Beantwoord

onterecht vetgedrukt

  • 10 April 2020
  • 26 reacties
  • 941 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik volg dit forum altijd aan de hand van vetgedrukte onderwerpen/draadjes. Want “vetgedrukt” betekent dat er een nieuwe post is geplaatst. Die lees ik dan.

Sinds gisteren zijn echter de onderwerpen/draadjes soms onterecht vetgedrukt, want die zijn dan vet terwijl er géén nieuwe dingen zijn geplaatst. 

Is dit een (hopelijk tijdelijke) storing?

icon

Beste antwoord door Nadia 15 April 2020, 10:40

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7

Hey @Katana321, dank voor de feedback. Leuk dat je de actuele topics volgt :) 

Kan je voor de duidelijkheid een printscreen hier plaatsen. Wat jij en andere gebruikers op de ‘front-end’ zien is voor ons (moderators) vaak niet zichtbaar. Dan kan kan ik het in de gaten houden :)

Reputatie 7
Badge +24

Ik check altijd…

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik check altijd…

 

 

Af en toe gebruik ik die manier al. Toch bedankt voor de tip.

Reputatie 7
Badge +7

Hey @Katana321, dank voor de feedback. Leuk dat je de actuele topics volgt :) 

Kan je voor de duidelijkheid een printscreen hier plaatsen. Wat jij en andere gebruikers op de ‘front-end’ zien is voor ons (moderators) vaak niet zichtbaar. Dan kan kan ik het in de gaten houden :)

 

In onderstaande screendump is alleen in het bovenste onderwerp iets nieuws toegevoegd. In de onderste 2 onderwerpen niet. 
Tot nog toe was het zo dat het bovenste onderwerp in dit geval vetgedrukt of zwart zou zijn geweest, de onderste 2 onderwerpen zouden dan wat grijzig zijn geweest. Sinds gisteren is het anders.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik zal voortaan op het woord “nieuw” moeten letten. 

Reputatie 7
Badge +16

@Katana321  Klopt, dit is sinds gisteren inderdaad ineens. Ik volgde het ook altijd op deze manier. Hopelijk is het bug die even aangemeld moet worden. :)

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb er ook nog op gereageerd in deze topic: 

KPN Forum - feedback en wensen topic

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb er ook nog op gereageerd in deze topic: 

KPN Forum - feedback en wensen topic

Top!

Reputatie 7

Hey @Katana321, duidelijk wat je bedoelt. Of het dik gedrukte nog terugkeert weet ik niet, dat ligt bij de software leverancier van dit platform. Maar er is wel een zichtbare notificatie. Als er voor jou ongelezen berichten zijn in een bepaald board zie je ‘nieuw’ staan. 

Tip van Nick is ook erg handig. Forum menu  Recent actieve topics 

Ik check altijd…

 

 

Reputatie 7
Badge +22

Dus als ik het goed begrijp, blijft dat vetgedrukte titels gewoon zo staan? Dus als ik die topic heb gelezen wordt ie niet meer transparant? 

Reputatie 7
Badge +7

Dus als ik het goed begrijp, blijft dat vetgedrukte titels gewoon zo staan? Dus als ik die topic heb gelezen wordt ie niet meer transparant? 

Ik ben er ook bang voor...

Reputatie 7
Badge +22

Dus als ik het goed begrijp, blijft dat vetgedrukte titels gewoon zo staan? Dus als ik die topic heb gelezen wordt ie niet meer transparant? 

Ik ben er ook bang voor...

Jeetje 😱 zeg! Kunnen ze het nou nooit zo laten hoe het was? Laten ze nou eens ophouden met veranderen! Het wordt er niet overzichtelijker op! 

Reputatie 7

Jeetje 😱 zeg! Kunnen ze het nou nooit zo laten hoe het was? Laten ze nou eens ophouden met veranderen! Het wordt er niet overzichtelijker op! 

Lijkt me zeker niet goed om stil te blijven staan. Ik snap dat verandering even wennen is, maar ook noodzakelijk om gereed te zijn voor de toekomst. Eén ding is constant, verandering zal er altijd zijn ;)

Reputatie 7
Badge +7

Jeetje 😱 zeg! Kunnen ze het nou nooit zo laten hoe het was? Laten ze nou eens ophouden met veranderen! Het wordt er niet overzichtelijker op! 

Lijkt me zeker niet goed om stil te blijven staan. Ik snap dat verandering even wennen is, maar ook noodzakelijk om gereed te zijn voor de toekomst. Eén ding is constant, verandering zal er altijd zijn ;)

@Nadia  De vraag is natuurlijk wat en of deze verandering (iets) toevoegt. Voor de gebruikers is het in elk geval niet handig. En volgens mij is dit forum vooral bedoeld voor gebruikers.

Reputatie 7
Badge +22

Dank je wel voor de aanvulling @Katana321 😉

Reputatie 7

@Nadia  De vraag is natuurlijk wat en of deze verandering (iets) toevoegt. Voor de gebruikers is het in elk geval niet handig. En volgens mij is dit forum vooral bedoeld voor gebruikers.

Touche. Dat is een zeer terechte vraag. Voegt het iets toe? Dat moet de ontwikkelaar altijd in gedachten houden. 
Het punt is, dat bij (technologische) ontwikkelingen / veranderingen vaak Agile / Scrum wordt gewerkt. Via een vaste tijdlijn (sprints) worden wijzigingen / vernieuwingen in delen of geheel opgeleverd. Om de snelheid er in te houden wordt hierover niet democratisch met (alle) gebruikers over gestemd, dat kost te veel tijd. Wat ik wel kan doen, is het melden bij de leverancier. Zodat het misschien op de backlog (wensenlijst) wordt opgenomen voor de volgende update. Wanneer er veel meldingen (klachten) binnenkomen kan daar nog eens extra ‘druk’ op worden gezet. Want uiteraard is ons discussieplatform ervoor bestemd om onze leden zo goed mogelijk te bedienen :)

Lijkt me zeker niet goed om stil te blijven staan. Ik snap dat verandering even wennen is, maar ook noodzakelijk om gereed te zijn voor de toekomst. Eén ding is constant, verandering zal er altijd zijn ;)

Bovenstaande is een reactie op Dennis:

Jeetje 😱 zeg! Kunnen ze het nou nooit zo laten hoe het was? Laten ze nou eens ophouden met veranderen! Het wordt er niet overzichtelijker op! 

Verandering zal er hier op dit platform en daarbuiten altijd zijn. Het is niet altijd meteen perfect en ook een beetje wennen, maar wel cruciaal om relevant te blijven. 

Wanneer er veel meldingen (klachten) binnenkomen kan daar nog eens extra ‘druk’ op worden gezet. Want uiteraard is ons discussieplatform ervoor bestemd om onze leden zo goed mogelijk te bedienen :)

Voor zover mijn persoontje daar iets aan kan toevoegen wil ik met deze reactie wel meehelpen de 'druk’ op te voeren.

Reputatie 7
Badge +16

Inmiddels is dit probleem hersteld zo te zien. Maar welke designer heeft dit nieuwe ontwerp ontwikkeld? Alles lijkt wel geminimaliseerd na het open van een board. Niet om aan te zien hoe alles op elkaar geduwd en gedrukt is. Ik wordt in dit nieuwe ontwerp in de nieuwe anderhalve meter samenleving hier aardig benauwd van. Hopelijk gaan ze er nog wat aan doen :joy:.

Reputatie 7
Badge +21

Tja, er is inderdaad meer veranderd. Nu is de groene ster in het overzicht “Favorieten” verdwenen :confounded: . Moet je het betreffende topic eerst openen om daar de groene ster “uit” te kunnen klikken….

“ You win some, you lose some”

Reputatie 7
Badge +7

Inmiddels is dit probleem hersteld zo te zien. Maar welke designer heeft dit nieuwe ontwerp ontwikkeld? Alles lijkt wel geminimaliseerd na het open van een board. Niet om aan te zien hoe alles op elkaar geduwd en gedrukt is. Ik wordt in dit nieuwe ontwerp in de nieuwe anderhalve meter samenleving hier aardig benauwd van. Hopelijk gaan ze er nog wat aan doen :joy:.

Ah, had het nog niet gezien maar inderdaad. Ben blij dat dit weer is rechtgetrokken.

Ik ben blij @Nadia dat de technici niet op een eiland zitten te scrummen. Want dat is het gevaar van scrummen, dat de scrumgroep de werkvloer en de gebruikers uit het oog verliest. Het blijft belangrijk dat techneuten luisteren naar de gebruikers en dat degene die aan het roer van de scrum-groep staat, daar op let.

Reputatie 7
Badge +16

Ah, had het nog niet gezien maar inderdaad. Ben blij dat dit weer is rechtgetrokken.

Ik ben blij @Nadia dat de technici niet op een eiland zitten te scrummen. Want dat is het gevaar van scrummen, dat de scrumgroep de werkvloer en de gebruikers uit het oog verliest. Het blijft belangrijk dat techneuten luisteren naar de gebruikers en dat degene die aan het roer van de scrum-groep staat, daar op let.

Nu alleen graag alles weer zonder dat op elkaar geduwde, dan maak je ieder weer blij. Wordt helemaal duizelig van dit nieuwe ontwerp.

Reputatie 7
Badge +7

Nu alleen graag alles weer zonder dat op elkaar geduwde, dan maak je ieder weer blij. Wordt helemaal duizelig van dit nieuwe ontwerp.

@ChrisWissink Wanneer heb je dat dan precies? Hier is volgens mij wat dat betreft niets veranderd. 

Reputatie 7
Badge +16

@Katana321 Ik ben zo vrij geweest om de situatie van gisteren en vandaag te vergelijken. De eerste is de oude situatie waarin  veel meer rust en ruimte is, de nieuwe is heel druk en op elkaar gedrukt. Dit is een platform update want ik zie bij bijvoorbeeld de magenta provider en NS ook deze nieuwe interface gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +16

Dit oogt namelijk ook heel druk en onoverzichtelijk in de nieuwe interface ;). 
 

 

Reputatie 7
Badge +7

@Katana321 Ik ben zo vrij geweest om de situatie van gisteren en vandaag te vergelijken. De eerste is de oude situatie waarin  veel meer rust en ruimte is, de nieuwe is heel druk en op elkaar gedrukt. Dit is een platform update want ik zie bij bijvoorbeeld de magenta provider en NS ook deze nieuwe interface gebruiken.

@ChrisWissink  OK, duidelijk. Ik zie nu de verschillen ook. Dank voor de screendumps.

Reageer