Beantwoord

oude forum gegevens

• 1 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 15658 keer bekeken

Ik kon niet meer inloggen op het forum en moest een nieuw gebruikersnaam en email opgeven om weer in het forum komen. Maar nu ben ik mijn oude gegevens kwijt en zou graag weer mijn oude forum naam en email willen gebruiken om de gegevens weer te kunnen benaderen.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 1 oktober 2016, 19:47

Goedenavond pbs01,

Ik weet het niet zeker, maar als u uw gegevens kwijt bent, dan is dat zuur. Ik had eerst ook @DennisDatema, en nu heb ik @DennisDatema68. Omdat er toen in de oude forum iets mis ging. Toen heeft ie er 68 bijgezet. En ik kon ook niet meer terug naar me oude forumnaam. Ik ben bang dat het niet meer gaat. Of anders even een bericht van @Hugo_ of @Allart.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond pbs01,

Ik weet het niet zeker, maar als u uw gegevens kwijt bent, dan is dat zuur. Ik had eerst ook @DennisDatema, en nu heb ik @DennisDatema68. Omdat er toen in de oude forum iets mis ging. Toen heeft ie er 68 bijgezet. En ik kon ook niet meer terug naar me oude forumnaam. Ik ben bang dat het niet meer gaat. Of anders even een bericht van @Hugo_ of @Allart.
Beste Dennis,

Dank je wel voor jou berichtje...

Zal het via Huogo of Allart proberen of het gaat...

Het bestaat nog wel mijn oude forum naam, maar kan hem niet meer gebruiken helaas...
Reputatie 7
Badge +17
Graag gedaan!

Reageer