KPN Forum - feedback en wensen topic

• 2 september 2016
  • 602 reacties
  • 11296 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

602 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Mpiotrek, thanks for your suggestion! We already have a super user group. If we notice users are starting to get active and are helping out other members we might invite them to join this group. Although we do not offer discounts on subscriptions we do offer other rewards and organize events. 

Keep posting and maybe we'll invite you to our awesome secret club :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +11

Mee eens@Nick83 .

De forumsoftware is een beetje de tel kwijt. Ik kom ook meerdere topics tegen, waar de telling “aan de buitenkant” anders is dan het werkelijke aantal reacties “binnenin”.

*Edit: overduidelijk als er 0 reacties staan, met daarbij een andere avatar dan die van de TS :thinking:

Reputatie 7
Op meerdere plekken van het forum wordt mijn "gebruikerstitel" getoond...

...terwijl ik in de instellingen heb aangegeven dat deze niet getoond moet worden.

Ik zou dus verwachten dat altijd alleen mijn avatar en forumnaam getoond worden.

Ik hoop dat dit op korte termijn weer hersteld gaat worden, ik vind die nietszeggende "gebruikerstitels" volstrekt overbodig en dat is ook de reden dat ik "de mijne" niet wil tonen.
Dit issue is verholpen, dank daarvoor.
Reputatie 7
Badge +27
U vraagt, wij draaien. Witregel toegevoegd 😃
Reputatie 7
Badge +28
Leuk dat je deze vraag stelt, losbol! We behandelen vragen niet anders dan conversaties, maar voor ons (de moderators) is 'het beste antwoord' inderdaad van grote waarde.

Waarom is het beste antwoord zo belangrijk: het beste antwoord komt direct onder de vraag te staan en dat is dan voor andere klanten weer heel makkelijk om te zien. Je hoeft dan niet een heel topic door te spitten, maar je ziet in één opslag het antwoord op de vraag. Daardoor hoef je zelf niet nog eens je vraag te stellen.

We (de community managers) meten ook het percentage beantwoorde cases. Hier halen we veel informatie uit. Als er een laag/lager percentage is, kan dat namelijk betekenen dat we actie moeten ondernemen. Zijn er meer vragen gesteld? Zijn er minder vragen beantwoord? Waar ligt dit dan aan? Dit zijn voor ons gegevens waar we goed mee uit de voeten kunnen.
Reputatie 6
Badge +9
Hoe kan het dat ik de 10.000 berichten badge verdiend:

9773 reacties + 253 topics = 10 000+ 😃
Reputatie 7
Badge +24
Als @Erik_ tegenwoordig Insided heet, dan heb je helemaal gelijk inderdaad.😄
Reputatie 7
Badge +24
Erik heeft die mails aangepast...

Staat los van spamdingen.
Reputatie 7
Badge +18

Waar is trouwens de tekst dat je geen privégegevens moet plaatsen in de editor? Dat was bij  de vorige editor wel. Want dit hebben we toen aangekaart dat er zoveel privégegevens werd geplaatst door forumleden.

Reputatie 7
Badge +18
9773 reacties + 253 topics = 10 000+ :DAha! De topics worden dus ook meegerekend! 😉 Dat wist ik niet. ? Thanks voor de uitleg Raymond.
Reputatie 7
Kunnen jullie mijn logintijd wijzigen naar een paar uur? Nu moet ik om de haverklap opnieuw inloggen. Jullie zouden mij daar een groot plezier mee doen! Thnx ?Dat zou ik een heel goed idee vinden. Ook ik heb er last van. Want ze hebben wel eens gezegd dat je dan 1 tabblad open moet laten staan, dan 1 tabblad extra openen om op het Forum te kunnen kijken. Maar dat vind ik ook omslachtig.Er ligt hier wel een security issue aan ten grondslag. Er moet rekening gehouden worden met het feit dat je wel eens een publieke PC zou kunnen gebruiken om het forum te benaderen. Dan wil je natuurlijk niet dat iemand die na jou op die PC naar het forum gaat direct onder jouw account ingelogd wordt.
Bij Android en iOS wordt er vanuit gegaan dat het apparaat voor privégebruik is en daar zien we dit probleem ook niet. Tenminste, op mijn Android apparaten kan ik de tabbladen gewoon sluiten en hoef ik daarna niet opnieuw in te loggen.
Reputatie 7
Precies, het ging mij er dus om dat het hele menu nu weg is.
Dus niet dat het scrollen niet werkte, maar dat er niets meer te scrollen is omdat er gewoonweg niets meer in het menu staat. 😎
Het menu is weer terug. ☺
Reputatie 7
Badge +22
Goed nieuws, wjb. Het ontvolgen is weer gemaakt. 🙂 Op de unfollow knop drukken, leidt er nu ook daadwerkelijk toe dat degene uit de lijst verdwijnt.
Reputatie 7
Badge +22
Hoe kom je daar nu bij, zelfs op een ander apparaat en na een nieuwe inlog komt de telling (volgend) boven in de pagina niet overeen met het werkelijke aantal.Hoe ik daarbij kom? Hier staat het wel goed:

Maar ik begrijp nu dat je bovenin de pagina bedoelt. Daar staat het inderdaad niet goed. Ik geef dit door aan Insided.

Ik heb eigenlijk ook nog nooit begrepen wat het "volgen" van iemand doet. Kan iemand me dat eens uitleggen?Uiteraard. Je kunt in je profiel kiezen of je van iedereen privéberichten wilt kunnen ontvangen, of alleen van de mensen die je volgt.
Reputatie 7
Badge +18
Ik doe wel eens foto's plaatsen op het forum, nu valt me op dat het best lang duurt totdat ie ze inlaat. En tegenwoordig met snel internet moet dat geen probleem meer zijn. Kan hier eens na gekeken worden?

Verder valt me op dat het bij sommige klanten misgaat met foto's plaatsen, want dan staan ze dubbel in hun topic. Dit kan er eventueel ermee te maken hebben dat ze op "Plaats in bericht" klikken. Kan deze knop niet weg? Tegenwoordig gaan die foto's automatisch in het bericht staan. En dan nog een vraag over die bijlage, is dat dan wel nodig? Als de foto's toch automatisch wordt ingeladen bij de tekst. 😉 Want ik zet altijd dat schuifje uit.
Reputatie 7
Badge +9

Die tekst is weg, maar het werkt nu wel goed.

Wat bedoel je precies@Nick83?

Deze ellende is gelukkig weer verdwenen.

Reputatie 7
Maar op mijn onePlus 5T helaas nog wel. 😞Ik denk dat ie zo verdwijnt wjb, want ik denk haast dat er een vertraging tussen zit. ;)En weg is ie. ☺
Reputatie 7
Als ik een suggestie mag doen:
Blijf de "beschrijvende" naam KPN community gebruiken en verander alleen het onderliggende emailadres.

#bestofbothworlds 😎

Dat zal ook zeer zeker de bedoeling zijn. Waarschijnlijk wil KPN af van het domein @forumkpn.com i.v.m. spf/dkim/dmarc.
Reputatie 7
SPF: Sender Policy Framework
DKIM: DomainKeys Identified Mail
DMARC: Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance.

Drie technieken om spam tegen te gaan.
Reputatie 7
Badge +13
ik mis bij privé berichten een stukje waar je het onderwerp van het bericht kan plaatsen
nu komt alles onder een gesprek
het zo fijner zijn dat het per onderwerp is
kan hier wat aan gedaan worden ? of zit dit al in de planning
Reputatie 7
Badge +18
nee nee. Dit gaat alleen over die survey
Reputatie 7
Badge +28

Opgelost!

Reputatie 7
Badge +24
@Dennis en @wjb: Goed dat jullie het melden! Die feedbackknop en survey zijn niet voor het forum en zijn nu verwijderd. Als je ze toch nog tegenkomt, let us know!
Reputatie 7
Badge +19
@Dennis Schreve, Jeroen ziet het filmpje wel op zijn iPhone waardoor hij de trailer kan bekijken op het forum. Op zijn tablet ziet hij alleen de link naar Youtube en kan hij het filmpje alleen bekijken op Youtube zelf.
Reputatie 7
Badge +11
Hoi @Vikash , Dit was een definitieve wijziging, werd er gezegd.
Maar vandaag is afzender KPN community weer terug 😎

Reageer