KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Doe ik elke keer weer @wjb . Maar dat wordt dan weggelachen of onder de noemer ‘pedagogie’ geschaard. It's a hard knock life. Letterlijk. 

Reputatie 7
Badge +22

Doe ik elke keer weer @wjb . Maar dat wordt dan weggelachen of onder de noemer ‘pedagogie’ geschaard. It's a hard knock life. Letterlijk. 

😂🤣 Sorry @Bart_ ! 😜

Reputatie 7
Badge +21

Het gedrag van de forum software blijft me verbazen.

Waart de geest :scream::innocent: van oud moderator Cornelis na vijf jaar nog steeds rond?

 

Reputatie 7
Badge +20

@RBxx ‘The ghost in the machine'. We hadden het inderdaad ook gezien en gaan kijken wat er nu aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +22

Het gedrag van de forum software blijft me verbazen.

Waart de geest :scream::innocent: van oud moderator Cornelis na vijf jaar nog steeds rond?

 

😂 Hilarisch! Ghostbusters! 👻👀

Reputatie 7
Badge +30

Wat er nu precies gebeurd is, is nog niet helemaal duidelijk. Het lijkt dat iemand een oude bijdrage van Cornelis geliked heeft waardoor de forumsoftware dit blijkbaar een goed moment vond om alsnog allerlei badges te gaan lopen toekennen. We kijken of we kunnen instellen dat dit niet gebeurt bij accounts die al heel lang niet meer actief zijn.

Reputatie 7
Badge +22

Als ik over de instellingen heb van de 4K ontvanger ZTE ZXV8001 dan wil ik uitleggen over de UHD instellingen, en ik gebruik een “@“ dan maakt ie er een mailadres van! Dat is niet echt handig: 

Ik denk dat hier eens goed nagekeken moet worden. Ik ben ook eerlijk gezegd van menig waarom er een “@“ moet staan bij de instellingen van de TV ontvanger ZTE, want kan daar niet staan: UHD50Hz i.p.v. UHD@50Hz. (Nu zie je dat ie er een link van maakt.) 

Reputatie 7
Badge +30

Beetje irritant, inderdaad. Maar dit is niet iets wat gaat veranderen. Het is hoe de forumsoftware werkt. En dat is ook hoe de iTV mensen hebben gekozen om dat in de instellingen op te nemen. Makkelijkste manier eromheen is spaties gebruiken. UHD @ 50Hz is ook prima te begrijpen. Even kort door de bocht, het is te veel werk voor te weinig winst als we een van die dingen zouden willen (laten) aanpassen.

Reputatie 7
Badge +28

Het is @Nick83 van harte gegund hoor :grinning: , maar voor iemand die forumlid is sinds 5 februari 2019 ??

Is het forum weer een (klein :thinking: ) beetje in de war?

Nick83 heeft een badge verdiend 4 uur geleden

KPN Expert 2018

KPN Expert 2018

Jij was in 2018 een van de Experts op het KPN forum

Nu ook zo'n badge voor Joran_  , lid sinds oktober 2019 en tot op heden twee berichten. Maar op zich heeft hij die badge natuurlijk wel verdiend… :grinning:

Reputatie 7
Badge +21

Nu ook zo'n badge voor Joran_  , lid sinds oktober 2019 en tot op heden twee berichten. Maar op zich heeft hij die badge natuurlijk wel verdiend… :grinning:

Ja @Noordzee, ik zag Joran_ (nr.2 nu met _ ) als Nieuwkomer ook al deze badge krijgen. Zou @Nadia soms al bezig zijn met het managen van de badges :wink:

Reputatie 7
Badge +28

Ik vermoed eerder dat Insided bezig is met het herprogrammeren van deze badge. 

Reputatie 7

Nu ook zo'n badge voor Joran_  , lid sinds oktober 2019 en tot op heden twee berichten. Maar op zich heeft hij die badge natuurlijk wel verdiend… :grinning:

Ja @Noordzee, ik zag Joran_ (nr.2 nu met _ ) als Nieuwkomer ook al deze badge krijgen. Zou @Nadia soms al bezig zijn met het managen van de badges :wink:

Hahah, scherp van je @RBxx. Dat klopt helemaal. Ik ben aan de achterkant aan het rommelen ;)

Reputatie 7
Badge +21

Aha @Nadia, ik dacht het al. Was jij dan misschien ook “schuldig” aan de geestverschijning van Cornelis (zie hierboven) van een paar dagen geleden? :thinking:

Als je hier aan een touwje van het forum trekt, valt er dan ergens anders iets om? :grin:

Reputatie 7

Aha @Nadia, ik dacht het al. Was jij dan misschien ook “schuldig” aan de geestverschijning van Cornelis (zie hierboven) van een paar dagen geleden? :thinking:

Als je hier aan een touwje van het forum trekt, valt er dan ergens anders iets om? :grin:

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik zie dat er weer dingen zijn toegevoegd 

​​​​​​Ik zie dat er weer dingen zijn toegevoegd:

Een A’tje met kleurtjes eronder, en een A’tje wat in het vierkantje staat. Deze 2 heb ik gebruikt, en hier de resultaat! 😁

Reputatie 7
Badge +21

Heel mooi, maar ik hoop dat er (heel) spaarzaam gebruik van wordt gemaakt. :scream:

Reputatie 7
Badge +28

Hou je dan niet van een kleurtje 

Reputatie 7
Badge +22

Hou je dan niet van een kleurtje 

😂🤣 LOL!

Reputatie 7
Badge +21

Als het bij één kleurtje blijft prima, maar het moet niet de aandacht afleiden van de inhoud.

Edit: en je zal maar kleurenblind zijn (ik gelukkig niet, maar toch...)

Reputatie 7
Badge +24

Het kan altijd erger.  

Reputatie 7

Het kan altijd erger.  

Het kan zelfs nog erger.

Ja, voor die punt in de vorige regel staat echt een tekst ... maar welke? :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Tja inderdaad: Het kan zelfs nog erger.   :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +11

Ik ​​​​​​hou van roze , lekker vrouwelijk 😁

Reputatie 7

Ik houd wel van een leesbare tekst. Maar als je iets wil

Uitlichten 

 is het wel erg handig! :wink:

 

Reputatie 7
Badge +21

Ligt het nou aan mij, of is de bovenbalk van de website, en dus ook bij het forum, inderdaad opdringeriger geworden? Als je naar boven scrolt, wordt ie ook breder (keuze privé - zakelijk verschijnt) Mag het een beetje minder :thinking: ?

Reageer