Beantwoord

Sla wijzigingen op profiel werkt niet

Reputatie 7
zodra ik op sla wijzigingen op klik krijg ik "er is iets fout gegaan".
Invullen / wijzigen profielen werkt dus nu niet.

Firefox en Edge geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Joran 6 december 2018, 12:52

Inmiddels meer dan 3 weken, maar.. het is opgelost 🙂

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Yes, doorgegeven aan Insided! 🙂
Reputatie 7
Let op, de wijzigingen zijn daarbij (gelukkig) wel opgeslagen.
Het lijkt er op dat alleen het opnieuw tonen van de pagina fout gaat.
Reputatie 7
Nou, niet dus.

Ik heb tot 2 x toe mijn ondertekening proberen te wijzigen. Maar dat wordt en is dus niet opgeslagen,
Reputatie 7
PeterG schreef:

Nou, niet dus.

Ik heb tot 2 x toe mijn ondertekening proberen te wijzigen. Maar dat wordt en is dus niet opgeslagen,

Ik zie het, maar als je bijvoorbeeld jouw woonplaats wijzigt dan is dat dus wel opgeslagen.
Reputatie 7
...

wjb schreef: maar als je bijvoorbeeld jouw woonplaats wijzigt dan is dat dus wel opgeslagen

Apart. Maar die verandert niet 😉
Het onderschrift wijzig ik regelmatig; één à twee keer per maand wel. En dat lukt nu helaas niet.
Reputatie 7
PeterG schreef:

...

wjb schreef: maar als je bijvoorbeeld jouw woonplaats wijzigt dan is dat dus wel opgeslagen

Apart. Maar die verandert niet 😉

Het onderschrift wijzig ik regelmatig; één à twee keer per maand wel. En dat lukt nu helaas niet.

Ik wil juist elke verhuizing direct vastleggen.😉
Reputatie 7
Ha ha, die wjb 😀🤣

. . . het is nog stuk (14:23)
Reputatie 7
Wanneer is dit nou gerepareerd??? 😡 (17:45)
Reputatie 7
PeterG schreef:

Wanneer is dit nou gerepareerd??? 😡 (17:45)

Waarschijnlijk gaat dat net zolang duren als het realiseren van een oplossing voor het plaatsen en smiley's vanaf een tablet of telefoon. :-(
Nu beperk ik me maar tot de smiley's 🙂 😕 en 😞, die zijn nog eenvoudig met een toetsenbord in te geven.
Reputatie 7
Badge +27
Insided kan het nog niet reproduceren dus misschien gebeurt het alleen bij bepaalde soorten accounts. Er wordt aan gewerkt, ik heb onze accounts doorgegeven als voorbeeld.
Reputatie 7
Helaas. Het werkt nog niet. Jammer. (10:58)
Reputatie 5
Badge +4
Werkt bij mij ook niet.
Reputatie 7
Badge +27
Even geduld nog, we zijn er mee bezig 🙂 Als er iets dringends aangepast moet worden, stuur het me even in een privébericht
Reputatie 7
En de nekharen springen spontaan omhoog in m'n nek: nog niet (11:24)
Reputatie 7
Is er al een idee wanneer het weer werkt, Joran?

Geen idee of het in het 'nieuwe' forum zit overigens. Volgens mij was mijn laatste aanpassing net voor de wijziging v.h. forum. Bug dus?

(10:48)

@Joran ,
Reputatie 7
Ook 'gewone' accounts hebben dit probleem:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/verbeteren-bereik-in-het-grensgebied-vlakbij-duitsland-462938/index1.html#post691832

(13:32)
Reputatie 7
Dit is nog steeds niet gemaakt! Prio 1 jongens!
@Joran
Reputatie 7
Ik snap niet hoe KPN het kan accepteren van inSided dat dergelijke fouten zo waanzinnig lang blijven bestaan. 😞
Reputatie 7
Badge +27
Ik vind er ook dingen van 🙄 Men verwacht het donderdag te hebben opgelost.
Reputatie 7
Het is donderdag 16:37 uur. Nog even doorwerken mannen. Helaas hebben we geen smiley met tranen in zijn nek maar daar zitten ze inmiddels wel.

@ Vlugge_Japie: even je zweep erover 😁
Reputatie 7
Complete FAIL hier. Nog steeds kan je o.a. het onderschrift niet wijzigen. Wanneer is mijn profiel ook weer 'powered by ... je weet wel" ????
@Joran

Kon zondag met de storing m'n onderschrift ook al niet inzetten. Grrr 😡
Reputatie 7
Volgend jaar dinsdag, dan is het vast verholpen.
Dus nog "even" geduld hebben.
Net zo als ik nog "even" geduld moet hebben totdat ik met mijn tablet weer smiley's kan plaatsen.
Reputatie 5
Badge +6
Joran schreef:

Insided kan het nog niet reproduceren dus misschien gebeurt het alleen bij bepaalde soorten accounts. Er wordt aan gewerkt, ik heb onze accounts doorgegeven als voorbeeld.

Nou, bij mij werkt het ook niet maar de handtekening update wel.

Edit: bij mijn profiel update de handtekening wel (als ik die pagina weer refresh niet meer) maar als ik nu op dit topic kijk is mijn handtekening weer zoals 'ie voor de wijziging ook was.

Reputatie 7
Badge +27
Het schiet niet echt op nee. Sinds de nieuwe weergave zijn we over naar 'branded templates', zoals Insided dat noemt. Dat betekent dat Insided geen losse updates hoeft te maken voor al hun klanten maar het in één keer kan doen voor elk bedrijf dat gebruik maakt van Insided. Sindsdien schiet het niet op met het oplossen van problemen omdat andere bedrijven er blijkbaar geen last van hebben. Erg irritant. Ik stuur @Thomas_ er op af.
Reputatie 7
Het is een echte WANprestatie. COMPLETE FAIL. Rapportcijfer op serviceverlening: 1
Smiley: 😡👺

Je begrijpt: het werkt nóg niet . . .

(12:25)

Reageer