Beantwoord

Mijn forum naam wijzigen

  • 13 January 2020
  • 14 reacties
  • 627 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Kan dit gewijzigd worden in Anneke_Anna ? 

Alvast bedankt.


 

icon

Beste antwoord door Lisa 13 January 2020, 19:59

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Anneke-Anna Al heel wat reacties geplaatst zie ik, welkom bij onze community! Leuke vraag stel je. We kunnen dit natuurlijk voor je regelen. Ik heb het meteen in orde gemaakt.
Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen betekenen. Fijne avond! :relaxed:

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna Al heel wat reacties geplaatst zie ik, welkom bij onze community! Leuke vraag stel je. We kunnen dit natuurlijk voor je regelen. Ik heb het meteen in orde gemaakt.
Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen betekenen. Fijne avond! :relaxed:

Fijn, dank je! Fijne avond ☕️

Reputatie 7
Badge +28

Leuk dat je zo lekker actief bent. :ok_hand_tone3:

Vind je het koppelstreepje tussen jouw twee namen wel oké, of moet het een liggend streepje zijn? 

Reputatie 7
Badge +10

Leuk dat je zo lekker actief bent. :ok_hand_tone3:

Vind je het koppelstreepje tussen jouw twee namen wel oké, of moet het een liggend streepje zijn? 

Dank! Ja, helemaal ok, had het gezien 👍

Bij het aanmelden op het forum had ik zelf het koppelteken ipv underscore, maar dit was al in gebruik 🤷‍♀️

Reputatie 7
Badge +28

Dat is dan mooi en Lisa had de naam ook nog supersnel voor jou aangepast. 

Zoals je inmiddels wel hebt gezien, is er hier op het forum voldoende te beleven. 

Na de afhandeling van jouw eigen klacht/probleem (waardoor veel mensen hier op het forum komen), is het voor sommigen klanten (zoals ik) een leuke uitdaging om de problemen van anderen te verhelpen. 

Ik heb het idee, dat jij dat ook wel leuk vind. Succes in ieder geval…. :thumbsup_tone3:

 

Reputatie 7
Badge +10

Dat is dan mooi en Lisa had de naam ook nog supersnel voor jou aangepast. 

Zoals je inmiddels wel hebt gezien, is er hier op het forum voldoende te beleven. 

Na de afhandeling van jouw eigen klacht/probleem (waardoor veel mensen hier op het forum komen), is het voor sommigen klanten (zoals ik) een leuke uitdaging om de problemen van anderen te verhelpen. 

Ik heb het idee, dat jij dat ook wel leuk vind. Succes in ieder geval…. :thumbsup_tone3:

 


Lijkt er op hé haha 👍
Af en toe afleiding en hier mensen plagen 😉 

Dank je 😊

Reputatie 7
Badge +21

Ja zo gaat dat, hier is nog zo'n enthousiasteling.

Op het forum gekomen met een vraag, goed geholpen en vervolgens blijven plakken.

En kijk eens wat ervan gekomen is …. :wink:

Welkom en veel plezier @Anneke-Anna 

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Anneke-Anna ik huis hier ook wel eens rond, veel plezier op het forum!

 

Reputatie 7
Badge +10

Ja zo gaat dat, hier is nog zo'n enthousiasteling.

Op het forum gekomen met een vraag, goed geholpen en vervolgens blijven plakken.

En kijk eens wat ervan gekomen is …. :wink:

Welkom en veel plezier @Anneke-Anna 


Dank! 😀

Reputatie 7
Badge +10

Welkom @Anneke-Anna ik huis hier ook wel eens rond, veel plezier op het forum!

 

Dank je! 😀

Ik zie mezelf amper ooit op het forum:nerd: maar namens mij en Billy welkom @Anneke-Anna.

Reputatie 7
Badge +10

Ik zie mezelf amper ooit op het forum:nerd: maar namens mij en Billy welkom @Anneke-Anna.

Dank je! 😀 Ik heb je gelijk als beantwoord gezet haha Foutje bedankt 🙈

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, Anneke-Anna! Ik heb het antwoord even voor je aangepast :)

Reputatie 7
Badge +10

Geen probleem, Anneke-Anna! Ik heb het antwoord even voor je aangepast :)

Fijn, dank je! 👍😀

Reageer