KPN Forum heeft een nieuw likje verf gekregen

KPN Forum heeft een nieuw likje verf gekregen

Toon eerste bericht

50 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Aan Jordy_9393,

Daar moet ik, je helemaal gelijk in geven, misschien een thuis kom forum kop/logo.
Reputatie 5
Badge +6
Het likje verf houdt wat mij betreft in: Gekrompen, nog meer leegte, op een volledig scherm , (chrome, fullHD) is het overgrote deel leeg/wit. Voor de complotdenker wellicht een hint naar omvang of ontwikkelingen van het personeelsbestand. Leesbaarheid is een stuk slechter geworden. Alle andere aanpassingen zijn me (nog) niet echt opgevallen.
Reputatie 6
Hé! Wie heeft zopas het lettertype aangepast!😂
Reputatie 7
basmq schreef:

CTRL + klik werkt niet meer om een topic in een nieuw tabblad te openen...

Ziet er verder best strak uit!

Klopt @basmq. Hier ook gemerkt in Firefox. Het indrukken van het scrollwieltje opent een bericht wel in nieuw tabblad! Of eerst op rechtermuisknop klikken en dan op Koppeling openen in nieuw tabblad klikken.

Vergis ik me nou of is het font sinds vandaag wat groter?? 😄
Reputatie 6
Was een uur geleden nog niet zo!
Reputatie 7
PeterG schreef:

Vergis ik me nou of is het font sinds vandaag wat groter?? 😄

Het ziet er een stuk beter uit zo.
Reputatie 7
Badge +18
ja is zeker groter geworden
en kan ik nu ook 🐱 twee smileys........
Nee dus nog steeds slechts één smiley per bericht.
Reputatie 7
huistijger schreef:

ja is zeker groter geworden
en kan ik nu ook 🐱 twee smileys........
Nee dus nog steeds slechts één smiley per bericht.

Wat gek, huistijger. Waar werk je op? Met de laptop kan ik tig smileys toevoegen. (vaak typ ik de code, voor mij sneller)
😁 😃😉
Reputatie 6
Was er ook al bekend dat je via tablet of telefoon niet het smiley tekentje ziet? (onderaan in typscherm, naast paperclipje)

Want op de laptop is die wel zichtbaar. Op tablet moet ik tot nu toe de smileys gebruiken die je op de tablet zelf kunt aanklikken zeg maar.

😇 🙂 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ik werk op een iMac met Safari
Maar met Chrome heb ik hetzelfde probleem
nog een keer testen
1 😎
2 en ik kan klikken wat ik wil op het smiley-icoontje naast de ... stipjes er gebeurd niets meer.
Zal het nog eens met Chrome proberen
Reputatie 6
Macbook op Safari:

1: 😀
2: Lache, dit werkt inderdaad niet!

kunnen inderdaad nu raak klikken op het icoontje,.. Maar smileys komen niet meer tevoorschijn.

Bewerk optie: 😋Pakt die hem weer wel,...
Reputatie 7
Badge +18
Hier in Chrome

1 🤣
2 😃
3 😏
das gek..... nu wel dus
Reputatie 7
Badge +18
Dan denk ik dat het komt omdat ik de Beta draai van MacOS
Dan zal het eerdaags met updaten wel weer goed komen denk ik.
nog een keer in Safari
😁
Nee dus. afijn geen paniek zal wel goed komen met een update.
Reputatie 6
Chrometest:

1: 🤣
2: 😍
3: 🤓

Enne ik draai geen Beta versie, dus de normale OS X Mojave. En hierop werken inderdaad de smileys niet correct op. Maar dit geld ook voor de ipad/iphone, hier op IOS 12 zijn helemaal geen smileys zichtbaar!
Reputatie 7
Badge +18
Draai jij ook een Beta @JeroenB22 ?
Reputatie 7
Badge +18
Ah dan is het dus geen Beta-fout
Reputatie 7
Badge +18
Op de iPad heb ik inderdaad niet eens een smiley-icoontje wel de drie stipjes vreemd...
Reputatie 6
Ik ga alleen op Safari 😋
Reputatie 5
Badge +6
De font-size is niet groter, ze hebben er nu alleen behoorlijk wat fonts aan toegevoegd.
font-family: -apple-system,BlinkMacSystemFont,Segoe UI,Roboto,Oxygen-Sans,Ubuntu,Cantarell,Helvetica Neue,Verdana,metricweb,sans-serif;
i.p.v. alleen metricweb,sans-serif.

Het is in ieder geval weer leesbaar 😎
Ik heb perongelijk mijn verkeerde account gekoppeld aan mijn kpn id, hoe kan ik dit wisselen naar het juiste account?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi delano.b, Je hebt je verkeerde account gekoppeld aan KPN ID? Ik begrijp nog niet helemaal wat je bedoeld. Zou je dit kunnen toelichten? Dan help ik je graag verder
Reputatie 7
Ik zie tot mijn grote genoegen dat het "voorgedrukte" https... verwijderd is uit het balkje waar je een url in dient te plaatsen. 👍🏼
Reputatie 7
Heel apart dit. [ Telefoon ]
Ik wilde de clip van Mariah Carey Carey plaatsen. Tijdens het opstellen en ook bij bewerken verschijnt de clip van YouTube. Maar bij plaatsen is er alleen maar tekst, dus daarom de linkfunctie gebruikt.
Kersthit

https://youtu.be/yXQViqx6GMY
Reputatie 7
Misschien dat het kleurtje van het rondje om het aantal privéberichten, zoals voorheen, weer blauw kan worden. Nu valt de groene indicatie dat je een privébericht hebt wel heel erg weg tegen de groene achtergrond.

In dit screenschot ziet het er nog redelijk duidelijk uit, maar op ware grootte is dat een heel ander verhaal.
Reputatie 7
Badge +27
Ik vind dit persoonlijk een heel goed idee! Maar ik heb het niet voor het zeggen 😉. Wel ga ik voor je uitzoeken of we hier iets mee kunnen.

Reageer