KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Dat wat betreft het cijfertje: dat is doorgegeven aan Insided ook door @Jasper! Hopelijk wordt het snel opgepakt.

Reputatie 7
Badge +21

Hé, het forum heeft opeens weer last van “verdwenen” avatars.

Bij veel (alle?) moderators en ook anderen is het vertrouwde plaatje weg.

 

Reputatie 7
Badge +28

De (meeste) plaatjes zijn net verhuisd naar een nieuwe server, daar lijkt iets niet helemaal goed te gaan. Insided lost het met prioriteit op dus hopelijk vanmiddag weer werkende avatars :slight_smile:

 

Reputatie 7
Badge +22

Zo te zien nog niet opgelost: 😁

😂 Joran zijn afbeelding nog steeds foetsie! 🤣

Reputatie 7
Badge +28

Opgelost!

Reputatie 7
Badge +21

Opgelost!


En om 17:52u ook nog net “vanmiddag”, zoals je hoopte (voorspelde?) :grin:

Reputatie 7
Badge +21

Zijn er mogelijk problemen met de notificatie-mailtjes?

Ik zie toevallig, dat er reacties zijn geweest op topics die ik volg, zonder de bijbehorende mailtjes.

Reputatie 7

Hoi @RBxx, daar zijn op het moment inderdaad problemen mee. Het viel me op dat het tellertje met de reply's bij een aantal topics net als 4 dagen geleden niet meer klopte. In de reactie van Insided gaven zij aan dat het bekend was en er aan gewerkt wordt, en dat de notificatie mailtjes er ook door getroffen zijn. Ze zijn er mee bezig :muscle:

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt @Jasper voor deze bevestiging. Er zijn volgens mij meer tellertjes in de war. Ook het aantal “beantwoord” in mijn profiel is vandaag niet opgehoogd bij toekennen van beste antwoord.

Reputatie 7

Er zijn meer tellertjes door getroffen inderdaad, ze verwachten dat alle cijfers worden bijgewerkt zodra het is opgelost. Wanneer het zover is is nog wel even afwachten.

Reputatie 7
Badge +22

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel raak is met InSided, dan hebben ze een probleem met dit, en dan weer dat. 🤔 

Reputatie 7

Ze houden ons scherp inderdaad :wink:

Reputatie 7

Zijn er mogelijk problemen met de notificatie-mailtjes?

Dit zou nu weer opgelost moeten zijn, net zoals de tellertjes. Het kan zijn dat er nog een beetje vertraging in zit doordat er een kleine backlog was ontstaan, dat zal nog bijtrekken.

Reputatie 7
Badge +21

Hi  @Jasper bedankt,

Jouw reactie levert nu inderdaad weer een mailtje op, alleen nog even wachten op “mijn” tellertjes.

Reputatie 7
Badge +22

Ik krijg de mailtjes ook weer binnen, denk dat het bij mij ook is opgelost. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt @Jasper voor deze bevestiging. Er zijn volgens mij meer tellertjes in de war. Ook het aantal “beantwoord” in mijn profiel is vandaag niet opgehoogd bij toekennen van beste antwoord.

 

@RBxx 

Dat werkt nu weer goed bij jou. Nog maar 9 erbij en je hebt een extra badge in de pocket.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Dat werkt nu weer goed bij jou. Nog maar 9 erbij en je hebt een extra badge in de pocket.

O ja  @Noordzee, bijna 300, maar daar dacht ik niet eens aan, ik zag toevallig de “score” niet omhoog gaan.

Reputatie 7
Badge +22

Ik zie dat de tekst dat je geen persoonlijke gegevens op het Forum moet plaatsen weer in de editor staan:

TOP! Dan is dat ook weer opgelost.

Reputatie 7

Anne had echt een vooruitziende blik. :wink:

 

Reputatie 7
Badge +21

HaHa, zo te zien is daar een moderator de mist in gegaan met splitsen en samenvoegen van topics. Dit zag er eerder vanmiddag toch anders uit.

Reputatie 7
Badge +22

Er gsm iets duidelijk wat mis met het Forum, zo krijg ik deze mail:

Ik klik op de link, daarna krijg ik dit:

 

Daarna zoek ik deze Forumlid op: 

Klik ik op 26 minuten geleden, krijg ik dit te zien:

Er gaat duidelijk iets niet goed, klant kan op deze manier niet geholpen worden.

Reputatie 7

Waarom krijg ik drie e-mail notificaties van hetzelfde bericht?

 

Reputatie 7
Badge +22

Ook ik heb hier last van@wjb, je bent niet de enigste, 😉 ik kreeg er daarna nog 3 dezelfde: 

Daarna nog een keer:

Het gaat de laatste tijd goed met InSided! NOT!!!! 🤨

Ik vraag me toch echt af wat die gasten van InSided aan het doen zijn, wordt gek van die gasten! 😜

Reputatie 7
Badge +24

Hi wjb, ik zie dat dit van vandaag is. Gebeurt dit vandaag/vanmiddag bij meerdere topics/reacties? Zo ja? Welke?  

Reputatie 7

Dat gebeurt helaas op een flink aantal topics.

Een paar voorbeelden.

 

Reageer