Vraag

KPN melding over gratis voetbal verwijderen

  • 4 February 2020
  • 8 reacties
  • 270 keer bekeken

Ik heb i kpn op de mobl. Maar dat geef steeds aan dat ik voetbal leuk vind dus ik kan het gratis zien. Maar sorry ik vind er niets aan. Hoe kan ik het wijzigen. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Kan je eens een screenshot plaatsen van die melding die je krijgt over dat voetbal?

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Johnny, welkom op het forum. 

Wat bedoel je precies met i kpn? De iTV online app? Net als wjb ben ik ook benieuwd naar die melding, zou je hier een screenshot willen plaatsen? 

Ik heb de app op de mobl en dan kan je favoriete invullen. Maar dat van mij staat op voetbal en sorry daar vind ik niks aan. Hoe kan ik dat wijzigen. Of doen jullie dat automatisch. Maar er staat dat het mijn favoriete is? En dat is op de mobl dus ik kan er geen foto's van maken. 

Reputatie 7

Heb je in de instellingen bij "Persoonlijke TV" de "Persoonlijke aanbevelingen" uit staan?

 

Moet hij uit staan. Ik dacht dat het aan moet. Maar ik heb dat gedaan en steeds nog voetbal en nu darten. Als favoriet. Nou sorry dat is niet mijn favoriete 

 

Ik werd niet leuk geholpen door de tefoonist van kpn

 

Reputatie 7

Waar krijg je die melding te zien?

Plaats eens een screenshot.

Op de meeste mobiele telefoons kan je een screenshot maken door de aan/uit knop en volume lager knop tegelijk in te drukken.

Reputatie 7
Badge +24

Ik moet ook eerlijk bekennen dat het mij niet duidelijk is wat je precies bedoelt. Bedoel je misschien zoals hieronder dat je onder Nu populair Sport ziet staan? 

Maak anders inderdaad een screenshot voor ons zoals wjb dit ook verzoekt, dan begrijpen we het iets beter denk ik.