KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Lang, heel lang geleden heb ik de vraag al een keer gesteld of het weer mogelijk kan gaan worden om bij het forumaccount een e-mailadres te beheren die het e-mailadres van de KPN ID overruled voor de mails vanuit het forum.
Dit was op het oude forum ook mogelijk en ik begrijp uit dit bericht van Joran dat de functionaliteit om een apart e-mailadres vast te leggen beschikbaar is.
Ik hoop oprecht dat deze functionaliteit ooit weer terug gaat komen zodat ik geen aparte KPN ID meer nodig heb voor het forum. Nu heb ik dat dus wel om zo de mails van het forum en mijn gewone mails gescheiden te kunnen houden.

We kunnen dit in de backend inderdaad wel aanpassen. Lijkt me een goed plan om dit mogelijk te maken voor iedereen. Bij andere Insided forums is dit ook niet mogelijk. Ik dien het in als verbetervoorstel.

Krijg geen gif bestand erop, zegt ie dit: Bestandsformaat wordt niet ondersteund, upload een .gif, .jpeg, .jpg of .png afbeelding. 🤔
De foutmelding klopt niet helemaal maar het uploaden van GIF bestanden is tijdelijk niet mogelijk. Er is een fout gevonden in de manier waarop webservers GIF bestanden verwerken. Als je een plaatje upload maakt Insided daar een miniatuurversie van. Door deze fout kan de webserver crashen. Tot daar een oplossing voor is is het even niet mogelijk een GIF bestand te uploaden.
Reputatie 7
Badge +22
Kom ik vandaag op het Forum, krijg ik in 1x dit te zien:

Hopelijk krijg ik dit niet iedere keer, want dan vragen ze mij of ik het Forum bezocht of ik een vraag had? Ik heb daar nee op beantwoord. Want ik heb meestal geen vraag. Meestal help ik andere Forumleden. (klanten)
We zijn nu met een ander bedrijfje in zee dat dit voor het forum verzorgd, Dennis. Ik hoor graag van je of het hier bij blijft of dat dit eventueel 'hinderlijk' gaat worden. Feedback is welkom.
Reputatie 7
Badge +22
We zijn nu met een ander bedrijfje in zee dat dit voor het forum verzorgd, Dennis. Ik hoor graag van je of het hier bij blijft of dat dit eventueel 'hinderlijk' gaat worden. Feedback is welkom.Gaan jullie dan weg bij InSided? 😕 Of hoe zit het nu precies? 🤔
nee nee. Dit gaat alleen over die survey
Reputatie 7
Badge +22
nee nee. Dit gaat alleen over die surveyAha! Oké! Duidelijk. 😉
Reputatie 7
Badge +30
In iedergeval tof dat t een Nederlands bedrijf is.

Verder heb ik hem tot nu toe maar 1 keer gehad dus t valt wel me denk ik.
Reputatie 7
Badge +22
In iedergeval tof dat t een Nederlands bedrijf is.

Verder heb ik hem tot nu toe maar 1 keer gehad dus t valt wel me denk ik.
Ik heb hem ook maar 1x gehad. Valt gelukkig inderdaad mee. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Zouden ze alsjeblieft dat Feedback knopje willen verwijderen? Ik vind dat dit geen toevoegde waarde heeft op het Forum, zit ook nog op een rare plek:

Reputatie 7
Badge +22
We zijn nu met een ander bedrijfje in zee dat dit voor het forum verzorgd, Dennis. Ik hoor graag van je of het hier bij blijft of dat dit eventueel 'hinderlijk' gaat worden. Feedback is welkom.Ik heb die melding weer gehad. Maar ik heb weer nee gezegd bij die vraag. Zo kunnen ze natuurlijk geen goede meting doen.
Reputatie 7

Hoe kom je er op dat dat het belangrijkste doel was van mijn bezoek. Die vraag is dan ook niet te beantwoorden, gelukkig zat er nog een kruisje rechtsboven in het venster.
Of je doet het goed, of je doet het niet, maar op deze wijze sla je de plank mis.
Reputatie 7
Badge +25
@Dennis en @wjb: Goed dat jullie het melden! Die feedbackknop en survey zijn niet voor het forum en zijn nu verwijderd. Als je ze toch nog tegenkomt, let us know!
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis en @wjb: Goed dat jullie het melden! Die feedbackknop en survey zijn niet voor het forum en zijn nu verwijderd. Als je ze toch nog tegenkomt, let us know! Dat was dus een foutje van Survey. 😉
Reputatie 7
Het begint zo ondertussen heel vervelend te worden dat je om de haverklap opnieuw moet inloggen op het forum.
Ik snap dat er een timeout zit op een inloggen met KPN ID om te voorkomen dat je ingelogd blijft op een publieke computer of de computer van bijvoorbeeld de buren, maar toch.
Maak dan in ieder geval onderscheid in het platform en doe dit niet op bijvoorbeeld Android of iOS een platform dat in 99,5% van de gevallen een persoonlijke (privé) omgeving is.
Een andere optie is om het laatste device waarmee ingelogd wordt bij te houden en de sessie te beëindigen zodra op een ander device ingelogd wordt.

Mijn koninkrijk als dit verbeterd kan worden.
@Dennis en @wjb: Goed dat jullie het melden! Die feedbackknop en survey zijn niet voor het forum en zijn nu verwijderd. Als je ze toch nog tegenkomt, let us know! Nou, niet verwijderd. Kreeg de survey net nog. Weggeklikt.
@Paul_

@wjb schreef:
Het begint zo ondertussen heel vervelend te worden dat je om de haverklap opnieuw moet inloggen op het forum.
Ik denk dat ik inmiddels al maanden niet meer hoef in te loggen. Gebruik Firefox. Ik denk dat het ook een beetje ligt aan device en browser. In Edge moet ik bv. wel steeds weer inloggen.
Reputatie 7
Badge +25
Ik bedoelde die laatste 2 plaatjes. Dus de laatste afbeelding van Dennis (met dat feedbackknopje) en die laatste van wjb. De survey is wel veranderd en dat klopt wel. Of zie je 1 van die 2?
Reputatie 7
Badge +22
Het begint zo ondertussen heel vervelend te worden dat je om de haverklap opnieuw moet inloggen op het forum.Ook hier heb ik veel last van! 😞
Ik kreeg de survey popup zoals te zien in de reactie van Dennis.
https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/kpn-forum-feedback-en-wensen-topic-425617/index14.html#post612375

Kan dat trouwens niet gewoon "enquête" worden? Dat Engels staat wat oenig.
Reputatie 7
Badge +22
@Paul_, en weer staat het op het Forum:

Survey heeft niet geluisterd.
Reputatie 7
Badge +25
Oké duidelijk. Het is doorgegeven!
Reputatie 7
Badge +25
En nu moet het weer weg zijn. #blameThomas
Reputatie 7
Zoals jullie duidelijk kunnen zien op de screenshots van Dennis is dat die button veel te groot is voor de mobiele versie van de app op kleinere telefoons.
Ik kreeg de survey popup zoals te zien in de reactie van Dennis.
https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/kpn-forum-feedback-en-wensen-topic-425617/index14.html#post612375

Kan dat trouwens niet gewoon "enquête" worden? Dat Engels staat wat oenig.

Dat is weer een leenwoord uit het Frans afkomstig dan dus gewoon "Onderzoek" 😉
Haha, grappig, ik twijfelde. Had eerst ook onderzoek getypt namelijk. Maar google translate gaf op survey enquête voor Nederlands. Ik denk maar zo 😉 dat Nederlanders dat leenwoord ook snappen. Denk je niet?
Overigens kwam ik uiteindelijk op enquête omdat het effe korter is dan onderzoek voor in de popup 😄

onderzoek
enquête
Reputatie 7
En nu moet het weer weg zijn. #blameThomasHoudt nu toch eens op met die onzin.
Als je dan feedback wilt hebben, kom dan ook met een vraag die hout snijdt.

Ik hoop dat jullie inderdaad wat kunnen leren van de ongezoute reactie die ik net ingezonden heb.
En dan ook nog eens die popup ongevraagd gedeeltelijk uitklappen waardoor er wel erg weinig ruimte overblijft tijdens het typen van deze reactie. 😡

Reageer