Mijn topics zijn weg

  • 8 May 2020
  • 8 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hallo,

Mijn topics/reacties/beantwoord etc. zijn weg als ik hier ingelogd ben. Er stond nog 1 onderwerp (al vanaf begin van de week) open maar kan deze niet meer zien. Mijn hele “berichtenbox” is niet meer beschikbaar. 

Dit lees ik: 

“Pagina niet gevonden

Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.

Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: forum@kpn.com

Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen".

Ik heb een mail gestuurd naar dat adres en dit kreeg ik terug: Deze mailbox wordt niet uitgelezen. Reageren op je forumtopic kan via het forum zelf op https://forum.kpn.com.

Dus dat schiet niet op, ben ik weer terug bij af.

Chrizziey 3 jaar geleden

Hallo @Muziekliefhebber1975 
Je reacties zijn niet weg.  Gisteren is er een grote storing geweest op het forum en nog steeds hangt het forum met pleisters aan elkaar en daardoor werken dus veel opties niet of half. Het is bekend en wordt aan gewerkt.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Muziekliefhebber1975 
Je reacties zijn niet weg.  Gisteren is er een grote storing geweest op het forum en nog steeds hangt het forum met pleisters aan elkaar en daardoor werken dus veel opties niet of half. Het is bekend en wordt aan gewerkt.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Muziekliefhebber1975 Wat Chris zegt klopt helemaal. Je topics zijn zeker niet verdwenen, maar er was gisteren een flinke storing en dit zijn de laatste naweeën. Het komt allemaal in orde! 

Reputatie 7
Badge +16

Inmiddels moet alles weer werken @Muziekliefhebber1975. Zijn jouw gegevens ook weer vindbaar?

Reputatie 5
Badge +3

Inmiddels moet alles weer werken @Muziekliefhebber1975. Zijn jouw gegevens ook weer vindbaar?

@ChrisWissink 
Hoi Chris,

Ja klopt, ze zijn er weer. Geen probleem ivm storing. Bedankt voor je hulp en reactie.

Hoop alleen wel dat ik een reactie krijg op mijn laatste vraag/topic (Kids Sim korting en mb's delen). Die staat al van begin deze week open, maar ik ga ervan uit dat dat wel gaat lukken ;) 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Muziekliefhebber1975,

Top! Ik zie dat je inmiddels ook een reactie hebt gehad daar :).

Kennelijk bestaat deze storing nog steeds. Vandaag 2x een topic gepost. Beide keren terug te vinden bij 'mijn topics' direct na plaatsing. Maar een half uurtje later zijn ze weer weg. Waar zijn ze gebleven?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RoPro , jouw reacties zijn door een KPN moderator samengevoegd met jouw topic van een paar dagen geleden. Ze staan nu hier ←(klik op de link)

Jammer dat daarmee dit, in principe op zichzelf staande issue nu weinig tot geen aandacht krijgt. Bijv. omdat de hashtags van dit topic niet toegevoegd zijn aan het oudere topic.