Met een volledig profiel wordt helpen makkelijker

• 17 juli 2018
  • 0 reacties
  • 420 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties

Als je een vraag hebt over een KPN product, dan willen wij je graag zo snel en goed mogelijk helpen. Soms heeft een medewerker van KPN daarvoor gegevens nodig, zoals je postcode en huisnummer. Met deze gegevens kan het team snel aan de slag om jouw situatie te bekijken. Omdat het vragen naar deze gegevens tijd in beslag kan nemen, hebben we een handige oplossing bedacht: de KPN forum profielpagina.

Waar vind ik de profielpagina?
Je vindt een profielpagina van jezelf of iemand anders, door op de naam of de profielfoto te klikken. Op deze pagina vind je informatie over het aantal berichten dat je hebt geschreven, de badges die je hebt verdiend en een lijstje met persoonlijke details. In deze lijst kan je aangeven welke apparatuur je gebruikt en welke producten van KPN je hebt. Dat is handig omdat KPN medewerkers of andere klanten die je willen helpen, meteen weten wat jij in huis hebt.

Hoe vul ik gegevens in op mijn profiel?
Als je ingelogd bent op het KPN forum klik je bovenin op je profielfoto. In het lijstje dat vervolgens verschijnt kies je onderaan voor ‘Instellingen’. Je komt op je profielpagina terecht en je ziet dat je allerlei informatie kan invullen. Om je snel te kunnen helpen, zijn vooral je postcode, huisnummer en klantnummer erg handig. Vergeet niet om na het invullen onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen op’ te klikken.

Wie kunnen mijn gegevens zien?
Bij het invullen van je profiel zie je achter sommige velden ‘’Privé’ staan. Dat betekent dat de informatie in dit veld alleen door jou en een medewerker van KPN te zien is.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer