven, ik moet er niet aan denken dat je telkens opnieuw zou moeten inloggen.Dan heb jij mooi geluk, want bij mij werkt dit helaas niet. Ik weet niet hoe het de andere forumgebruikers het gaat, maar ik vind het behoorlijk irritant! 😞
Reputatie 7
Daar kan ik alle tabbladen van de browser (Chrome) rustig sluiten en ook de browser volledig afsluiten zonder vervolgens opnieuw in te moeten loggen. Dat moet vooral zo blijven, ik moet er niet aan denken dat je telkens opnieuw zou moeten inloggen.Dan heb jij mooi geluk, want bij mij werkt dit helaas niet. Ik weet niet hoe het de andere forumgebruikers het gaat, maar ik vind het behoorlijk irritant! :(Heb je bij de instellingen van Chrome aangegeven dat deze op de achtergrond actief mag blijven na het vergrendelen van jouw tablet?

Sluiten na vergrendeling scherm moet uit staan.
Reputatie 7
Badge +22
Heb je bij de instellingen van Chrome aangegeven dat deze op de achtergrond actief mag blijven na het vergrendelen van jouw tablet?

Sluiten na vergrendeling scherm moet uit staan.
Ik heb hier na gekeken, en op mijn Huawei (smartphone) ziet het er niet zo uit als jou screenshot doet aangeven. Want "Details stroomgebruik" zie ik bij mij niet staan. 🤔
Reputatie 7

Op mijn Huawei Mediapad M3.
Reputatie 7
Badge +22
Ik zie het staan, hij geeft bij mij alleen wat anders aan Stroomintensieve Prompt

🤔
Reputatie 7
Dus daar "Sluiten na vergrendeling scherm" uit zetten en dan hoef je, als het goed is, ook niet meer telkens in te loggen.
Reputatie 7
Badge +22
Dus daar "Sluiten na vergrendeling scherm" uit zetten en dan hoef je, als het goed is, ook niet meer telkens in te loggen.Bedankt voor je hulp en je geduld. Fijn dat je ook snel reageert. 😎
Reputatie 7
Voor als jullie ooit even niets meer te doen hebben. 😉
En cosmetisch dingetje op Android is het kleine lettertype voor mentions terwijl de ruimte voor het grotere lettertype blijkbaar wel gereserveerd is getuige de komma die een stuk verder geplaatst is.

Reputatie 7
Badge +30
Ik heb even een momentje van verveling.. 😛, dus ik zet het door!
Reputatie 7
Badge +30
@wjb ze vragen om de link naar het topic waar je dit merkte en type/merk van het device en welke Android versie er op zit. Wil je dit laten weten? Mag ook in privébericht als je dat liever wil!
Reputatie 7
Dit is op elke pagina waar een mention op staat en treedt op in de Chrome browser op zowel mijn HTC One M7 (Android 5.02) als mijn Huawei MediaPad M3 (Android 7).
Reputatie 7
Badge +30
Dankjewel! Ik heb het doorgegeven. Wordt vervolgd!
Reputatie 7
Badge +30
We komen er nog niet uit. Kan je een linkje met voorbeeld sturen waar je dit hebt? Ze willen dan onder andere de bbcode checken. Wederom bedankt!
Reputatie 7
@Marcia_, geen probleem om een linkje naar dit bericht te sturen wat er op mijn tablet dus als onderstaand uitziet. 🙂

https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/kpn-forum-feedback-en-wensen-topic-425617/index11.html#post552561

Reputatie 7
Badge +30
Hartelijk dank 😉
Reputatie 7
Badge +30
Er is inmiddels een ticket aangemaakt, dus het is in onderzoek. Ik laat het je weten wanneer ik opnieuw terugkoppeling krijg.
Reputatie 7
Badge +22
Helaas is het weer zover dat het Forum (mobiel, Tablet) weer buiten het beeld gaat. Ik kan me herinneren dat @wjb dit ook had met zijn Android apparaat:

En dit is met de mobiele versie van het Forum. Want het is niet ingezoomd.
Reputatie 7
Badge +22
Verder wil ik opmerken dat als ik mijn naam met het "@" weer bij een "quote" staat, dat ik weer een mail krijg dat ik "Genoemd" wordt:


Mail:

Reputatie 7
Badge +28
Irritant, beide problemen. Ik meld het weer aan Insided! Die @-mention in de quote zorgde altijd al voor een mail, als ik me niet vergis?
Reputatie 7
Badge +22
Ik merk op dat ze weer iets op het Forum hebben veranderd, eerst zag je een oog, en die hebben ze nu verwijderd bij InSided:

@Hugo_??? 🤔
Reputatie 7
Badge +10
Bekijk die pagina eens op je tablet of pc ☺️ Voor smartphone weergave moet je soms wat weglaten ivm beschikbare ruimte.
Reputatie 7
@Hugo_,
Ik zie dat jouw forumnaam weer de groene KPN kleur heeft, ben je terug bij KPN?
Reputatie 7
Badge +10
@Hugo_,
Ik zie dat jouw forumnaam weer de groene KPN kleur heeft, ben je terug bij KPN?

Ha @wjb, nee dat moet een foutje zijn in de ranks. Ik zal Allart eens porren.
Reputatie 7
Badge +16
Ik denk gewoon dat ze je heel graag terug willen 😉

Reageer