KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18464 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties


Ha vrienden. Die Spotify-banner staat er deze week als test. (meer weet ik er nu ook niet van).Dan mogen ze die nu gelijk weer verwijderen, we zitten er niet op te wachten van dat soort reclame. De forum is bedoeld om klanten te helpen. Bij de klantenservice krijg je ook geen reclame voor dat je iemand aan de lijn krijgt.

Breng ze nou niet op ideeën in plaats van wacht muziek een commercial 😙
Reputatie 7
Badge +22
Breng ze nou niet op ideeën in plaats van wacht muziek een commercial 😙
😂🤣😜
Reputatie 7
Badge +21
Tijdens het opschonen van mijn oude mail kwam ik een link tegen naar onderstaande discussie in dit topic. Het betrof de wijziging eind maart van het forum notificatie e-mailadres van kpn(at)forumkpn.com naar forum(at)kpn.com en het "verlies" daarbij van de beschrijvende naam
KPN community

Als ik een suggestie mag doen:Blijf de "beschrijvende" naam KPN community gebruiken en verander alleen het onderliggende emailadres.

@Thomas_ gaf daarop met vooruitziende blik het volgende antwoord

RBxx je suggestie over de namen is best een goede, ik denk echter dat de wijziging van het e-mail adres eerder doorgevoerd is dan ik de naam hier aangepast krijg ;)

Het heeft natuurlijk helemaal geen prioriteit, maar gaan we KPN community ooit nog terugzien?
Reputatie 7
Badge +30
Hij is er as we speak over aan het mailen om dit uit te zoeken! 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt @Marcia_ , ik wacht het af.
Reputatie 7
Badge +24
Dit is al een lang draadje. Ik heb niet alles door gelezen, dus misschien heeft iemand anders al eens over geklaagd: de spelingscontrole / autocorrect op de mobiele foon werkt niet goed in het reactieveld. Het gaat dan alleen om het eerste woord van een nieuwe alinea. Daarvan word de eerste letter niet meegenomen. Als je bijv. "Dit" typt, dan komt er een grijs streepje te staan onder de i en de t. Niet onder de D. Doe je vervolgens een spatie, dan maakt autocorrect er "Dor" van. Heel erg buitengewoon vervelend...

Ggebruikt. Ja, zomaar een voorbeeld. Ik heb toch echt maar 1 g getikt hoor. Maar autocorrect heeft een extra g toegevoegd.
Reputatie 7
...de spelingscontrole / autocorrect op de mobiele foon werkt niet goed in het reactieveld. Het gaat dan alleen om het eerste woord van een nieuwe alinea. Daarvan word de eerste letter niet meegenomen. Als je bijv. "Dit" typt, dan komt er een grijs streepje te staan onder de i en de t. Niet onder de D. Doe je vervolgens een spatie, dan maakt autocorrect er "Dor" van. Heel erg buitengewoon vervelend...
Dan denk ik dat dit eerder aan jouw telefoon of gebruikte toetsenbord ligt.


Als dit probleem universeel zou zijn dan denk ik dat er hier al vele meldingen over binnengekomen zouden zijn. Jij bent, naar mijn weten, de eerste die iets dergelijks meldt.
Heb je al eens een ander keyboard geprobeerd?

Ggebruikt. Ja, zomaar een voorbeeld. Ik heb toch echt maar 1 g getikt hoor. Maar autocorrect heeft een extra g toegevoegd.
Wat is het merk en type telefoon dat je gebruikt?
Welke versie van het OS staat daar op?
Gebruik je een specifiek toetsenbord?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb een Samsung A8 met standaard browser en standaard toetsenbord.
Reputatie 7
Badge +30
We hebben dit hier even getest, maar we kunnen dit niet reproduceren. Spellingscontrole is over het algemeen afkomstig uit je browser, of gerelateerd aan het toetsenbord dat je gebruikt. Heb je dit ook met een ander toetsenbord/browser?
Reputatie 7
Badge +22
Waarom krijg ik een privébericht van de webcareteam:


En als ik op het duimpje klik, dan kom ik ineens hierop uit:


Meerdere forumleden die hier last van hebben? Ik ben er niet van gediend. Ik help zelf klanten op deze platform. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Dennis Schreve
Dat is een genoegen🤔, wat iedereen op het forum krijgt als je een topic start en daar een "beste antwoord" wordt gemarkeerd. Ik heb er ook al een paar verzameld 😆.
Weet/denk niet of je je daarvoor kan afmelden.
Reputatie 7
Badge +22
Hi @Dennis Schreve
Dat is een genoegen🤔, wat iedereen op het forum krijgt als je een topic start en daar een "beste antwoord" wordt gemarkeerd. Ik heb er ook al een paar verzameld 😆.
Weet/denk niet of je je daarvoor kan afmelden.

Daar krijg je ook een mail van als de beste antwoord is gegeven van een topic:


@RBxx daarom vind ik het niet nodig dat ze me ook nog een privébericht sturen, en dat ik dan ook nog een enquête moet invullen. Nee dank je! 😉
Reputatie 7
Badge +21
Ja @Dennis Schreve dat ben ik met je eens. Het lijkt wel een plaag, overal verschijnen die enquêtes.
Je koopt wat ... enquête, je vraagt wat … enquête, het houdt niet op.
Reputatie 7
Badge +30
We sturen klanten inderdaad een enquete als er een antwoord in hun topic is. De meeste klanten maken 1 topic aan en dan is een enquete geen probleem. Maar voor de grootgebruikers is het anders. De meesten daarvan, zoals jij, Dennis, zijn in principe uitgesloten van dit soort enquetes, maar het kan zijn dat er een tussendoor glipt. KPN Webcare is het forumaccount vanaf waar we dit versturen.

Je kunt je afmelden van mails over een topic, maar er is geen proces om je af te melden voor de enquetes. Heb je er veel last van, RBxx? Anders kunnen we daar misschien wat aan doen in jouw geval.
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Erik_ , bedankt voor je reactie.
Het was meer een "ergernis" van enquêtes in algemene zin.
Ik heb (nog) niet zoveel topics gestart, dus hier op het forum valt het voor mij wel mee.
Als ik me er echt aan ga ergeren, meld ik me wel. Bedankt voor het aanbod.
Reputatie 7
Badge +22
@Erik_ en @RBxx ik heb weer een nieuwe privébericht gehad van KPN Forum:


Erik, zou je me hiervoor af willen melden? Want ik help zelf klanten met problemen net als jullie! 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +30
Maar geen topics meer aanmaken 😅. Ik ga het uit laten zoeken!
Reputatie 7
Badge +22
Maar geen topics meer aanmaken 😅. Ik ga het uit laten zoeken!
Pas op jij! 😂
Reputatie 7
Badge +30
Haha! Lang verhaal kort: we filteren de superusers er handmatig uit en soms zien we een topic over het hoofd of vergeten we bij overdracht wegens vakantie elkaar te vertellen dat dit handmatig moet.

Als het goed is, zul je ze nu in ieder geval niet meer binnen krijgen en als je er nog wel eentje krijgt: alvast sorry dat we aan het slapen waren!
Reputatie 7
Badge +22
Ik ben nu met Chrome ingelogd op het Forum, want op Safari lukt het niet:


Wat is er aan de hand? Ik tik op inloggen, en dan krijg je dit! 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Even een aanvulling, dit heb ik niet op Safari van mijn Mac, alleen op mijn IPhone 8 Plus.
Reputatie 7
Badge +22
Oh ja, nog even een vertaling van die melding gemaakt:


Wat is hiermee aan de hand? Ik kan niet op me mobiel inloggen, en wel weer op de iPad. 🤔
Reputatie 7
Badge +28
Vreemd @Dennis Schreve. Ik heb een paar browsers getest maar kom geen problemen tegen. De beste kans van slagen lijkt me om de cookies te verwijderen van Safari. Zie eventueel Cookies verwijderen op iPhone en iPad: zo kun je wissen en blokkeren. Iets verderop op die pagina zie je hoe je cookies kunt verwijderen voor specifieke sites. Dat voorkomt dat je op elke website opnieuw moet inloggen. Kun je dat eens proberen?
Reputatie 7
Badge +22
Vreemd @Dennis Schreve. Ik heb een paar browsers getest maar kom geen problemen tegen. De beste kans van slagen lijkt me om de cookies te verwijderen van Safari. Zie eventueel Cookies verwijderen op iPhone en iPad: zo kun je wissen en blokkeren. Iets verderop op die pagina zie je hoe je cookies kunt verwijderen voor specifieke sites. Dat voorkomt dat je op elke website opnieuw moet inloggen. Kun je dat eens proberen?
Blijft het wel apart vinden, op me Mac werkt ie gewoon. 🤔 Maar ik zal het eens testen. 😉
Reputatie 7
Badge +22
@Joran ik heb het effe getest. En het werkt weer, hoe kan het dan dat de Cookies het probleem is van deze euvel? 🤔😉

Reageer