Regelmatig privéberichten van KPN_Forum

• 12 september 2016
  • 24 reacties
  • 66018 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +17
Ik vind het niet fijn dat er steeds privéberichten binnen komen van KPN_Forum over dat we een vragenlijst moeten invullen. TIP: Doe dit om de 6 maanden. Want nu vind ik het spam! Vorige week ook al een bericht. En nu weer! :(

24 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Of niet zoveel topics aanmaken 😃
Reputatie 7
Of je laat ze bellen en zegt, het komt me nu niet uit - geef me Uw privénummer dan bel ik U terug.
En je begrijpt wel, je belt dan "heel weinig frequent" terug.....🆒
Reputatie 7
Badge +15
Je weet ook niet waar de vragenlijst vandaan komt, maar klopt. Het is soms nog wel wat spammerig 😛
Reputatie 7
Badge +17
Oké, dus als ik een nieuwe topic aanmaak, dan wil dat toch niet zeggen dat ze dan maar steeds zulke berichten moeten versturen naar de PB! Ik wil gewoon vrij een topic aan willen maken, zonder dat ze een privébericht sturen. Ik blijf die enquêtes niet steeds invullen! 😳
Reputatie 7
Het is soms nog wel wat spammerig :P
Voor meer informatie wat betreft spammerig verwijs ik naar mijn reactie in dit topic.
😃
Reputatie 7
Dus eigenlijk is dit niet een topic maar meer een getobic? :)
Maar voor de duidelijkheid, ik ben het met je eens, zoiets mot Dreekuh ook niet...

Forumleden zijn actief op het forum om anderen te helpen en geven feedback o.a. ook via topics. Dit doen ze op vrijwillige basis.

Beste KPN, frusteer dit niet dit werkt niet bevorderend !
Reputatie 7
Badge +10
Ik snap de frustratie. We kijken naar een mogelijkheid om de PB voor dat onderzoek te beperken of uit te schakelen voor frequent terugkerende forumleden, wordt vervolgd!
Reputatie 7
Badge +17
Ik snap de frustratie. We kijken naar een mogelijkheid om de PB voor dat onderzoek te beperken of uit te schakelen voor frequent terugkerende forumleden, wordt vervolgd!Oké, dank je wel! We horen het wel of het gewijzigd is. :8
Reputatie 7
Zegguh Dennis(Datema68) beste kerel.,

Je vindt het toch nie errug als dun Dree zo nu en dan, naja meer nu dan dan, je een pb of een meeltje stuurt?
Houdt je brievenbus dus goed in het vizier.
:D:P:D

Groetjes,
Dreekuh

**Serieuze modes on**

Goed punt DennisDatema68 ook ik ben benieuwd wat het gaat worden. !!
Het staat bij mijn favo's !🆒

**Serieuze modes off**
:)
:
Reputatie 7
Badge +17
Zegguh Dennis(Datema68) beste kerel.,

Je vindt het toch nie errug als dun Dree zo nu en dan, naja meer nu dan dan, je een pb of een meeltje stuurt?
Houdt je brievenbus dus goed in het vizier.
:D:P:D

Groetjes,
Dreekuh
Waarom wilt u me privé benaderen?
Reputatie 7
Laat ik het zo zeggen, beste kerel, ik zat zo te denken....
Er zijn ook momenten dat je denkt als mede forumlid een dergelijke wijze hanteren zouden veel goej lui ook niet van gediend zijn. Het zou toch van den gekke zijn, ongewild lijkt me.
Wanneer er een goede reden/ zwaarwegende reden is om iemand te contacteren dan begrijp ik dat.
DAARVOOR dient een pb en niet om de haverklap na het aanmaken van een topic.
Met een knipoog geef ik dat aan, niet verkeerd bedoeld, beste kerel. :)

Ik durf er vanuit te gaan dat we op 1 lijn zitten. 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Het kan geen kwaad en het is echt van KPN? Sorry voor het tijdstip, en sorry dat ik weer een topic op dit tijdstip heb geplaatst.
Reputatie 7
Fame, als je een dergelijks ontvangt en twijfelt of het echt van KPN is en denkt zou ik het doen is het veilig?
Dan doe je gewoon als Dreekuh "zondererg" dur niet op reageren. Dreekuh vergeet ook ooit te reageren op die soort van berichten, Kan de beste overkomen, 'zondererrug expres' gebeurt zoiets.
Ja toch? ;):(:P
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb er eigenlijk altijd op gereageerd.:(. Is dit nu gevaarlijk of niet? Sorry dat ik het vraag.
Reputatie 7
Fame, deze berichten met vragen zijn absoluut niet gevaarlijk. Dat anderen, jij daar op reageren ook niet. Ze zijn voor mensen als Hugo communitity manager sr, zeg maar het opperhoofd van het forum, een instrument dat gebruikt wordt om mede te gebruiken. Hoe goed draait het forum, wat is de kwaliteit van de antwoorden, aantal antwoorden.

DennisDatema68 heeft dit topic gestart, waar ik me heel goed in kan vinden, om aan te geven - yooh, KPN lui stuur die vragen wat minder vaak.
Reputatie 6
Badge +13
Oké, gelukkig kan het geen kwaad. Dank voor je reactie Dreekuh-53!
Reputatie 7
Badge +15
Fame, als een naam groen is op dit forum, dan is het van een KPN Medewerker of systeem. 🙂
Reputatie 7
Klopt, maar dit gaat om peebeetjes dat is een separate omgeving.
🆒
Reputatie 7
Bij mij vragen ze alleen maar of ik KPN zou adviseren aan anderen. De vraag gaat bij mij dus niet expliciet over het forum. Ik geef daar altijd hetzelfde antwoord op (heb ik thuis in een bestandje gezet en kan ik dus kopieren en plakken); kort gezegd: wel bij glasvezel, misschien bij VVDSL (geen HD Glas) en niet bij VDSL (geen 4k, geen HD Glas, lage snelheid)/ADSL (geen 4k, helemaal geen HD, nog lagere snelheid).
T.o.v. VDSL/ADSL scoort Ziggo op alle punten beter, zelfs bij VVDSL levert Ziggo een beter HD-signaal dan KPN, maar daar heb je op termijn dan nog kans op 4k.
Reputatie 7
Badge +17
Ik krijg hier echt een beetje genoeg van sorry! Maar 3x een bericht krijgen in 1 maand! :(

Stalken???? 😃
Reputatie 7
Badge +17
Ik snap de frustratie. We kijken naar een mogelijkheid om de PB voor dat onderzoek te beperken of uit te schakelen voor frequent terugkerende forumleden, wordt vervolgd!@Hugo_ Is hier al wat meer info over? Of wil je alsjeblieft deze functie bij mij profiel uitzetten??? 😳
Reputatie 6
Badge +13
Ik krijg ze af en toe nog.
Reputatie 7
Badge +17
Ja ik ook, maar @Hugo gaat hier nog wel naar kijken. Samen met @Allart, en ik.
Reputatie 7
Misschien een andere handtekening:?
Ik reageer niet op ongevraagde privéberichten van KPN Forum.:D:cool:;)

Volgens mij wordt je gevraagd...Wil je de volgende vragen beantwoorden? Moeten of willen zijn 2 verschillende dingen. In theorie zou je kunnen zeggen ik doe het niet, klaar. Als ik het al doe dan hooguit eens in het half jaar.

Maar dat helpt niet bij waar het on-topic om gaat !

Reageer