KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Bekijk die pagina eens op je tablet of pc ☺️ Voor smartphone weergave moet je soms wat weglaten ivm beschikbare ruimte.Daar heb je helemaal gelijk in! 😉
Reputatie 7
Badge +22
Ik denk gewoon dat ze je heel graag terug willen 😉Ja @Hugo_, je moet gewoon terugkomen. Ze geven je gewoon toegang op het Forum! 😉 😛
Reputatie 7
Er is inmiddels een ticket aangemaakt, dus het is in onderzoek. Ik laat het je weten wanneer ik opnieuw terugkoppeling krijg.Heb je enig zicht op een terugkoppeling?
Reputatie 7
Badge +30
Niets gehoord of gelezen! Maar inmiddels navraag gedaan bij Insided hierover, dus ik laat het je weten zodra ik meer weet. En ik hou het deze keer zelf ook even in de gaten, sorry 😉.
Reputatie 7
Ik kreeg vandaag het onderstaande mailtje dat ik "gementioned" was.

Probleem is dat ik geen toegang tot die pagina heb.

Kunnen dergelijke mailtjes dan niet beter vermeden worden?
Reputatie 7
Badge +22
Die uitvallen van het Forum begin er een klein beetje genoeg van te krijgen. Laat InSided nog iets aan jullie weten? 🙄
Reputatie 7
Die uitvallen van het Forum begin er een klein beetje genoeg van te krijgen. Laat InSided nog iets aan jullie weten? 🙄Mijn bovenstaande bericht is geen uitval van het forum. Ik heb geen toegang tot dat topic omdat ik niet deelneem aan de testpilot van de mijnKPN app.
Of bedoel je dat het hele forum op regelmatige basis slecht of niet te bereiken is.
Oh, excuses @wjb, ik wist niet dat je niet meedoet aan de MijnKPN app pilot. De nieuwe app heeft weergave problemen, maar naar het schijnt alleen bij de OP5T. Ik d8 dat jij daar dan ook last van zou hebben.
Reputatie 7
Badge +22
Of bedoel je dat het hele forum op regelmatige basis slecht of niet te bereiken is.Ik bedoel het hele forum, het is de laatste tijd aan het kwakkelen.
Reputatie 7
Oh, excuses @wjb, ik wist niet dat je niet meedoet aan de MijnKPN app pilot. De nieuwe app heeft weergave problemen, maar naar het schijnt alleen bij de OP5T. Ik d8 dat jij daar dan ook last van zou hebben.Geen probleem @Henk2304, de mijnKPN app is niets voor mij omdat ik mijn mobiele telefonie elders ondergebracht heb en eigenlijk maar heel weinig op mijnKPN hoef te zijn.
Ja, dat realiseerde ik me later pas. ?
Reputatie 7
Of bedoel je dat het hele forum op regelmatige basis slecht of niet te bereiken is.Ik bedoel het hele forum, het is de laatste tijd aan het kwakkelen.Daar heb je volkomen gelijk in, het aantal storingen is de laatste tijd sterk toegenomen.
Waarschijnlijk hebben ze een V10 bij InSided. 😉
Reputatie 7
Badge +30
Er is inmiddels een ticket aangemaakt, dus het is in onderzoek. Ik laat het je weten wanneer ik opnieuw terugkoppeling krijg.Heb je enig zicht op een terugkoppeling?

Ze kunnen het niet reproduceren, wjb. Er zijn verschillende apparaten getest en ze zien geen groter lettertype. Ervaar jij dit nog wel steeds? Dat heb ik in ieder geval doorgegeven met de vraag wat ze nog meer van je nodig hebben om er wat mee te kunnen.
Reputatie 7
Jazeker @Marcia_, dat ervaar ik nog steeds, zoals je aan dit bericht duidelijk kunt zien.

Huawei MediaPad M3:


OnePlus 5T:

Reputatie 7
Badge +30
Laatste reactie van de Insided collega's: Ze kunnen het nog steeds niet reproduceren en er voorlopig niets aan veranderen. Ik moet het laten weten wanneer er nog andere meldingen komen, zodat ze verder onderzoek kunnen doen. Dus voor nu nog niets concreets!
Reputatie 7
Badge +30
Wat betreft: Ik kreeg vandaag het onderstaande mailtje dat ik "gementioned" was.

Probleem is dat ik geen toegang tot die pagina heb.

Kunnen dergelijke mailtjes dan niet beter vermeden worden?


Ben ik het helemaal met je eens. Ik zet dit ook door.

Voor wat betreft de kuren van het forum: Insided is van de week bezig geweest en het zou dus beter moeten zijn! Laat het vooral weten als jullie nog zaken merken.
Reputatie 7
Badge +30
@wjb het worden gementioned in een board waar je geen toegang toe hebt, staat bij Insided inmiddels op de lijst. Ik ga er niet vanuit dat we op korte termijn iets horen, maar wanneer het aangepast is, dan laten we het in dit topic weten.
Reputatie 7
Laatste reactie van de Insided collega's: Ze kunnen het nog steeds niet reproduceren en er voorlopig niets aan veranderen. Ik moet het laten weten wanneer er nog andere meldingen komen, zodat ze verder onderzoek kunnen doen. Dus voor nu nog niets concreets!En voor mij is dit 100% van de tijd reproduceerbaar.
Zowel op mijn Huawei MediaPad M3 met Chrome als browser als op mijn OnePlus 5T met Edge als browser is dit fenomeen zichtbaar.
Ik ben benieuwd of @Henk2304 dit ook ervaart op zijn OnePlus 5T.

Dit dus:

Nee, dat heb ik niet. De mention wordt weergegeven in het hetzelfde lettertype en met dezelfde grootte als de omringende tekst en zonder extra witruimte. Sorry @wjb.
Reputatie 7
Nee, dat heb ik niet. De mention wordt weergegeven in het hetzelfde lettertype en met dezelfde grootte als de omringende tekst en zonder extra witruimte. Sorry @wjb.Dat geeft niet, maar het heeft me wel aangezet zelf even verder te kijken.
Wat blijkt, een mention volgt, in tegenstelling tot de gewone tekst, niet de lettergrootte instelling.
Als deze op "Standaard" staat gaat alles prima. Staat deze echter op "Groot", dan zal je dit fenomeen ervaren.

Ik gebruik het lettertype OnePlus Slate in de standaard grootte.
Reputatie 7
Ik gebruik het lettertype OnePlus Slate in de standaard grootte.Ik gebruik het lettertype OnePlus Slate in grootte "Groot". Op mijn Huawei MediaPad M3 gebruik ik grootte "Normaal", maar daar worden mentions altijd met een kleiner font getoond, zelfs bij lettergrootte "Klein".
Reputatie 7
Badge +30
Slim om dat even te checken! Dan weten we nu in ieder geval waar het hem in zit. Ik zal dat nog even doorgeven, maar verwacht eerlijk gezegd niet dat dit aangepast wordt.
Reputatie 7
Slim om dat even te checken! Dan weten we nu in ieder geval waar het hem in zit. Ik zal dat nog even doorgeven, maar verwacht eerlijk gezegd niet dat dit aangepast wordt.Dat zou heel erg jammer zijn, dat betekent namelijk dat je een behoorlijk aantal Android gebruikers in de kou laat staan. Maar goed, het zal me een zorg zijn, het is jullie beslissing.
Reputatie 7
Het selecteren van een forumlid voor een mention is van slag.
Het lukt mij niet om @Erik_ te selecteren.

Reageer