KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Ligt het nou aan mij, of is de bovenbalk van de website, en dus ook bij het forum, inderdaad opdringeriger geworden? Als je naar boven scrolt, wordt ie ook breder (keuze privé - zakelijk verschijnt) Mag het een beetje minder :thinking: ?

@RBxx  Ja, hier ook. Héél erg irritant:tired_face: . Vooralsnog m’n browser maar op Full Screen (F11) gezet. Dan is het balkje nagenoeg gelijk aan wat ik eerst kwijt was t.o.v. de browserinfo en adresbalk.

Reputatie 7

Kan één van jullie dan eens een screenshot plaatsen want op het forum zie ik eigenlijk geen verschil met voorheen. Nu gebruik ik vrijwel nooit een PC voor het forum dus misschien ben ik gewoon wel vergeten hoe het er voorheen dan uitzag. :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +21

U vraagt, wij draaien. Kijk en huiver:

 

Reputatie 7

En waar moet ik nu van huiveren? :wink:

Gaat het alleen om dat balkje met Privé / Zakelijk want de balken daaronder stonden er volgens mij voorheen ook al.

Reputatie 7
Badge +21

Volgens mij verdween de KPN  Aanbod  Service balk eerst samen met de Forum header van het scherm bij het scrollen, terwijl die eerste nu blijft staan. Alleen Particulier - Zakelijk schuift buiten beeld.

Ik heb helaas geen screenshot van de oude situatie en moet dus uitgaan van mijn gevoel en “onbetrouwbare” geheugen.

Edit: tekst nog wat verduidelijkt

Reputatie 7

Volgens mij verdween de KPN  Aanbod  Service balk van het scherm bij het scrollen, terwijl die nu blijft staan. Alleen Particulier - Zakelijk schuift buiten beeld.

Nu je het zegt, daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. :wink:

Reputatie 7
Badge +22

Ik zie die aanbod / service en MijnKPN er helemaal niet bij staan:

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik merk trouwens waarom ik die balk niet zie, ik heb de website van het Forum ingezoomd. Omdat ik het anders niet kan lezen als die op 100% staat. Maar ga je het inzoomen, dan is die weg.

Reputatie 7
Badge +21

Ik merk trouwens waarom ik die balk niet zie, ik heb de website van het Forum ingezoomd. Omdat ik het anders niet kan lezen als die op 100% staat. Maar ga je het inzoomen, dan is die weg.

We gaan uitzoeken of we dit kunnen verhelpen. Bedankt voor het doorgeven @Dennis Schreve:relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

Bespeur ik een misverstand @Vikash ?  Ik denk niet dat Dennis behoefte heeft aan die opdringerige bovenbalk van kpn.com. Peter en ik willen daar ook liever geen last van hebben zonder te moeten inzoomen. Deze balk blijft, zoals hierboven gemeld, sinds kort irritant ‘plakken’ aan de bovenzijde i.p.v. mee te scrollen en te verdwijnen van het scherm.

Reputatie 7
Badge +21

@RBxx Dan is dat inderdaad een misverstand en heb ik het verkeerd begrepen. :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +21

De irritante balk van kpn.com is op het forum weer tot rust gekomen. Hij scrolt weer netjes mee en verdwijnt van het scherm. Dat is snel !! Het ‘plakken’ beperkt zich nu tot alleen de website kpn.com

Godzijdank! :grinning:

Reputatie 7
Badge +22

Ik wil niet veel zeggen @PeterG en @RBxx, maar de balk is er nog steeds, ik heb de site wel eerst naar 100% gezet, maar inmiddels weer ingezoomd naar 150% geloof ik. Want dat laat Safari niet zien.

Zoom maar eens in op jullie PC, dan zul je zien dat aanbod en Service verdwijnen. Net zo als dat boodschappenmandje en envelop + vergrootglas, en natuurlijk MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +21

Ja @Dennis Schreve , de balk is er nog steeds, dat geeft niet. Maar het probleem dat hij vastgeplakt bovenaan het scherm stond is gelukkig weer voorbij. Hij was niet weg te krijgen.

Als je nu naar beneden scrolt, dan schuift ie samen met de forum header weer van het scherm af.

Reputatie 7
Badge +22

Ja @Dennis Schreve , de balk is er nog steeds, dat geeft niet. Maar het probleem dat hij vastgeplakt bovenaan het scherm stond is gelukkig weer voorbij. Hij was niet weg te krijgen.

Als je nu naar beneden scrolt, dan schuift ie samen met de forum header weer van het scherm af.

Aha, dat bedoel je. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Begint het forum weer “ruzie” te krijgen met het spamfilter? Gisteren al een paar notificaties in de spam en zojuist weer vier berichten. Ik mistte ze al en vond ze terug in de spam box.

 

Reputatie 7
Badge +22

Begint het forum weer “ruzie” te krijgen met het spamfilter? Gisteren al een paar notificaties in de spam en zojuist weer vier berichten. Ik mistte ze al en vond ze terug in de spam box.

 

Beste @RBxx,

Ik heb het ook gehad, ik heb het @Dennis ABD laten weten, zou jij die berichten als bijlage naar: samples@kpnmail.nl willen sturen? 

Reputatie 7
Badge +7

Voor zover ik kan zien is het al opgelost en voorbeelden doorsturen heeft dan ook niet veel zin.

 

Mocht dat niet het geval zijn hoor ik het wel :)

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt, Dennis (x2), ik zag het ook al in “Ontmoet”

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie nu dat je zoekresultaten kunt filteren:

Of misschien was dat er al maar zie ik het nu pas. Zou hier ook de tijd als filteroptie aan toegevoegd kunnen worden? Dat je dus kunt zoeken in alleen topics van bijvoorbeeld de laatste 6 maanden? En dat je dan geen topics ziet van 7 jaar oud?

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik krijg op mijn iPhone regelmatig deze bericht te zien bij het inloggen met me KPN ID:

Dan start ik Safari helemaal opnieuw op, en dan werkt ie wel. Maar als er weer een paar tabbladen open heb staan dan zie ik dat bericht weer! 🤔

Reputatie 7

Wat een rampzalige kleur die uitgelichte reacties, wie heeft dat bedacht, het doet echt pijn aan je ogen.

Ik hoop dat dit heel snel veranderd gaat worden.

Bron.

 

Gebruik dan de kleur die ook voor sticky topics gebruikt wordt.

Voorbeeld:

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zat ook ff met mn ogen te knipperen :grin:

WAUW! Auw m'n ogen :fearful: :eyes: . Waar is mijn :dark_sunglasses: ???

En heet beste antwoord tegenwoordig uitgelichte reactie? (uitgelicht is ie zeker...)

Reageer