KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +28



Maar in alle serieusheid: ik weet het niet. Ik kan wel gaan gokken maar soms gaat er eens iets mis met de gegevens die in de browser zijn opgeslagen (de cookies dus). Even met een frisse start beginnen doet dan wonderen.
Reputatie 7
Waarom krijgen mensen die "gementioned" zijn in een "gequote" bericht een mail dat ze "gementioned" zijn.

Dit leidt tot absurde mailtjes.

Voorbeeld:
Voor dit bericht kreeg ik de onderstaande mail waarin staat dat ik mijzelf "gementioned" heb.

Reputatie 7
Badge +22
Ik kreeg er vandaag ook zo 1 binnen @wjb:


🤔
Reputatie 7
Badge +22
Ik wou laatst een bestand toevoegen, maar maximaal is 5 MB toegestaan. Kan dit niet eventueel opgehoogd worden naar 10 MB? Dit heeft ermee te maken dat een printscreen soms of regelmatig iets meer is dan 5 MB.

Reputatie 7
Badge +22
Verder heb ik nog weer te melden dat ik weer een melding krijg van Survey:


Ik zou het fijn vinden dat dit nou eens ophield, en ik denk dat daar de meeste Forumleden daarmee eens kunnen zijn.
Reputatie 7
Badge +24
Bij een printscreen heb ik er nooit last van, met een foto wel. Ik doe dan dus weleens een printscreen van een foto maken 😁
Reputatie 7
Badge +24
Verder heb ik nog weer te melden dat ik weer een melding krijg van Survey:


Ik zou het fijn vinden dat dit nou eens ophield, en ik denk dat daar de meeste Forumleden daarmee eens kunnen zijn.

Nog nooit gezien. Laat me raden: die komt niet door mn adblocker heen? 😏
Reputatie 7
Badge +22
Nog nooit gezien. Laat me raden: die komt niet door mn adblocker heen? 😏
Ik heb adblocker ook aan staan, dit is geen reclame, KPN wilt dan weten waarom je op het forum was, en hun weten het heel goed dat ik dit niet wil, maar dit ligt volgens mij ook bij InSided. Want hun leveren het forum van KPN. 😉
Reputatie 7
Badge +22
Ik merkte trouwens dat InSided bezig is geweest met dingen te veranderen. Ze hebben de link gewijzigd die we krijgen in onze mailbox:

OUD:



Toen werd het deze:



En nu is het dit geworden:



Ze zijn dus vandaag aan het sleutelen geweest. Die laatste link vind ik wel mooi. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Als @Erik_ tegenwoordig Insided heet, dan heb je helemaal gelijk inderdaad.😄
Reputatie 7
Badge +22
Als @Erik_ tegenwoordig Insided heet, dan heb je helemaal gelijk inderdaad.😄
😂 hoezo heb ik dan gelijk @Paul? 🤣

Maar ik denk dat ze dit gedaan hebben i.v.m. spam? Want dat was de laatste tijd ook een issue! 😉
Reputatie 7
Badge +25
Erik heeft die mails aangepast...

Staat los van spamdingen.
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat iemand (@Erik_ ?) nog wat aanpassingen gedaan heeft, nu is het een mooi compact bericht.
Ook hoe om te gaan met favorieten (het afmelden) is duidelijk aangegeven.


Maar de notificatie van een privébericht is nu wel heel erg compact 🤔

Reputatie 7
Badge +30
Dank je, RBxx, en scherp ook. Ik ga dat nog even corrigeren.
Reputatie 7
Badge +21
Prima Erik, dat ziet er beter uit


Puur toeval, dat ik twee privéberichten op de juiste momenten kreeg 😁
Reputatie 7
Badge +22
Prima Erik, dat ziet er beter uit


Puur toeval, dat ik twee privéberichten op de juiste momenten kreeg 😁

Dat zit er in idee geval beter uit. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Mooie timing om privéberichten te spammen 😉
Reputatie 7
Toch jammer dat er niet netjes even een lege regel voor "Met vriendelijke groet," is opgenomen.
Reputatie 7
Badge +21
Toch jammer dat er niet netjes even een lege regel voor "Met vriendelijke groet," is opgenomen.
Dat lost @Erik_ vast ook nog wel op, het ziet er in ieder geval beter uit dan de eerste versie.
Reputatie 7
Badge +22
Toch jammer dat er niet netjes even een lege regel voor "Met vriendelijke groet," is opgenomen.
Daar ben ik het mee eens, nu jij het zo zegt valt me dit ook op. Niet echt opgelet.
Reputatie 7
Badge +30
U vraagt, wij draaien. Witregel toegevoegd 😃
Reputatie 7
Badge +22
@Erik_ na de link mag er nog een 2 maal een "Enter", zodat de tekst verder gaat onder de link:


Dus een Enter 2x na de tekst in het blauw: Bekijk het topic op het KPN Forum hier!

Voorbeeld:

Bekijk het topic op het KPN Forum hier!

Je ontvangt deze e-mail... enz. enz.

Nu staat de J strak achter het uitroeptekentje. 😉
Reputatie 7
Badge +24
2x \n dus...
Reputatie 7
Badge +22
2x \n dus...
Huh? 😳🤔
Reputatie 7
Badge +24
\n = newline. Enter dus.

Reageer