Beantwoord

Problemen Experia v8

  • 2 August 2020
  • 8 reacties
  • 158 keer bekeken

Heb problemen met het internet. Wifi werkt niet goed. Geluid hapert van tv. Beeld staat geregeld stil. 

Zitten met verschillende laptops op de wifi ook voor het werk. Kan het mij niet permitteren om geregeld van het internet af te zijn.

Elke keer modem herstarten. Volgens de site. 

De modem wordt ook erg warm. 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 2 August 2020, 17:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Adullboy Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Als een modem warm wordt is dat een goed teken. Daarnaast is het natuurlijk heel hinderlijk dat je steeds gestoord wordt tijdens het tv kijken door haperend of stilstaand beeld. 
Ik wil graag even kijken hoe de staat van het modem/verbinding is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Goedenavond. Heb mijn profiel ingesteld. 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Adullboy, bedankt voor het invullen van je gegevens. Bij de eerste meeting werd al duidelijk dat het modem aan vervanging toe is. Je diensten vallen inderdaad regelmatig weg:sweat_smile: .
Ik heb een modemswap voor je geregeld. Je kunt de V8 omruilen bij de Spar. Het modem ligt er binnen 3 werkdagen en blijft daar 14 dagen liggen. Je mag zelf bepalen wanneer je het modem ophaalt. 
Let op, het oude modem dient te worden ingeleverd. 

Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? :blush:

O top Lisa. Wens je een hele fijne zondag nog. En super bedankt voor je hulp. 👍😊

Reputatie 7
Badge +17

Graag gedaan @Adullboy, Jij/jullie ook een fijne zondag. :blush:

Reputatie 7
Badge +17

@Adullboy Is het inmiddels gelukt om het modem om te ruilen? Ik ben benieuwd of het nieuwe modem bevalt en of ik nog iets voor je kan betekenen m.b.t. het wifi issue. :D 

Goedemiddag Lisa, 

De nieuwe modem werkt perfect. 

Wilde je bedanken voor de goede hulp en service. 

Wens je een hele fijne dag. 

Grtz Henk 

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen! Graag gedaan natuurlijk:hugging:  Jij ook een fijne zondag nog:sun_with_face:  @Adullboy  

Reageer