KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18464 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Misschien probeert het forum me af te schermen van mentions 😁

Maar nee, dat is raar natuurlijk. Ik vind het selectiemenuutje sowieso soms al een beetje vreemd doen, maar dit is niet de bedoeling. Gebeurt dit alleen met mijn username?
Reputatie 7
Gebeurt dit alleen met mijn username?Ja Erik, andere namen kan ik wel selecteren maar die van jou niet.
@Erik_, ik kan die van jouw wel selecteren.
Reputatie 7
@Erik_, ik kan die van jouw wel selecteren.Ik in dit topic ook, maar dan moet ik wel op tijd stoppen met het invullen van Erik's forumnaam.
Zie hieronder wat er gebeurt tijdens het intikken van de naam.




Ja, klopt. Slechts een paar letters invoeren. Als je meer of alle letters en _ doet istie weer weg.
Reputatie 7
Ja, klopt. Slechts een paar letters invoeren. Als je meer of alle letters en _ doet istie weer weg.Bugje? 😎
Misschien alleen met onze telefoons?
Reputatie 7
Misschien alleen met onze telefoons?Ik zit hier op een Huawei tablet met Chrome als browser. ☺️
Misschien alleen met Android?
Reputatie 7
Misschien alleen met Android?Nee dus, ook met Edge op een Windows 10 machine.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb Thomas gevraagd of hiervoor al iets in de pijplijn ligt bij Insided.
Reputatie 7
Badge +30
Er zat nog niets in de pijplijn hiervoor. Maar ze hebben nu zelf ook gezien dat het niet lekker gaat met selecteren van users bij mentions. Dus ze gaan er mee aan de slag.
Reputatie 7
@Erik_, ik kan die van jouw wel selecteren.Ik in dit topic ook, maar dan moet ik wel op tijd stoppen met het invullen van Erik's forumnaam.
Zie hieronder wat er gebeurt tijdens het intikken van de naam.




@Erik_,
Het is zeker een lastig probleem voor InSided. 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Vandaag nog meegemaakt dat we niet meer konden reageren op topics, want de venster om in te typen en de reageer knop was verdwenen. Inmiddels weer terug:

Ik kon alleen nog op privéberichten sturen. Zo had ik @wjb een bericht gestuurd, en dat deed het wel. Valt me op dat er de laatste tijd veel storingen zijn met het Forum. 🤔
Reputatie 7
Weten jullie overigens dat het al heel lang niet mogelijk is om iemand te verwijderen uit de lijst van forumleden die je volgt.En na 8 maanden is dat nog steeds zo ... toch jammer. 🤔
Reputatie 7
Badge +28
Volgens mij ligt die fout bij ons, ik zie niet terug dat we die hebben doorgegeven. Ik heb het alsnog gedaan. De 'unfollow' knop geeft een foutcode 500.
Reputatie 7
Badge +22
Goed nieuws, wjb. Het ontvolgen is weer gemaakt. 🙂 Op de unfollow knop drukken, leidt er nu ook daadwerkelijk toe dat degene uit de lijst verdwijnt.
Reputatie 7
Inderdaad verdwijnt degene dan uit de lijst. 🙂
Één kleinigheidje, de teller (volgend) bovenaan op de pagina wordt niet bijgewerkt.
Reputatie 7
Badge +22
Dat viel mij ook op, inderdaad. Niet helemaal netjes. Gelukkig lost 1x de pagina verversen dat dan wel weer gelijk op. 😉
Reputatie 7
Dat viel mij ook op, inderdaad. Niet helemaal netjes. Gelukkig lost 1x de pagina verversen dat dan wel weer gelijk op. 😉Hoe kom je daar nu bij, zelfs op een ander apparaat en na een nieuwe inlog komt de telling (volgend) boven in de pagina niet overeen met het werkelijke aantal.
Klopt. Ik volg er 25. Dat staat ook iets lager op de pagina die je krijgt als ik op 40 (?) volgend klik.
Reputatie 7
Die telling is dus fout.
Ik heb eigenlijk ook nog nooit begrepen wat het "volgen" van iemand doet. Kan iemand me dat eens uitleggen?
Reputatie 7
Badge +30
Ik dacht dat je dan direct kon zien wat die personen in de laatste tijd geplaats hadden, maar waar dat overzicht dan is...
Reputatie 7
Badge +22
Hoe kom je daar nu bij, zelfs op een ander apparaat en na een nieuwe inlog komt de telling (volgend) boven in de pagina niet overeen met het werkelijke aantal.Hoe ik daarbij kom? Hier staat het wel goed:


Maar ik begrijp nu dat je bovenin de pagina bedoelt. Daar staat het inderdaad niet goed. Ik geef dit door aan Insided.

Ik heb eigenlijk ook nog nooit begrepen wat het "volgen" van iemand doet. Kan iemand me dat eens uitleggen?Uiteraard. Je kunt in je profiel kiezen of je van iedereen privéberichten wilt kunnen ontvangen, of alleen van de mensen die je volgt.
Reputatie 7
Lang, heel lang geleden heb ik de vraag al een keer gesteld of het weer mogelijk kan gaan worden om bij het forumaccount een e-mailadres te beheren die het e-mailadres van de KPN ID overruled voor de mails vanuit het forum.
Dit was op het oude forum ook mogelijk en ik begrijp uit dit bericht van Joran dat de functionaliteit om een apart e-mailadres vast te leggen beschikbaar is.
Ik hoop oprecht dat deze functionaliteit ooit weer terug gaat komen zodat ik geen aparte KPN ID meer nodig heb voor het forum. Nu heb ik dat dus wel om zo de mails van het forum en mijn gewone mails gescheiden te kunnen houden.
Reputatie 7
Badge +22
Krijg geen gif bestand erop, zegt ie dit:

Terwijl het een gif bestand is, zie links onderin, en voeg ik dan toe, dan krijg je die melding:

Bestandsformaat wordt niet ondersteund, upload een .gif, .jpeg, .jpg of .png afbeelding. 🤔

Reageer