Beantwoord

KPN Webcare wel actief?

  • 31 December 2019
  • 9 reacties
  • 817 keer bekeken

ik heb al 3 of 4 keer een prive bericht gestuurd naar KPN Webcare
Maar nog geen enkele terugkoppeling gehad.
Is KPN Webcare wel actief?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 2 January 2020, 08:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @PeterGayle. Bedoel je het forumaccount van @KPNWebcare? Dat is niet bedoeld om privéberichten te sturen. Dat account stuurt alleen een berichtje voor een tevredenheidsonderzoek. Als je hulp ergens bij nodig hebt kan je een topic aanmaken (zoals je nu hebt gedaan), of op andere manieren contact opnemen (chatten/bellen).

Ah ok bedankt Paul_,
Wil een van jullie mijn Forumnaam wijzigen in bv Peppie69
of mij vertellen hoe dat moet
vast bedankt en groet,
Peter

Reputatie 7
Badge +25

Ah ok bedankt Paul_,
Wil een van jullie mijn Forumnaam wijzigen in bv Peppie69
of mij vertellen hoe dat moet
vast bedankt en groet,
Peter

Dat kan zeker. Heb ik voor je geregeld! :)

Toppie, dank je!
enne, de beste wensen voor 2020 ;-)

Reputatie 7
Badge +25

Graag gedaan en jij ook de beste wensen!

Ik heb net contact gehad met webcare maar ben hem weer kwijt, waar kan ik hem weer vinden??

Beste moderator,

Ik kan niet vinden hoe ik dit voor elkaar krijg maar wil graag mijn volgende factuur met btw.kan iemand dit even inschakelen.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Max Morrien 
Dan zal  men toch moeten weten wie je bent, alleen aan een forumnaam hebben ze niet genoeg.
Zett je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Bedankt en gedaan