KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18464 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
\n = newline. Enter dus.
In de Unix en Linux wereld, maar in normaal Nederlands ... 😉
Reputatie 7
Badge +22
\n = newline. Enter dus.
Aha! Oké duidelijk! 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +24
Wordt aan gewerkt!
Reputatie 7
Badge +22
Ik wou laatst een bestand toevoegen, maar maximaal is 5 MB toegestaan. Kan dit niet eventueel opgehoogd worden naar 10 MB? Dit heeft ermee te maken dat een printscreen soms of regelmatig iets meer is dan 5 MB.


@Alex_P zal hier ook eens nagekeken kunnen worden? 🤔😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +28
Ik denk niet dat dat zin heeft @Dennis Schreve, 5 MB is al uitzonderlijk groot voor een afbeelding op een forum. Kun je die niet wat kleiner maken voor je upload? 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Ik denk niet dat dat zin heeft @Dennis Schreve, 5 MB is al uitzonderlijk groot voor een afbeelding op een forum. Kun je die niet wat kleiner maken voor je upload? :)
Maar als ik screenshots met me Mac, iPad en iPhone maak, dan maakt ie gewoon de bestanden groot! 😂🤣
Reputatie 7
Badge +21
Maar als ik screenshots met me Mac, iPad en iPhone maak, dan maakt ie gewoon de bestanden groot! 😂🤣
Welke bestandstype gebruik voor het opslaan van jouw screenshot Dennis? Een afbeelding van meer dan 5 MB is best groot.🤔
Reputatie 7
Badge +28
Je zou misschien een appje kunnen zoeken waarmee je afbeeldingen kunt verkleinen voordat je ze op het forum zet. We moeten ook rekening houden met andere gebruikers die deze gigantische afbeeldingen moeten downloaden als ze een topic bekijken (via mobiel of een trage verbinding niet echt een pretje!) 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Welke bestandstype gebruik voor het opslaan van jouw screenshot Dennis? Een afbeelding van meer dan 5 MB is best groot.🤔
Ik geloof dat dit PNG of JPEG is. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Je zou misschien een appje kunnen zoeken waarmee je afbeeldingen kunt verkleinen voordat je ze op het forum zet. We moeten ook rekening houden met andere gebruikers die deze gigantische afbeeldingen moeten downloaden als ze een topic bekijken (via mobiel of een trage verbinding niet echt een pretje!) :-)
Misschien heb je iets aan deze link.
Reputatie 7
Als we dan toch bezig zijn met de layout van de mails van het forum...
Zeg nu eerlijk, wat ziet er verzorgder uit, de notificatie van Telfort...


...of die van KPN.

Reputatie 7
Badge +21
@wjb helemaal mee eens! Jurgen is de community manager van Telfort, en @Nadia is in gesprek met hem om dit ook bij KPN in te voeren. 😄👈🏼 We zouden dan wel nieuwe foto's moeten maken, ik weet niet of iedereen hier blij van gaat worden 🤳🏻
Reputatie 7
Wat mij betreft gaan de foto's er uit en beperk je de header tot een algemeen KPN forum plaatje. De footer kan mijn inziens ook zonder plaatje.
Vooral de opmaak van de tekst (lettertype, grotere aanhef) vind ik veel netter bij Telfort.
Reputatie 7
Badge +22
Ik zie bij de moderators een verandering:


De moderators hebben de KPN logo achter hun naam staan, dat ziet er veel beter uit @Bart_ en natuurlijk bij andere moderators! 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Dennis Schreve Er ontgaat jou ook niets, hé? 😉 Wij zijn er zelf ook gelukkig mee. Kleine aanpassing, maar wel eentje die veel duidelijkheid geeft. 🙂
Nou nog in de notificatiemails een duidelijker beeld dat er een KPN-er (moderator) reageert.

Want als iemand die hier éénmaal een vraag poneert in zijn mail ziet:

PeterG heeft gereageerd... of
Bart_ heeft gereageerd

Dan maakt dat tweede geen 'indruk'. Het lijkt dan de zoveelste reageerder (waar men kennelijk niet altijd op zit te wachten).
Reputatie 7
Badge +20
Mee eens, @PeterG we hebben dit ook aangeven. Het is helaas wat makkelijker gevraagd en gewenst dan om dit daadwerkelijk direct doorgevoerd te krijgen. We doen uiteraard ons best om de mails mooier en duidelijker te krijgen!
Reputatie 7
Badge +22
Ha @Dennis Schreve Er ontgaat jou ook niets, hé? 😉 Wij zijn er zelf ook gelukkig mee. Kleine aanpassing, maar wel eentje die veel duidelijkheid geeft. :)
Nee dat klopt, er ontgaat mij niks. Maar het is wel lekker duidelijk zo. 😉👍🏼
Reputatie 7
Echt een hele mooie verbetering dat KPN logo achter de naam van moderators.


Zo kan niemand meer ontgaan wie ze wel en niet kunnen vertrouwen. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Nou... sommige mensen zonder KPN logo zijn ook best te vertrouwen hoor... 😶
Reputatie 7
Badge +22
Kan er een nieuw bestandsformaat voor foto's in deze forum ondersteund worden:
  • HEIC
Deze fotoformaat wordt gebruikt door Apple sinds ze ge-updatet zijn naar:
  • MacOS Catalina
  • iPhone iOS 13
  • iPadOS
Ik heb het voor elkaar gekregen om hem hierop te zetten:


Maar standaard staat ie op:


Zou dit toegevoegd kunnen worden? @Thomas_ ? 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Komt nou weer dat gezeur over Survey?


Kan onze forumnamen nou eens doorgegeven aan dat bedrijf dat we dit niet willen? En ik denk dat de meeste leden er wel mee eens zijn.
Reputatie 7
Badge +30

Kan onze forumnamen nou eens doorgegeven aan dat bedrijf dat we dit niet willen? En ik denk dat de meeste leden er wel mee eens zijn.

Bij dezen doorgegeven! Ik weet niet of het per direct gefixt wordt, maar er wordt aan gewerkt.
Reputatie 7
Badge +24

Sinds gisteren is het niet meer mogenenlijk om op de mobiele foon in het reactieveld tekst te selecteren, deze te knippen, kopiëren of plakken.

Er komt gelijk zo'n venstertje te staan als je ff je vinger op het scherm houd. Kan dat weer terug gedraaid worden? Want dit is zwaar irritant.

 

Reputatie 7
Badge +22

Sinds gisteren is het niet meer mogenenlijk om op de mobiele foon in het reactieveld tekst te selecteren, deze te knippen, kopiëren of plakken.

Er komt gelijk zo'n venstertje te staan als je ff je vinger op het scherm houd. Kan dat weer terug gedraaid worden? Want dit is zwaar irritant.

 

Ik kan de tekst wel selecteren:

 

Reageer