KPN Vandaag vernieuwd!

  • 31 January 2020
  • 151 reacties
  • 6974 keer bekeken
KPN Vandaag vernieuwd!
Reputatie 7
Badge +30

Vanmorgen is de KPN Vandaag startpagina vernieuwd. De pagina is vanaf heden te benaderen via kpn.com/kpnvandaag. Als je de startpagina benadert via www.kpnvandaag.nl wordt je automatisch doorgeleid naar het nieuwe adres.

 

De pagina heeft een nieuwe uitstraling gekregen die beter aansluit bij de rest van onze website. De vertrouwde snelkoppelingen naar veel gebruikte pagina's en diensten zijn nog steeds aanwezig. Het ziet er alleen wat anders uit. De mogelijkheid om zelf links toe te voegen is niet meer aanwezig. Het staat vooralsnog ook niet in de planning om dit weer te laten terugkeren.

 

Ben je de link naar de webmail kwijt? Die kun je nu bereiken via het envelopje rechtsboven.

Losse topics hierover zijn en worden samengevoegd met dit bericht.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

151 reacties

Reputatie 2

wat een waardeloze nieuwe site kpn vandaag !!!!

Reputatie 2

Waarom verdwijnt mijn vertrouwde kpn startsite ineens en komt er iets vreemds voor naar voren ?

Reputatie 7
Badge +24

Welke startsite had u, welk adres? En welk adres is het nu? Is niet uw browser geüpdate? Normaal gesproken zou dat geen invloed mogen hebben. Maar als Microsoft de Edge browser misschien geüpdate heeft naar de nieuwe chromium gebaseerde versie zou dat misschien wel de oorzaak kunnen zijn.

Reputatie 2

Gisteravond alles ok, en zie, tada, vanmorgen een HELE NIEUWE start pagina waar niets meer op te vinden is. Bellen met KPN, Uiteraard kan diegene achter de telefoon mij uiteraard niet verder helpen: “Neemt u contact op met het Forum!!!” Bij dezen!!!

Hoe krijg ik alle links die ik eerst had op de startpagina weer terug?? Het is nu één grote groene reclame BENDE!!!

Dank u voor uwe hulp!

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 2

Waarom is de startpagina van KPNvandaag gewijzigd? De vorige vond ik veel beter en overzichtelijker.

Dus als het even kan weer graag de oude startpagina van KPNvandaag weer terug. Mocht dit niet lukken laat mensen dan kiezen welke startpagina ze zelf willen, de oude of de nieuwe.

Reputatie 1

Kunnen er nog eigen links op de KPN vandaag site worden geplaatst of wordt ik met de vernieuwing ook verplicht een nieuwe startpagina te vinden die wel aanpasbaar is. Al de shitty KPN links heb ik alleen maar nodig als er problemen zijn en dat is vaak genoeg. De rest van mijn tijd wil ik minstens mijn eigen voorkeur sites willen aanklikken en niet Amazon prime.

Reputatie 7
Badge +28

@Nick83

Bedoeld wordt deze pagina. 

https://www.kpn.com/kpnvandaag.htm

Deze pagina is vandaag vernieuwd. Kennelijk gebruiken sommige mensen deze webpagina als startpagina. 

@frits-p : Ik vermoed dat KPN deze pagina niet weer gaat veranderen naar de oude versie. Je bent natuurlijk wel vrij om iedere willekeurige andere internetpagina in te stellen als startpagina op jouw PC. 

Reputatie 1

Ik ben in tranen. Alles is weg wat ik gebruikte. Ik ben mijn hele overzicht kwijt en kan hier niet meer mee werken. Het ziet er ook nog eens niet uit. Er staan dingen op die ik nooit heb gebruikt ook niet wil en de links met alles wat ik dagelijks gebruikte zijn weg. Hier is niets persoonlijks aan! Weg met dit nieuwe ding. Ik kan hier niets meer mee en zal iets anders moeten gaan zoeken. Tot overmaat van ramp staat er ook nergens iets over een mogelijkheid het wel naar persoonlijk gebruik in te richten. Mijn hele weekend is bij voorbaat al zeer grondig verpest.

Reputatie 2

Ik vond de oude site handig met de snelkoppelingen van mijn keuze, helaas krijg ik nu iets waar ik helemaal niets aan heb.

Ik zal er wel weer mee moeten leren leven.

KPN had het wel eens mogen aankondigen.

Reputatie 7
Badge +28

@JohnAV 

 

De pagina heeft een nieuwe uitstraling gekregen die beter aansluit bij de rest van de KPN-website. De vertrouwde links naar veel gebruikte pagina's en diensten zijn nog steeds aanwezig. Het ziet er alleen wat anders uit. De mogelijkheid om zelf links toe te voegen is niet meer aanwezig.

Je kunt zelf een andere startpagina instellen. Twee suggesties zijn : 

https://www.startpagina.nl/#

https://www.startpagina.nl/nieuws

 

Badge

even de webpagina herstellen via instelling op de web pagina.

Reputatie 1
Badge

Dit is echt armoede! Laatste nieuws even bekijken is er niet meer bij.

Ik wordt een beetje ziek van die vernieuwingsdrang die zelden een verbetering is.

Ik heb KPN vandaag niet meer nodig denk ik.

Bas Peet.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo allen! Ik heb de losse topics even samengevoegd om het makkelijker te maken. 

 

KPN Vandaag is inderdaad vernieuwd. Ik begrijp dat de meeste van jullie de originele startpagina gebruikten om zelf veel gebruikte snelkoppelingen toe te voegen. Dat is, in ieder geval op dit moment, niet meer mogelijk. We hebben navraag uitstaan of dit nog wel weer mogelijk gaat worden. Zodra we daar antwoord op hebben laten we dat hier weten en passen het startbericht aan.

Reputatie 1

Grappig dat de KPN verbaast is dat hun startpagina ook echt als startpagina wordt gebruikt. En ja de eigen snelkoppelingen worden (in ieder geval door mij) veel vaker gebruikt dan de groene koppelingen. Dat was de enige reden om KPN vandaag als startpagina te houden. Ga nu een andere site zoeken.

Reputatie 1

Weer zo'n actie waar niet om gevraagd is….. 

Nu kpn vandaag ook hoppa  een andere startpagina…..

Nou: oog om oog, tand om tand: heel kpn gaat bij mij de deur uit !

ik ga wel een andere startpagina zoeken waar ik wel eigen snelkoppelingen op kan zetten, 

het nieuws kan volgen en weinig reclame gedoe is….

Een stel ontwikkelaars in dienst die geen idee hebben wat er leeft onder de gebruikers ? en lekker zelf maken wat ze zelf leuk vinden en daar ook nog aardig mee verdienen….  Doe eerst eens onderzoek naar gebruik en wensen.  Veranderen is in dit geval zeker GEEN verbeteren……

groet,

Jan

Reputatie 2

Ook ik gebruikte de oude KPNvandaag site als Startpagina.

Een overzichtelijke site met in één oogopslag het nieuws van NOS en Nu.nl, kleurrijk en met afbeeldingen.

Nu een sterk vereenvoudigde super saaie site met een zeer beperkt aantal links waarnaar doorgeklikt kan worden, niet langer persoonlijk aanpasbaar.

Een link naar NU.nl nieuwsberichten ontbreekt op de nieuwe site … een gemis.

GRAAG de oude site weer terug!

 

Reputatie 4
Badge

Waardeloze nieuw site van KPN Vandaag, heel erg jammer dat de vertrouwde KPN vandaag met nieuws en sport overzicht sinds vandaag verdwenen is, ik snap er niets van en de reden van KPN slaat nergens op Ik bekeek altijd het nieuws dat mij interesseerde .

De vorige was in mijn beleving al overbodig, dus de nieuwe ook.
Zo'n jaren '90 benadering zo'n “startpagina".

Nog zoiets nutteloos: www.startpagina.nl .

Hier gewoon ingesteld dat de browser opent in tabbladen met de sites die ik dagelijks wil bezoeken.

Reputatie 1

Zoals de meesten op dit forum, is de nieuwe KPN vandaag buitengewoon armoedig en bovendien zijn er koppelingen die ik in ieder geval nooit gebruikt heb en ook nooit zal gebruiken. KPN herstel de oude startpagina in ere!!!

Reputatie 6
Badge +6

Gelukkig laat jij je weekend hierdoor niet grondig verpesten Peter ;) 

Wat een ramp. Dit was het dan. KPN eruit en over naar Ziggo. Bedankt.

Reputatie 2

Wat een treurige voorbeeld van klantonvriendelijk gebruikersongemak. Alles wat handig was, is weg en alles wat overbodig is, staat er wel. Beste KPN, wat denkt u hiermee te winnen??????? 

Reputatie 1

Tot mijn grote teleurstelling is KPNvandaag, vandaag vernieuwd. Niet alle vernieuwing is een verbetering en deze is dat absoluut niet. Het tegenovergestelde is wat mij betreft het geval. Erg jammer dat die zaken aangaande KPN en alle info over KPN die je elders makkelijk kunt vinden, en zeker niet dagelijks nodig hebt(!), juist datgene wat KPNvandaag zo bijzonder aantrekkelijk maakt als startpagina, verdrijft. En KPN marketing aan de gebruiker in negatieve zin wordt opgedrongen! De gebruiksvriendelijkheid van KPNvandaag is volledig tenietgedaan. Want wat maakte de oude KPNvandaag juist zo aantrekkelijk als startpagina ……………. het hele scala, de grote diversiteit aan meer algemene keuzes o.a. aangaande nieuws en meer maar ook het deels zelf kunnen inrichten van KPNvandaag met knoppen t.b.v. links, zoals bijvoorbeeld naar Buienradar.

Vraag: KPN ga alsjeblieft terug naar de oude KPNvandaag opzet. Misschien een wat andere lay-out. Maar breng de marketing die nu zo ergerlijk wordt opgedrongen terug weer terug onder de knoppen waarmee zoals op de oude fijne startpagina KPNvandaag.

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 1

 Wat een grote teleurstelling vanmorgen, de KPN Vandaag pagina is weg, een site die niet alleen voor mij, maar  voor velen een goed begin van de dag is,   mail openen, je werksite bekijken, de NU en NOS nieuwssites bekijken, eventuele andere sites bekijken. Nu is alleen maar een grote reclame en voolichtingssite voor KPN. Die site hoef ik dus niet meer 's morgens als eerste aan te klikken, wat brengt mij dat voor nieuws, het abonnement heb ik al, wat moet ik nog meer.……?

En dan schrijft de KPN moderator: “Zodra we daar antwoord op hebben laten we dat hier weten en passen het startbericht aan” Als je een website aanpast, en je weet wat je gebruikers hierop doen dan zoek je dat toch van te voren goed uit……...…....…. “Natuurlijk is dat mogelijk, wat is tegenwoordig onmogelijk op digitaal gebied?  Neen, vanaf nu, voorlopig eerst MSN als startpagina instellen, kan dan zelf mijn geliefde  links instellen, en kom misschien terug, als de stagiares die deze nieuwe webstite hebben gebouwd, een aanpassing hebben gemaakt. 

 

Reputatie 1

mijn startpagina was altijd kpn,vandaag.nl daar had ik ook bovenin een blok met knoppen voor de vaste internetsites (kranten; dokter; etc._ die is ineens weg als ik microsoft.edge indruk. Wat is er gebeurd?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic