Beantwoord

Privébericht klanttevredenheid niet goed


  • Anonymous
  • 0 reacties
I

ets klopt er niet?
dit kreeg ik te zien als ik wilde reageren op een prive mail van webcare KPN






Admin: berichten samengevoegd
icon

Beste antwoord door Marcia_ 25 maart 2019, 14:08

We hebben kunnen achterhalen waar het probleem in zat: het had te maken met de manier waarop we dit verzenden. Geen reden tot zorgen gelukkig. Het wordt voor de volgende lading verstuurde berichten aangepast door ons en dan is het probleem opgelost! Excuses voor de verwarring die het heeft opgeleverd en bedankt voor het melden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Geachte Moderator,

Ik krijg van jullie dit onderstaande berichtje.

Verstuur privébericht naar KPN Webcare

  • K
  • [img]https://d1uyvls174j03l.cloudfront.net/kpn-nl/attachment/48ab4b0b-d562-4df0-a65b-20b760af914b_thumb.png[/img]
  • KPN Webcare 22 minuten geleden
  • Bedankt voor je vraag op het KPN Forum! Deze week is er een antwoord gemarkeerd in jouw topic. We horen graag of je tevreden bent met dit antwoord. Hiervoor kun je de duimpjes gebruiken.
  • [url-custom=https://mopin.io/n/BjxzAAc0aN?thumbs=positive]:thumbsup:[/url-custom]
  • [url-custom=https://mopin.io/n/BjxzAAc0aN?thumbs=negative]:thumbsdown:[/url-custom]
  • Als je op één van de twee duimpjes klikt volgt er een vraag. Het duurt nog geen minuut om je antwoord in te vullen. Alvast bedankt!
Een duimpje omhoog dus maar dan ..........

Kom ik hier terecht

https://mopin.io/n/BjxzAAc0aN?thumbs=p[img]https://d1uyvls174j03l.cloudfront.net/kpn-nl/attachment/933fa27d-7752-4d7b-ac0d-7fbfaaa16b55.png[/img]ositive

(zie bijlage)

Mijn vraag in deze is dat de bedoeling ?

Vriendelijke groet Genetic


Admin: titel van je bericht aangepast
Reputatie 7
Badge +27
Ha @genetic en @Willem1958 , daar gaat inderdaad iets niet helemaal goed. Ik geeft het intern door, dankjewel!
Reputatie 7
Badge +27
We hebben kunnen achterhalen waar het probleem in zat: het had te maken met de manier waarop we dit verzenden. Geen reden tot zorgen gelukkig. Het wordt voor de volgende lading verstuurde berichten aangepast door ons en dan is het probleem opgelost! Excuses voor de verwarring die het heeft opgeleverd en bedankt voor het melden!

Reageer