KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18464 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +21

De tellertjes doen het weer niet goed!

Klopt Nick, en ook de notificatie mailtjes doen het weer niet. Dat vind ik nog lastiger.

Volgens @Jasper tijdens dezelfde storing (30 oktober) hangt dat samen met elkaar.

Reputatie 7
Badge +22

Ik krijg inderdaad ook geen mailtjes meer! Het ligt er weer uit! Ik heb het al eerder aangegeven, wordt er moe van! Op deze manier kan ik geen klanten helpen! @Marcia_ zou jij hier eens druk achter willen zetten? Want zo kunnen wij niet werken zo. Lopen op deze manier klanten mis die geholpen moeten worden. 

Reputatie 7

Ha @Nick83, @RBxx en @Dennis Schreve. Bekend issue. Er gloort hoop aan de horizon. InSided heeft net laten weten: We're applying now a fix, and if it goes as planned, it should be fixed in several minutes.  Hurray! :D

Reputatie 7
Badge +22

Ha @Nick83@RBxx en @Dennis Schreve. Bekend issue. Er gloort hoop aan de horizon. InSided heeft net laten weten: We're applying now a fix, and if it goes as planned, it should be fixed in several minutes.  Hurray! :D

Sorry @Nadia maar me Engels is niet zo goed. 😉 Maar Google Translate zegt het volgende:

We passen nu een fix toe, en als het volgens plan verloopt, zou het binnen enkele minuten opgelost moeten zijn.  Hoera!

Ik hoop dat ze dan eens storingsvrij blijven, want ze hebben de laatste tijd veel storingen! 😔

Reputatie 7

Die fix was echt succesvol. :confounded:

Van de regen in een stortbui. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Daar heb ik gelukkig geen last van (gehad). Maar na ruim een uur zijn de problemen met tellers en notificatie mailtjes ook nog niet “fixed in several minutes.”  :thinking:

Reputatie 7

Van de regen in een stortbui. :wink:

Gelukkig is het weer opgeklaard. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +22

Daar heb ik gelukkig geen last van (gehad). Maar na ruim een uur zijn de problemen met tellers en notificatie mailtjes ook nog niet “fixed in several minutes.”  :thinking:

En het probleem is nog niet opgelost. Zal vandaag ook niet meer gebeuren. Want InSided zal wel niet buiten kantooruren werken. 

Reputatie 7
Badge +24

Daar heb ik gelukkig geen last van (gehad). Maar na ruim een uur zijn de problemen met tellers en notificatie mailtjes ook nog niet “fixed in several minutes.”  :thinking:

En het probleem is nog niet opgelost. Zal vandaag ook niet meer gebeuren. Want InSided zal wel niet buiten kantooruren werken. 

Ik krijg juist het idee dat ze int weekend werken. Want dan zijn er problemen...

Reputatie 7
Badge +28

Op deze manier heeft het nu ook niet echt veel zin om veel tijd aan topics te besteden. Want de reactie landt niet in de e-mailbox van de vragensteller. Een beetje zonde! 

Ik ga maar even wat anders doen. Het wordt -vroeg of laat- "vanzelf" weer opgelost. 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Want de reactie landt niet in de e-mailbox van de vragensteller. Een beetje zonde! 

Dat klopt inderdaad en zonder de link uit het notificatiemailtje kunnen veel Nieuwkomers hun vraag ook niet terugvinden. Zonde van de moeite.

Reputatie 7
Badge +28

De eerste mail van het forum sinds de storing is net ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +28

En nu een heel bombardement van mailtjes…..

Reputatie 7
Badge +22

En nu een heel bombardement van mailtjes…..

😂🤣Ja ik ook! Heb 83 mailtjes ontvangen! 😂 Hilarisch!

Reputatie 7
Badge +21

Nou dan is het deze keer kennelijk door InSided hersteld met behoud van de mailtjes. Ook hier een hele serie met meldingen uit de afgelopen dagen. Hopelijk is de oplossing nu definitief na de meerdere storingen in de afgelopen tijd.

Reputatie 7

Hah jongens, ja het is (eindelijk) opgelost. Het was ook niet te doen. Sorry dat het zo lang duurde! We hebben dit wel steeds naar boven gebracht bij de leverancier. Hopelijk voor een hele lange tijd weer plezier van. Mochten jullie iets missen, laat het ons weten . 

Reputatie 7
Badge +21

Het is @Nick83 van harte gegund hoor :grinning: , maar voor iemand die forumlid is sinds 5 februari 2019 ??

Is het forum weer een (klein :thinking: ) beetje in de war?

Nick83 heeft een badge verdiend 4 uur geleden

KPN Expert 2018

KPN Expert 2018

Jij was in 2018 een van de Experts op het KPN forum

Reputatie 7
Badge +30

Is goed mogelijk dat we nieuwe badges hebben gemaakt/gekregen voor achievements in vorige jaren. Het forum zal deze dan after the fact alsnog toekennen. Ik check het ff bij Thomas.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Erik_ , maar forumlid sinds 5 februari 2019 is toch dit jaar? De badge spreekt van in 2018. Dat is mijn “verwarring”.

Reputatie 7
Badge +28

Ik had dit al een tijd terug aan Nadia gevraagd. Het antwoord was dat Allart de programmering van deze badge heeft gekoppeld aan een bepaald aantal berichten vanaf een bepaalde datum. 
 

Deze programmering is tot op heden niet aangepast. Komt ook omdat Allard niet meer actief is voor het forum. Het zou logisch zijn om deze badge niet meer uit te reiken. En daarvoor in de plaats een KPN Expert 2019 in te regelen. 
 

Ik weet van @Nadia dat zij de verschillende badges gaat managen. Gaat dus vast goedkomen! 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor deze toelichting @Noordzee, het moest wel zoiets zijn.

Er had dus ook een einddatum in de programmering van deze “tijdgebonden” Badge moeten staan. Iets om aan te denken voor de Expert 2019 :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Wat is er met dit topic gebeurt?

 

Het ging over cloudopslag. Ik kreeg een mailtje dat er op gereageerd was.

@Bart_ ?

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Wat is er met dit topic gebeurt?

 

Het ging over cloudopslag. Ik kreeg een mailtje dat er op gereageerd was.

@Bart_ ?

 

 

My bad, @Nick83 Ik heb al enkele corrigerende tikken ontvangen van @Erik_ 

 

Reputatie 7

My bad, @Nick83 Ik heb al enkele corrigerende tikken ontvangen van @Erik_ 

Geweld op de werkvloer :thinking: ... daar moet je wel melding van maken bij jouw manager.

Reputatie 7

My bad, @Nick83 Ik heb al enkele corrigerende tikken ontvangen van @Erik_ 

Geweld op de werkvloer :thinking: ... daar moet je wel melding van maken bij jouw manager.

Mwoehahah. Ik knijp een oogje dicht. Niks gezien….. :kissing_smiling_eyes: Pedagogisch verantwoord beleid! 

Reageer