Verzonden: donderdag 14 maart 2019 04:52
Aan:
Onderwerp: Betreft: Betalingsachterstand
https://
Geachte relatiƫ,
Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingachterstand is ontstaan.
U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incaseren. Helaas is dit op het door u gegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt 53,25.
Althans verzoeken wij u zo spoedig mogelijk het openstaande bedrag te betalen.
Betaal via de onder gegeven link veilig en snel via IDEAL het openstaande bedrag.
MijnKPN Factuur betalen via IDEAL>
Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw MijnKPN contract op non-actief gezet
en zullen wij daarvoor 9,80- extra kosten in rekening brengen per dag. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningen
volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigd bedrag aan kosten in rekening zullen brengen.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenservice
Directeur klantenservice
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineel